Gå til innhold

Første uke, suuulten!!


Gjest kittykatten
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest kittykatten

Hei!

 

Første uken på maxi-kurs.. Har gått gr kurs før, så er ikke helt ukjent. Men, jeg er så sulten hele tiden....! Er dette noe som blir bedre?? Det er magesekken som blir mindre, tilvenning..? Jeg prøver å bli vant til å kjenne på sultfølelsen, noe jeg ikke var flink til før... Og så lenge blodsukkeret mitt ikke synker, så klarer jeg å håndtere det. Uansett, jeg tenker jo ikke på annet enn mat og neste måltid, så jeg trenger å høre at dette vil bli bedre...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må spise grov mat, det må vel hjelpe på sultfølelsen!? :rolleyes: Grovt brød og masse grønnsaker! Og drikk masse vann!! Det hjelper også!! Når du er sulten hiv i deg ei flaske vann, eg lover at det hjelper :D Iallfall litt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det går i rykk og napp. Noen dager er jeg så sulten at jeg legger meg tidligere for å ikke spise mer, men de fleste dagene går det fint. Jeg er flink å spise litt hele dagen, Max 2 timer mellom hvert påfyll. Litt frukt, et knekkebrød eller en yoghurt for å roe ned suget.

 

Stå på videre :rolleyes:

 

 

Om du er så sulten som du sier, burde du vel snakke med kurslederen din for å undersøke om du faktisk er på riktig meny.

 

Jeg var også veldig sulten de første ukene, men det rettet seg ut etterhvert som kroppen min ble vant til å spise jevnlig og sunt. Fiber, vann, grønnsaker, og frukt er tingen. Om du er kjempesulten, spis en rå grønnsak. Masse næring og lite kcal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stress på morgenen kan også føre til at du er mer sulten, fysen og matglad resten av dagen... det merka eg her forrige dagen.... :P Så ikkje stress!! Stå heller opp en halvtime tidligere ;)

 

Og viss du spiser ofte gjennom hele dagen, blir det lettere å holde seg unna den dumme maten på kvelden! (viss du har problemer med det da... B) )

 

Lykke til videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...