Gå til innhold

Ned 25 kilo før jeg blir 30! ( mars 2013).


Gjest vær83
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er nok nok..

Var godt på vei ned i vekt på våren, men ble syk og sengeliggende i sommer...

Har gått opp det jeg hadde gått ned pluss litt til!

Nå er det nok, blir 30 i Mars og vil ikke bruke mine neste 30 år på å jojjoslanke meg.

Dette blir en livstilsendring for hele familien, og jeg gleder meg!!

Grunnen til å skrive det her er at da blir det mer " ekte" og et fint press på meg selv.

Om noen vil slå følge er det bare hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittykatten

Nå er nok nok..

Var godt på vei ned i vekt på våren, men ble syk og sengeliggende i sommer...

Har gått opp det jeg hadde gått ned pluss litt til!

Nå er det nok, blir 30 i Mars og vil ikke bruke mine neste 30 år på å jojjoslanke meg.

Dette blir en livstilsendring for hele familien, og jeg gleder meg!!

Grunnen til å skrive det her er at da blir det mer " ekte" og et fint press på meg selv.

Om noen vil slå følge er det bare hyggelig.

 

Slår gjerne følge jeg :) Jeg har egentlig ikke satt konkrete mål, men tror det er en fin plan.. 15 kg frem til jul er vel et realistisk mål..? Sånn, da var det satt :D Når begynte du på kurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei vær83!!! (nett som meg ;) )

 

Vi har ganske samme mål vi :lol: Eg og blir 30 i mars, og skal ned mange kilo før den tid! Har allerede gått ned 19 kg, har 20 igjen, og 15 av dei skal vere vekke til min bursdag sent i mars! ;) Så mitt finalemål er til sommeren, da har eg brukt litt over 1 år på å miste 40 kg! Har en tråd som heter Destroy what destroys you, viss du vil vite mer om meg.

 

Gleder meg til å følge deg videre!! har du en fast vegedag? satt deg delmål? Eg går ikkje på kurs, gjør alt all by myself :) Hjelper å "snakke" med folk som bedriver det samme her inne da!

 

kittykatten: 15 kg til jul syns eg var masse! Det er jo under 4 måneder til! :) Ka med 7-8? Det er min plan ;) Noe mer blir ren bonus.

 

 

Ha en herlig tirsdag begge to B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår gjerne følge jeg :) Jeg har egentlig ikke satt konkrete mål, men tror det er en fin plan.. 15 kg frem til jul er vel et realistisk mål..? Sånn, da var det satt :D Når begynte du på kurs?

 

Hei :-) så kjekt du vil slå følge:-)

Jeg går ikke på kurs, men prlver å klare det selv ved hjelp av Trening og Grete metoden:-)

 

15 kilo er mye! Jeg har mål ned ti kilo til nov..( jeg har vært sengeliggende i to månder pha sykdom så tenker at de fø

Rste 5 renner av nå når jeg kan bevege meg mer).

 

Jeg trener hjemme, med wii fit og elipsemaskin.

Skal trene 3 ganger i uken og gå tur 2 dager til å begynne med .

 

Trente i går for første gang på 3 mnd og har aldri vært i værre form!

Bare å sette i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei vær83!!! (nett som meg ;) )

 

Vi har ganske samme mål vi :lol: Eg og blir 30 i mars, og skal ned mange kilo før den tid! Har allerede gått ned 19 kg, har 20 igjen, og 15 av dei skal vere vekke til min bursdag sent i mars! ;) Så mitt finalemål er til sommeren, da har eg brukt litt over 1 år på å miste 40 kg! Har en tråd som heter Destroy what destroys you, viss du vil vite mer om meg.

 

Gleder meg til å følge deg videre!! har du en fast vegedag? satt deg delmål? Eg går ikkje på kurs, gjør alt all by myself :) Hjelper å "snakke" med folk som bedriver det samme her inne da!

 

kittykatten: 15 kg til jul syns eg var masse! Det er jo under 4 måneder til! :) Ka med 7-8? Det er min plan ;) Noe mer blir ren bonus.

 

 

Ha en herlig tirsdag begge to B)

 

 

Hei:-) så kjekt å møte en med vær som er like ung;-) hehe, med samme mål!

 

Jeg gjør også dette selv, begynnte mars i år, gikk ned 8 kilo, fikk hjernehinnebetennelse og vært sengeliggende i to mnd og vært i ro i en mnd...vsr på vekten i går og mine værste anntagelser var sann...opp 11,5 kilo!!!

 

Jeg har mål og trene 3 ganger i uken og gå tur to dager til å begynne med.

Jeg trener wii og elipse.

Kan fremdeles ikke presse meg selv slik jeg vil med trening, men jeg er i gang og det er deiluc å bevege seg igjen :-)

 

Veier nå 100,5 kilo...der var det sagt!

Neste delmål er 95 kilo. håper jeg klarer det i løpet av sept...ettersom jeg har lagt om kost og begynt å trene:-)

Så er neste delmål 89,00 i løpet av des.

Er fornøyd med 79 kilo innen 31 mars! Mitt endelige mål er 75!!

 

Veiedag fredag!

 

Hvordan trener du?

Du har jo vært kjempeflink allerede!!!

Bruker du oppskriftene her inne og veier mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var 104 kg på mitt største, men eg var høggravid da. Så dei 9 første ned-kiloene rant av etter fødsele i april, heldigvis :) Resten har eg jobba bra for :)

 

Høres virkelig ikkje kjekt ut med hjernehinnebetennelse!! :(

 

Mitt endelige mål er 65 kg.

 

Eg terner styrke på treningsenter 3-5 dager i veka, og går trilletur med barnevogna nesten kver dag. Spiller og volleyball med andre damer på gøy 1-2 kvelder i veka. Så eg får trent masse, og det mest fordi eg er i mammapermisjon, elska det! ;) bebisen er med på all treninga, utenom volleyballkveldene.

 

Eg gikk 1 år før han ble født med så lav selvtillit, ble større og større, og hjalp jo ikkje heller å bli gravid da :P Så eg fant tidlig i svangerskapet ut at eg skulle investere i personlig trener når bebisen var komt til verden. Og det gjorde eg. Bare 1 mnd etter fødsel. Så han lærte meg å like å vere på treningsenteret, han lærte meg apparatene og forskjellige øvelser osv. Min beste investering noensinne trur eg! No elsker eg å trene styrke :) Og no gjør eg det uten han. Tenker å investere i PT-timer en gang til, når eg er gått litt mer ned i vekt, for å få han til å pushe meg enda mer, og bygge mer muskler :)

 

Eg bruker ikkje oppskriftene her inne, men kanskje eg skal prøve det! :) Eg registrerer maten min for det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Kan tenke meg og slå følge med dere!

Selv blir 30 år i mai og kan tenke meg å gå ned ca 20 kilo.

Akkurat nå går jeg på internett kurs, men når det er over skal jeg starte på maxi kurs.

 

Prøver og trene ca 4 ganger i uken. Fremover skal jeg prøve og fokusere på styrketrening, har vært lite flink til dette.

 

Keep up the good work!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pippilotta!!

 

Kjekt at så mange som nærmer seg 30 her :D Tenk at vi er blitt så "gamle"!?! Sprøtt.

Så bra du skal fokusere på styrketrening, det er absolutt, uten tvil, garantert, den beste treninga for fettforbrenning!! Og om du er slik som meg får du dilla når du har holdt på noen veker :D 4 treninger i veka er jo kjempebra, stå på! Snakkes!! Veging i morgen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittykatten

Hei :-) så kjekt du vil slå følge:-)

Jeg går ikke på kurs, men prlver å klare det selv ved hjelp av Trening og Grete metoden:-)

 

15 kilo er mye! Jeg har mål ned ti kilo til nov..( jeg har vært sengeliggende i to månder pha sykdom så tenker at de fø

Rste 5 renner av nå når jeg kan bevege meg mer).

 

Jeg trener hjemme, med wii fit og elipsemaskin.

Skal trene 3 ganger i uken og gå tur 2 dager til å begynne med .

 

Trente i går for første gang på 3 mnd og har aldri vært i værre form!

Bare å sette i gang!

 

Ja, det var kanskje en del... :blink: Setter 10 kg som nytt mål B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittykatten

I dag viste vekta 84 blank :) 1,1 kg ned siden forrige mandag :lol: Kinda lovin´ it B) Ka med dere andre??

 

Så bra!!! Jeg går på kurs, og har veiedag i morgen :) Har klart å la være å veie meg denne uken, so time will show.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er så rart. Eg trur man alltid kommer til å føle seg slik som no eg. Vi kommer alltid til å vere unge i sinn :)

 

Bra med en halv kilo ned da! :D

 

Er eg?! Så kjekt å høre!! Takk!!

 

Lykke til i helga!! Blir det noe trimmings?? Og kor mye skeier du ut på lørdagene? Eg skeier mye ut.... :P Men forrige lørdag spiste eg 0 smågodt, hurra hurra! Spent på ka som skjer no på lørdag..... Har veeeeldig lyst på kjenner eg.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...