Gå til innhold

Ned i vekt...igjen. Noen som vil være med?


Gjest Latona
 Share

Anbefalte innlegg

Ja nå har jeg skrapt samme ørlittegranne motivasjon til å ta tak i meg selv igjen. Jeg er 27 år, 1 barns mor (8 mnd). veier i dag 85.0 kilo og er 171 cm høy. tre av kiloene henger igjen etter graviditeten, men jeg var jo for stor før jeg ble gravid også. Det slankeste jeg har vært i voksen alder var 74-75 kilo etter en voldsom slanking på GR for noen år siden (ned 18 kilo). Den gangen trivdes jeg med meg selv og følte jeg både kunne kle meg pent og så helt grei ut i bikini:) Dit vil jeg igjen:D

 

Jeg har i mange år lurt på hva det har vært med meg for jeg har vært ektremt utsatt for å legge på meg. Jeg legger på meg straks jeg slipper opp. I sommer var jeg til en legeundersøkelse hvor det ble konstatert at jeg har PCOS (cyster på eggstokkene) og de som har dette har gjene også hormornforstyrrelser og dårlig fungerende insulin. fikk beskjed om å prøve å leve litt mer lavkarbo for å bremse utskillelsen av insulin i kroppen. Jeg har prøvd litt men ikke gått helt inn for det. Nå skal jeg derimot ta litt tak i dette også. Ikke leve strengt lavkarbo for det orker jeg ikke, men bytte ut noen brødmåltider med andre alternativer og prøve meg litt frem. Så kanskje jeg både går ned i vekt og får en hormonell helsegevinst i samme slengen:D

 

Noen som henger seg på...erfaringsmessig hjelper det med litt gruppepress:D

 

3. sept: 85 kilo.

Første delmål: 82, Andre delmål: 79.9, Hovedmål 75 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...