Gå til innhold

Noen som har tips til pulsklokke?


MarinaC
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg kjøpte meg Polar FT60 og er veldig fornøyd med den. Den har og motivasjonsprogram i forhold til din målsetning. Min målsetning er jo selvfølgelig å gå ned i vekt, og da er det tips i forhold til hvilke pulsnivå du skal ligge på.

 

Det er ikke gps måler på den, kan evt kjøpes som tilleggsutstyr. Jeg for min del syntes at ca 1200 kr var det jeg ønsket å bruke på pulsklokke, men det blir jo en vurderingssak

 

Jeg er nå blit nesten avhengig av all registering og har hatt den bare i ett par uker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også Polar FT60 og er strålende fornøyd med den. Som Monken så har jeg startet treningsprogrammet for vektnedgang og trener nå i en pulssone som baserer seg mest på fettforbrenning.

Det er rett og slett utrolig motiverende! Klokken holder meg faktisk tilbake i intensitet slik at jeg ikke ender som et slakt på sofaen, men holder treningsgleden og humøret oppe mens vekten kryper ned og formen stiger. Forestiller meg at det er gunstig ift overbelastning også. Jeg er ikke akkurat i topp fysisk form her jeg sitter :wub:

 

http://www.pulsklokke.no/nb/produkter/forbedre_kondisjonen/fitness/FT60

 

Her er mer info, men ikke bry deg om den veiledende prisen her. Den koster i dag mellom 1.100,- og 1.200,-

 

Jeg har i tillegg investert i FlowLink slik at jeg enkelt får overført all treningsinfo til min side på nettet. Da får man en flott oversikt over alle treningene og kan enkelt følge sin egen fremgang :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sykkelglad

Jeg har Polars FT40

Funker kjempebra den også, teller kcal, og jeg opplever den som svært nøyaktig.

Det blir vel et spm om hvor mye penger du vil legge i...

FlowLinken er genial, da får du dataene inn på Polars nettside, og kan følge med på egen trening på nettet :)

 

Jeg bruker GPS funksjonen på Endomono som jeg har som app på Iphonen min, det er supert i kombinasjon med klokka.

 

Det eneste "minuset" med pulsklokke er at du risikerer å bli avhengig av den B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...