Gå til innhold

Trenings-bh - trenger hjelp!


Gjest Kan-det-virkelig-være-så-vanskelig????
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Kan-det-virkelig-være-så-vanskelig????

Trenger tips om god trenings-bh. Har vert i x-antall butikker og prøvd forskjellige typer trenings-bh`er men finner ingen som jeg er fornøyd med. Kravene mine er:den skal adskille brystene slik at de ikke kommer borti hverandre under treningsøkten, brystene bør bli tryket godt inn mot kroppen slik at de ikke "danser" for mye når jeg løper,i tillegg bør det være hekter bak som gjør den lettere å få på. Min normale bh-str er 80D.

 

Noen som har tips ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger tips om god trenings-bh. Har vert i x-antall butikker og prøvd forskjellige typer trenings-bh`er men finner ingen som jeg er fornøyd med. Kravene mine er:den skal adskille brystene slik at de ikke kommer borti hverandre under treningsøkten, brystene bør bli tryket godt inn mot kroppen slik at de ikke "danser" for mye når jeg løper,i tillegg bør det være hekter bak som gjør den lettere å få på. Min normale bh-str er 80D.

 

Noen som har tips ?

 

Sjekk denne nettsiden: www.getinspired.no , om de ikke har noe inne så skriv til Silje i bloggen så skal du ikke se bort i fra at de kan gi noen tips. En virkelig bra butikk for treningsklær. Anbefales!

 

De har feks. denne : OMEGA BRA

http://www.getinspired.no/merker/stay-in-place/omega-bra.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger tips om god trenings-bh. Har vert i x-antall butikker og prøvd forskjellige typer trenings-bh`er men finner ingen som jeg er fornøyd med. Kravene mine er:den skal adskille brystene slik at de ikke kommer borti hverandre under treningsøkten, brystene bør bli tryket godt inn mot kroppen slik at de ikke "danser" for mye når jeg løper,i tillegg bør det være hekter bak som gjør den lettere å få på. Min normale bh-str er 80D.

 

Noen som har tips ?

 

Jeg har en trenings-BH fra Change som jeg er veldig fornøyd med. Den kostet 500 kr, og er ganske så stram og god! Separerer det som skal separeres. Anbefales absolutt. jeg bruker str 80DD :):rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kan-det-virkelig-være-så-vanskelig????

Sjekk denne nettsiden: www.getinspired.no , om de ikke har noe inne så skriv til Silje i bloggen så skal du ikke se bort i fra at de kan gi noen tips. En virkelig bra butikk for treningsklær. Anbefales!

 

De har feks. denne : OMEGA BRA

http://www.getinspired.no/merker/stay-in-place/omega-bra.html

 

 

Takk for tipset, må sjekke ut denne nettsiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kan-det-virkelig-være-så-vanskelig????

Jeg har en trenings-BH fra Change som jeg er veldig fornøyd med. Den kostet 500 kr, og er ganske så stram og god! Separerer det som skal separeres. Anbefales absolutt. jeg bruker str 80DD :):rolleyes:

 

Høres ganske perfekt ut ja :) Hvor har du kjøpt denne?? Skal prøve å søke etter den på nettet nå. Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger tips om god trenings-bh. Har vert i x-antall butikker og prøvd forskjellige typer trenings-bh`er men finner ingen som jeg er fornøyd med. Kravene mine er:den skal adskille brystene slik at de ikke kommer borti hverandre under treningsøkten, brystene bør bli tryket godt inn mot kroppen slik at de ikke "danser" for mye når jeg løper,i tillegg bør det være hekter bak som gjør den lettere å få på. Min normale bh-str er 80D.

 

Noen som har tips ?

 

Den aller

beste jeg har funnet er fra Change

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kan-det-virkelig-være-så-vanskelig????

Den aller

beste jeg har funnet er fra Change

 

Hvor kjøpte du denne?? Synes det er for risikabelt å kjøpe via nettet da jeg har prøvd så mange jeg ikke er fornøyd med. Finnes denne i spesielle sportsbutikker eller andre butikker??

 

Fant nettopp ut at det er en butikk i bergen som selger change undertøy. Må ta meg en tur der en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ganske perfekt ut ja :) Hvor har du kjøpt denne?? Skal prøve å søke etter den på nettet nå. Takk for tipset!

 

Jeg har kjøpt den hos undertøyskjeden CHANGE. er ikke sikker på om de har nettbutikk, men du kan jo sjekke ut http://change.com/no/

(joda de har nettbutikk), men se om du har en eller annen butikk i nærheten av der du bor. de er kjempeflinke de som jobber der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Trenger tips om god trenings-bh. Har vert i x-antall butikker og prøvd forskjellige typer trenings-bh`er men finner ingen som jeg er fornøyd med. Kravene mine er:den skal adskille brystene slik at de ikke kommer borti hverandre under treningsøkten, brystene bør bli tryket godt inn mot kroppen slik at de ikke "danser" for mye når jeg løper,i tillegg bør det være hekter bak som gjør den lettere å få på. Min normale bh-str er 80D.

 

Noen som har tips ?

 

Hei,

 

Jeg bestilte min på www.Ellos.no og den gir knallbra støtte og fordeler brystene flott og løfter dem opp under slik at det er god støtte alle veier. Brede skulderbånd. Jeg jogger med den og puppene sitter som støpt. Jeg bruker 90E så ja, stor byste ingen hindring.

 

Den heter Glamorise Sports-Bh.

 

http://www.ellos.no/glamorise/glamorise-sports-bh/372016?N=1z141puZ1z141ysZ1z141od&Ns=RankValue6|1&Nao=6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...