Gå til innhold

Trimglad jente, med noen kilo for mye:p


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Lurer på om det er noen som har lyst å være med på veien mot et lettere liv og bedre helse? :) Jeg er ei jente på 32 år, som begynte på internett kurs her for snart fire uker siden. Har slitt litt med å finne riktig mengde kalorier per dag, men tror jeg har funnet oppskriften til suksess nå:) Begynte med 1900 kalorier per dag, og er nå nede i 1600 kalorier, det passer meg best. Er veldig glad i å trene og prøver å variere mellom jogging, turgåing, styrketrening, step og zumba i løpet av uka:) Har mellom 20 og 25 i trimpoeng per uke. Har gått ned ca. 9 kilo sia mars, og 45 cm fordelt på hele kroppen. De siste tre kiloene ved hjelp av Grete Roede kurs:) Fant ut det var på tide å ha mer fokus på kosthold og livsstilsendring, framfor å trene "meg i hjel" :) Har veiedag tirsdager. Var 87 kg på det meste, og veier 78 kg nå. Målet er å komme ned til 70 kg:) er 1,70 m høy:) Ha en fin kveld, dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:)

 

Så flink du er som er så godt igang med vektnedgangen din! :)

 

Jeg er også på veien til et lettere liv og bedre helse! :) Jeg er 33 år, gift og har 2 barn. Jeg går på Grete Roede kurs. Startet på 90,8 kg (grøss og gru), og er nå 87,4 kg. Målet er 70 kg. Jeg er 172 cm. Jeg er veldig glad i å trene, og har 15-20 trimpoeng i uka. Jeg spiser 1900 kcal. Jeg har bokstavelig talt hatt tunge svangerskap med tanke på vekt. Jeg var veldig hardt rammet av bekkenløsning så annet enn bassengtrening var umulig. Jeg gikk på GR etter første svangerskap og nådde trivselsvekten før nummer 2. Så nå er jeg klar for å bli kvitt kiloene en gang for alle. :)Jeg har veiedager på mandager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere to!

 

Dette hørtes kjent ut! Jeg er 33 år og glad i å trene. Har en til tider travel hverdag med masse reiser og møter, konferanser på hotell med tilhørende fristelser. Når ingen dag er lik er det vanskelig å lage gode rutiner, så da jeg så 86-tallet etter sommeren bestemte jeg meg for å melde meg på nettkurs. Holder vanligvis til på "treningsglad men tung", men vil gjerne ha litt ekstra selskap og motivasjon - vi er litt til-og-fra på den tråden.

 

Følger meny 3 (prøver iallefall), og satser på 14-16 TP hver uke. Denne uka ble det 16,3, pluss en god del hverdagsaktivitet: rydder ut av et hus, og det er mye trapper, løfting og sjauing :)

 

Jeg prøver å lære meg å prioritere meg selv: når det er travelt har det alltid vært trening og hyppige måltider som har måttet vike. Det øver jeg meg på å slutte med. Dagene er mer effektive og jeg gjør en bedre jobb når jeg trener og spiser riktig.

 

Må si dere er riktig så flinke begge to!!!

Jeg har veiedag på onsdager, men har ikke veid meg denne uken, ettersom jeg ikke har vært hjemmom. Var 83,6 kg sist, spennende å se hva jeg veier når jeg kommer hjem torsdag kveld (fredag morgen altså...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:)

 

Så flink du er som er så godt igang med vektnedgangen din! :)

 

Jeg er også på veien til et lettere liv og bedre helse! :) Jeg er 33 år, gift og har 2 barn. Jeg går på Grete Roede kurs. Startet på 90,8 kg (grøss og gru), og er nå 87,4 kg. Målet er 70 kg. Jeg er 172 cm. Jeg er veldig glad i å trene, og har 15-20 trimpoeng i uka. Jeg spiser 1900 kcal. Jeg har bokstavelig talt hatt tunge svangerskap med tanke på vekt. Jeg var veldig hardt rammet av bekkenløsning så annet enn bassengtrening var umulig. Jeg gikk på GR etter første svangerskap og nådde trivselsvekten før nummer 2. Så nå er jeg klar for å bli kvitt kiloene en gang for alle. :)Jeg har veiedager på mandager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Wow, så flinke dere er!! :)Godt jobba! :)

 

Jeg har samboer, og ei sibirsk nydelig skogskatt:) Bakgrunnen for vektøktninga mi, var det late studentliv.... alt for masse sittestilling, og gjerne mumsing på noe godt, når man leste til eksamen... ble heldigvis ferdig utdannet i juni, og har fått meg en jobb som innebærer turnusarbeid, fra 07.00-1430 på dagtid og kveldsvakter fra 14.15-2130. I tillegg tar det 50 min å kjøre til jobb, så må stå grytidlig opp om morgenen for å rekke frokost. Har hatt en del utfordringer med planlegging av måltidsrytme og prøve å spise kveldsmat før jeg drar hjem på seinvakter. Vært litt strev, men tror jeg har funnet en ok rytme nå:)

 

Det kjipe er at idag ble jeg syk og har feber og vondt i halsen og kroppen... KJEDELIG!! Dere får trimme litt for meg jenter!! :)

 

Ha ei flott uke som kommer og lykke til videre begge to! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har uka deres vært?

Må innrømme at det har vært litt stress i min ende, mange ulike reiser og slikt. Var superglad da vekta sto på 83,6, akkurat det samme som før reisemaratonet startet!

Har jobbehelg her hjemme, velger å se det som deilig hverdag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...