Gå til innhold

Endomondo


Gjest Giraffstian
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Giraffstian

Hei, jeg har lastet ned en APP på mobilen som heter Endomondo, det er sikkert flere her som har den? Om ikke, anbefales det å laste den ned.

Det er en App som registrerer via GPS hvor du går, ,hvor fort du går, hvor lang tid du tar og hvor mange kalorier du har forbrent. En veldig grei måte å registrere trening på uten for mye stress.

 

Det finnes også diverse utfordringer / konkurranser man kan delta på og man kan lage egne utfordringer og invitere kun sine egne venner om man ønsker det.

 

Klikk her om du vil være med på å gå lengst mulig fra og med 24.september til og med 8.oktober

 

Jeg har nettopp begynt på Grete Roede-kurset for første gang i mitt liv, og jeg prøver å finne motivasjoner til å trene mest mulig i hverdagen, og denne appen tror jeg skal hjelpe meg vesentlig. :):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endomondo er helt super, ja, men jeg er litt usikker på kaloriberegningen der. Den er veldig høy i forhold til hva pulsklokken min viser, og må kanskje tas med en klype salt. Dataene pulsklokken er matet med er, sammen med pulsen selvsagt, også mer utfyllende, så jeg velger å stole mest på den.

 

Men GPS'en er nøyaktig og om en registrerer seg på nett så får en opp mange nyttige og underholdende verdier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Gjest PolarErMinVenn

Ser jo det er en evighet siden innleggene, men skriver et alikevel jeg :)

 

Jeg har samm appen, og var en periode uten pulsklokke, men skaffet meg pulsbelte med bluetooth, da får du pulsen registrert på appen også, enda flere underholdene verdier og kurver å se på nett, og kcal- forbrenningen blir mer riktig. For min del syns jeg registreringen inne på GR gir endel "gratiskcal", for den viste ofte mye mer enn pulsklokka. Greit pulsklokka er ikke 100% den heller, men er nok det som gir mest nøyaktif forbrente kcal :)

 

Og ja, den ER motiverende å bruke ute :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...