Gå til innhold

Heilt heilt ny.....


Gjest cessi80
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 32 som i dag har tatt steget og meldt meg på internettkurs. Startskuddet går i morgen. Jeg bor på vestlandet, har mann og to herlige barn på 6 og 1.5 år. Har kommet inn i en tralt hvor jeg finner all salgs unnskyldninger for å spise masse usunt.Selvom jeg vet at jeg vil trege dagen etter så gjør jeg det allikevel.

 

Jeg ønsker så sårt å få til dette. Bli motivert, ta gode valg for meg selv.

 

Jeg trener hver mandag, men det er så og si det eneste jeg beveger meg hele uken. Dette må det bli slutt på. Jeg er vel en av de som tenker at neste uke må jeg skjerpe meg. Dette har jeg tenkt hver uke nå i flere år. Er sååå lei!!!!

 

Kanksje vi kan kjempe sammen :)

 

* Cecilie*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg er ei jente på 32 som i dag har tatt steget og meldt meg på internettkurs. Startskuddet går i morgen. Jeg bor på vestlandet, har mann og to herlige barn på 6 og 1.5 år. Har kommet inn i en tralt hvor jeg finner all salgs unnskyldninger for å spise masse usunt.Selvom jeg vet at jeg vil trege dagen etter så gjør jeg det allikevel.

 

Jeg ønsker så sårt å få til dette. Bli motivert, ta gode valg for meg selv.

 

Jeg trener hver mandag, men det er så og si det eneste jeg beveger meg hele uken. Dette må det bli slutt på. Jeg er vel en av de som tenker at neste uke må jeg skjerpe meg. Dette har jeg tenkt hver uke nå i flere år. Er sååå lei!!!!

 

Kanksje vi kan kjempe sammen :)

 

* Cecilie*

 

 

Hei hei :) hvordan går det med internettkurset ditt?! :) jeg er 30,bor nord i Rogaland,har 4 barn og en mann i reisejobb. Går på kurs utenom disse internettsidene ;)

Kjenner så altfor godt til disse unnskyldningene du skriver om...hele tankegangen din og faktisk. Har gått hjemme i 2 1/2 år og vet om alle gjemmeplassene mine i skapene ;)

 

Vil gjerne være med deg i kampen om kiloene :)

 

Hilsen Maren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :) hvordan går det med internettkurset ditt?! :) jeg er 30,bor nord i Rogaland,har 4 barn og en mann i reisejobb. Går på kurs utenom disse internettsidene ;)

Kjenner så altfor godt til disse unnskyldningene du skriver om...hele tankegangen din og faktisk. Har gått hjemme i 2 1/2 år og vet om alle gjemmeplassene mine i skapene ;)

 

Vil gjerne være med deg i kampen om kiloene :)

 

Hilsen Maren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Så kjekt du svarte på innlegget mitt :) Går du på sånn kurs en gang i uken? Eg og ville det, men så bor eg på ei øy så då blei det litt mer stress med å få det til.

 

Koss går det med deg ? føle du det går greit?

 

Eg lo litt når eg leste om gjemmeplassene dine i skapet. Vet du ka eg gjorde? Hvis eg hadde digg på kvelden når samboeren jobbet overtid, dekket eg eg alle sporene og tok med sjokolade/ chips papiret og kastet det på jobb... off så gale :)

 

Cecilie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for sent svar.. Skal skjerpe meg der ;) går på kurs en gang i uken ja, hadde ikke klart det på egenhånd! Har prøvd vektklubben på vg.. Det funka ikke i det hele tatt.. Satt og skrev inn hver gang jeg gikk opp trappene til hver gang jeg gikk på do,for det kan du der viss du vil "forbrenne" mer ;)

 

Jeg bor på en øy jeg og... Og her føler jeg det florerer i kursledere ;) tror det er 4 stk i nærliggende områder.

Hvordan går det med deg og livsstilendringen din? Jeg føler det er ting jeg hele tiden må øve på noe nytt samtidig som jeg sliter med å huske på det jeg allerede har lært..meeeen... Ting tar tid ;) prøver å holde motet oppe,men det er ikke alltid like lett..

 

Jeg har kun muligheten til å trene i helgene.. Ender som regel med å gå meg en god tur på fredag og lørdagskvelden... Føler det er altfor lite,men liker ikke tanken på å finne barnevakt bare for at jeg skal gå tur.. Styrkeøvelsene gjør jeg på stuegulvet samt litt hopp og sprett til zumba innimellom:) sliter med å dra rumpa ut av sofaen ( sofaen har fått seg ett søkk som er veeeeeldig godt å sitte i ;-) ) men samtidig så føler jeg meg skikkelig bra når jeg har fått beveget meg litt utenom det vanlige ;) er nok bare til å gi seg selv ett spark bak ;)

Hvordan har det gått med deg siden sist da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...