Gå til innhold

Ung og ned mellom 10 til 15 kilo


Gjest Inga24
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan det skal vær mulig å gå ned mellom 10 - 15 kilo på noen måneder. Er det noen som virkelig har klart det eller vil klare det?. Jeg har et stort ønske om å gå ned kanskje 10 kilo, men må kanskje gå 2 kurs. Er det noen som kan svare meg på det eller?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Inga!

 

Ingenting er UMULIG! Selv brukte jeg 8-9 uker på å gå ned ti kilo, -uten å gå kurs.

 

Det sitter mellom ørene dine! Bruk den tiden DU trenger på å gå ned. Det viktigste er ikke tiden du bruker på det, -men det å legge om til gode vaner. For jeg regner med at du har lyst til å bli der nede når du færst har gått ned kiloene dine?

 

Du skrev i tråden min at du var blitt så glad i mat, -mat som ikke er så sunn. Har du tenkt over at det kun er en uvane du har lagt deg til?

 

Jeg har alltid vært glad i å ha sukker i teen min, jeg dytter inn snop med begge hender, -fikk liksom ikke nok sukker. Nå drikker jeg teen uten sukker eller andre kunstige søtningsstoffer, og godteri har jeg funnet ut at går greiest uten. Men det gikk ikke å legge om helt uten fight. Kroppen protesterte kraftig da den ikke fikk sukker, hodet verket. Men trøst deg med at alt kan bli en vane! Gode vaner også!!! Og det er helt opp til deg! Det er du som bestemmer!

 

Tenk deg om rundt kostholdet ditt. Hva er det værste du tilfører kroppen din? Er det godteri? Kanskje det kan byttes ut til sunn snacks?

 

Er det fritert mat? Damp den istedet...

 

 

Når det gjelder trim: Kjøp deg en skritt-teller og lag deg et skjema over hvor mange skritt du går hver dag. Du vil fort se hvor mange ekstra skritt du får hvis du går trappa en ekstra gang, eller rundt huset to ganger.

 

Ikke minst: Sett deg mål, kortsiktige og langsiktige. Men husk at de kanskje må revurderes underveis.

 

Belønn deg selv! Selv småting kan godt belønnes! Legge vekk en uvane, det å ha gått deg en tur. Lag deg et fint kort hvor du gratulerer deg selv! Belønninger behøver ikke være mat eller koste mye.

 

Lykke til på ferden, -gleder meg til å prate med mer deg inne på tråden vår! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

klart det er mulig.. spørs jo hvor flink du er, hvor fort det går.. jeg gikk 3 kurs og gikk ned 8 kilo, før jeg begynte å gå oppover og kunne ikke slanke meg mer.. pga jeg var gravid..

Nå er jeg tilbake og gikk ned 1,5 kg første uken.. skal ned 20 kilo, så vi kan klare det :) bare å stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...