Gå til innhold

Ned 10 kilo på 10 uker?


Gjest Hanne37
 Share

Anbefalte innlegg

I en alder av 38 år har jeg bestemt meg for å leve et sunnere og mer aktivt liv. Jeg har meldt meg på GR kurs for å få hjelp og motivasjon til å ta av 15 -20 kg. Hittil er 4 kg borte og jeg har kommet godt i gang med å gå lange raske turer :)

 

Siden jeg er student for tiden, har jeg mulighet til å trene på dagtid, noe som er en kjempe fordel for meg. Jeg synes det er utrolig vanskelig å komme meg ut om ettermiddagen, så sant jeg ikke får med meg samboeren og ungene ut på tur da :)

 

Kiloene sitter godt foreløpig, men jeg har mistet rundt 30 cm, så derfor har jeg blitt mer opptatt av å måle enn av å veie meg.

 

Å skrive her, håper jeg vil hjelpe meg å holde motivasjonen på topp til jeg har nådd målet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ny egen-motivering :).

Har kommet over den høye terskelen det har vært for meg å starte med jogging i stedet for å gå :). I dag jogget jeg 1/4 av turen min :) :). Da er det bare å fortsette for å nå målet om å jogge hele turen innen jul :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjennomført 1 time med styrketrening på SvingInn i dag :). Kjenner at jeg vil bli støl i morra, men det er god å kjenne at jeg har brukt kroppen :). Synes jeg har kommet godt i gang med treninga nå og det er deilig.

Fikk en ok kostholdsscore i går også :). Er i grunn veldig fornøyd :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg skal kjøre mamma i dag, blir det ikke no trening. Har bestemt meg for å fokusere på inntak av mat :) Synes det går greit å lage passe stor porsjoner, unntatt til middag. Jeg tror jeg skal begynne å veie middagsmaten, så går det sikkert letter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...