Gjest Hanne37 Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 I en alder av 38 år har jeg bestemt meg for å leve et sunnere og mer aktivt liv. Jeg har meldt meg på GR kurs for å få hjelp og motivasjon til å ta av 15 -20 kg. Hittil er 4 kg borte og jeg har kommet godt i gang med å gå lange raske turer Siden jeg er student for tiden, har jeg mulighet til å trene på dagtid, noe som er en kjempe fordel for meg. Jeg synes det er utrolig vanskelig å komme meg ut om ettermiddagen, så sant jeg ikke får med meg samboeren og ungene ut på tur da Kiloene sitter godt foreløpig, men jeg har mistet rundt 30 cm, så derfor har jeg blitt mer opptatt av å måle enn av å veie meg. Å skrive her, håper jeg vil hjelpe meg å holde motivasjonen på topp til jeg har nådd målet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hanne37 Skrevet Oktober 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Ny egen-motivering . Har kommet over den høye terskelen det har vært for meg å starte med jogging i stedet for å gå . I dag jogget jeg 1/4 av turen min :). Da er det bare å fortsette for å nå målet om å jogge hele turen innen jul . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hanne37 Skrevet Oktober 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Har gjennomført 1 time med styrketrening på SvingInn i dag . Kjenner at jeg vil bli støl i morra, men det er god å kjenne at jeg har brukt kroppen . Synes jeg har kommet godt i gang med treninga nå og det er deilig. Fikk en ok kostholdsscore i går også . Er i grunn veldig fornøyd . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hanne37 Skrevet Oktober 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Siden jeg skal kjøre mamma i dag, blir det ikke no trening. Har bestemt meg for å fokusere på inntak av mat Synes det går greit å lage passe stor porsjoner, unntatt til middag. Jeg tror jeg skal begynne å veie middagsmaten, så går det sikkert letter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå