Gjest Storemeg Skrevet September 20, 2012 Rapporter Share Skrevet September 20, 2012 Jeg har greteroede boken ett sted i huset etter et kurs for mange mange år siden, og der vet jeg det står hvor mange kcal man skal spise til hvert måltid,,,Er det noen som har boken tilgjengelig som kan hjelpe meg? Jeg skal følge meny 2! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ninjastar Skrevet September 20, 2012 Rapporter Share Skrevet September 20, 2012 Hei! Se innlegg #13 i denne tråden, som jeg nettopp har dyttet opp inne på "Ny i Rode-klubben"-forumet: Så mye skal du spise i løpet av en dag Mye annet nyttig i denne tråden, også. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Storemeg Skrevet September 20, 2012 Rapporter Share Skrevet September 20, 2012 Hei! Se innlegg #13 i denne tråden, som jeg nettopp har dyttet opp inne på "Ny i Rode-klubben"-forumet: Så mye skal du spise i løpet av en dag Mye annet nyttig i denne tråden, også. Lykke til Takk:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar