Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg??


Gjest Storemeg
 Share

Anbefalte innlegg

Hei..

 

Jeg var inne på trå'n her inne for å se hvor mye jeg skal spise for å gå ned i vekt...

Jeg har fulgt meny 2 som jeg har fått beskjed om her inne, men når jeg sitter med dette regne stykke som var lagt opp her inne, der jeg skulle føre inn vekt, alder, kjønn osv, og om jeg har en aktiv jobb, og alle mine trimpoeng ente jeg helt på 2722,368, og ser da at jeg skal følge meny 4????? Det høres jo helt vilt ut.. Jeg er kun 162, og veier 91 cm, og skal jeg virkelig spise så mye? Men har fast 14,6 trimpoeng i uka, og går ikke mye ned om gangen... Kanskje jeg spiser for lite ennå jeg syntes det var mye å begynne å spise 1600 kcal om dagen???? Hjeeeelp.... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ja, det hørtes mye ut. Du trenger ikke spise opp alle trimpoengene dine, men heller vite at du har litt å gå på de dagene du skulle være litt ekstra sulten.

 

Prøv deg litt frem. Start med 1600, kanskje - og om dette ikke skulle være nok - spis litt mer!

 

Husk; spis når du er sulten og stopp når du er mett :)

 

 

Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ja, det hørtes mye ut. Du trenger ikke spise opp alle trimpoengene dine, men heller vite at du har litt å gå på de dagene du skulle være litt ekstra sulten.

 

Prøv deg litt frem. Start med 1600, kanskje - og om dette ikke skulle være nok - spis litt mer!

 

Husk; spis når du er sulten og stopp når du er mett :)

 

 

Masse lykke til!!

 

Takk:) Tenkte jeg skulle prøve 1700 kcal nå frem til neste veie dag, og se om det er noe mere resultat på vekta...Syntes det er så rart å spise så mye når man vill ned i vekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...