Gå til innhold

Brud Februar 2013


Gjest Bride2013
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:)

 

Jeg gifter som sagt i februar, andre uke.

Jeg gifter meg ikke Norge men utenlands,reiser fra Norge siste uka i januar.

 

Derfor har jeg ca 4 mnd på meg til å slanke meg, målet er 20 kg ned(kansje ikke et sunnt vekttap på 4 mnd). Jeg er 1,60 høy og veier idag 76,6 kg,siden jeg ikke er så mye høyde er 76,6 kg enormt mye og det synes overalt. Jeg har 18 uker på meg, skal veie meg 20 januar 2013.

Målet er egentlig 55 kg,men siden det muligens ikke er et reellt mål med tanke på den tiden jeg har igjen, så vil jeg si målet er 58 kg 20 januar.

 

Jeg kommer til å veie meg hver mandag, så selvom jeg vet omtrent hva jeg veier, vil nøyaktig vekt, og mål over hele kroppen tastes inn hver mandag.

 

Jeg vil også skrive sånn ca hva jeg har spist, litt generellt månedene frem til januar. Trening osv.

 

De som har lyst til å være med, hopp inn..

 

Allerede i kveld kommer med hvilken plan jeg følger uka som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Frøken Klee

Hei alle sammen:)

 

Jeg gifter som sagt i februar, andre uke.

Jeg gifter meg ikke Norge men utenlands,reiser fra Norge siste uka i januar.

 

Derfor har jeg ca 4 mnd på meg til å slanke meg, målet er 20 kg ned(kansje ikke et sunnt vekttap på 4 mnd). Jeg er 1,60 høy og veier idag 76,6 kg,siden jeg ikke er så mye høyde er 76,6 kg enormt mye og det synes overalt. Jeg har 18 uker på meg, skal veie meg 20 januar 2013.

Målet er egentlig 55 kg,men siden det muligens ikke er et reellt mål med tanke på den tiden jeg har igjen, så vil jeg si målet er 58 kg 20 januar.

 

Jeg kommer til å veie meg hver mandag, så selvom jeg vet omtrent hva jeg veier, vil nøyaktig vekt, og mål over hele kroppen tastes inn hver mandag.

 

Jeg vil også skrive sånn ca hva jeg har spist, litt generellt månedene frem til januar. Trening osv.

 

De som har lyst til å være med, hopp inn..

 

Allerede i kveld kommer med hvilken plan jeg følger uka som kommer.

 

Heisann!

 

20 kg ned på så kort tid, da har du litt arbeid foran deg ;)

Jeg er 1,57 og veier 78,6 kg, så jeg har noenlunde samme kamp som deg.

Giftet meg på 5 minutter i februar i år, men skal feire bryllupet til sommeren, også i utlandet - da er planen å være nede på 62 kg, eller lavere...

Jeg kan godt bli med deg her inne, jeg!

 

Jeg har veiedag imorgen, har vært medlem her i 1 uke nå, så jeg er spent på hva 1 uke på meny 2 (1600 kcal) har gjort med kroppen. Har ikke hatt lov til å trene hardt denne uka, fordi jeg trakk to visdomstenner forrige fredag. Så det har blitt litt rolige trilleturer istedet (har en 6 mnd gammel baby)

 

Fra og med imorgen blir det mer intensitet på treningen, vel og merke. Tenk om jeg kunne klare å bli med deg 20 kg ned, det hadde vært noe det...!!!

 

Heia oss!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Klee

Hei, hvordan har det gått med deg???

 

Jeg har hatt min første veiing idag, og har gått ned 2 kg denne uka! Sykt!

Det er nok mye fordi det er første uka på det nye regimet, og blir sikkert ikke så voldsomt videre - men det får jeg tenke på senere. Akkurat nå er jeg bare stolt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Frøken Klee

Rapport etter 3 uker inne på forumet: Gikk ned 0,8 kg siste uka, så nå er jeg bare 100 gram fra første delmål! Juhu, her går det unna i riktig retning!!! :D

 

Hvordan går det med deg?

 

...jeg merker jo at jeg bare skriver med meg selv her inne, så dersom det er stille til neste uke også, tror jeg jeg hopper av tråden. Kjedelig å prate med meg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Frøken Klee: Ikkje reis herifra, eller kor finner eg deg ellers? Vet du var inne på 20-30 og prata litt, men du har ikkje egen tråd? Eg er nettopp blitt fridd til ( jeeei :lol: ), og eg vil gjerne snakke med deg OG Brud Februar 2013 om ho kjem tilbake. Dere skal begge feire utenlands, og eg vil gjerne vite litt mer om det! Kor/kossen begynner eg å planlegge?! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Frøken Klee

Heisann!

 

Gratulerer med forlovelsen!!!!!!

 

Jeg har vært helt ute av hele vektklubben og forumet i 2 hele måneder, og det er skammelig lenge (og det har nok satt meg tilbake noen hakk i kilokampen...) En grunn var oppussing hjemme, så jeg har bodd en stund hos foreldrene mine. Da ble det litt annerledes kosthold, mindre tid til trening og i det hele tatt, det sklei ut, får en si...

 

Så kom jula, og ting ble ikke bedre da heller :blink:

 

NÅ gjør jeg som så mange andre, jeg setter igang med NY FRISK i et nytt år! Jeg er logga på for første gang nå i år i dag, og imorgen tidlig, mandag 7.januar, setter jeg igang og teller kalorier og trimpoeng igjen :-)

 

Jeg skal holde et lye med forumet, slik at du kan få tak i meg. Dette skal vi klare! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei igjen!

 

No har eg bestemt at det blir desember-bryllup på oss. I Norge. Blir et slags juleinspirert bryllup. Gleder meg masse! Men blir ikkje før desember 2014, så har god tid å planlegge på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...