Gå til innhold

Tidsklemma...??


SmileOda
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er i jente i 20-års alderen som studerer på fulltid. Veldig glad i å trene, men alltid også vært glad i mat. Nå har jeg kommet dit hen at jeg har bestemt meg for å ta av de 10 ekstra kiloene. Har nå vært medlem i GR-Gull i et par uker, og det har lært meg en ting: Dersom jeg skal få til dette, er jeg helt nødt til å planlegge! Hverdagen består av lange dager på skole og lesesal, og etter en lang dag på skolen er veien til kantina ofte kort.

 

Jeg startet dette nye innlegget i håp om at noen ville være med på veien mot et lettere og sunnere liv, og at vi sammen kan hjelpe hverandre å planlegg dagene, slik at man får med seg god og sunn mat slik at humør og energi holder seg på topp hele dagen...og at de usunne vanen blir litt lettere å unngå. Jeg er også veldig åpen for tips dersom noen har noen grep de selv bruker for å løse planlegging best mulig.

 

Målet er som sagt 10 kilo, og jeg har satt som mål å klare dette til jul. Har veiedag på mandager, og blir veldig glad dersom noen med de samme utfordringene vil være med å ta denne utfordringen sammen med meg... :) (?)

 

Hilsen ei jente med stor motivasjon for å få til dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg starter i dag, jeg sliter også med tidsklemma og trenger å få bort 10kilo.

 

Jeg er med på denne tråden om den ennå er aktiv da:)

 

Jeg er 32år, har en jente og en hund, er gift.

Jeg prøver å kutte mest mulig karbohydrater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...