Gå til innhold

Trenger motivasjonsvenner


Gjest ssol
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å gå ned i vekt, men sliter litt med motivasjonen. Den verste uvanen jeg har er at jeg er avhengig av sjokolade og søtsaker. Dette er nok til at jeg aldri kommer til å bli slank så lenge jeg spiser dette så ofte som jeg gjør. Jeg ønsker å komme i kontakt med andre som også synes det er vanskelig å slanke seg, men som kanskje trenger noen som kan støtte dem på veien. Kanskje vi kan støtte hverandre. Jeg vil ikke ha krav på meg at jeg skal gå ned i vekt av andre, men ha noen jeg kan trene med eller diskutere kosthold med, måltider osv. Hvis du bor i Oslo eller i nærheten av Oslo, kunne vi treffes for å gå turer eller trene. Er du interessert? Ta kontakt med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg har lyst til å gå ned i vekt, men sliter litt med motivasjonen. Den verste uvanen jeg har er at jeg er avhengig av sjokolade og søtsaker. Dette er nok til at jeg aldri kommer til å bli slank så lenge jeg spiser dette så ofte som jeg gjør. Jeg ønsker å komme i kontakt med andre som også synes det er vanskelig å slanke seg, men som kanskje trenger noen som kan støtte dem på veien. Kanskje vi kan støtte hverandre. Jeg vil ikke ha krav på meg at jeg skal gå ned i vekt av andre, men ha noen jeg kan trene med eller diskutere kosthold med, måltider osv. Hvis du bor i Oslo eller i nærheten av Oslo, kunne vi treffes for å gå turer eller trene. Er du interessert? Ta kontakt med meg.

 

 

Hei! jeg bor desverre ikke i Oslo men har opplevd det samme ang motivasjonen så derfor skriver jeg :)

 

Det var en periode der jeg skulle slanke meg for andre, jeg ville det selv men ikke nok til at jeg klarte det. alt var pes og jeg spiste mer sjokolade og snop en til vanligt pga alt presse! Nå er jeg 110% klar for å gjøre dette for meg selv! Er du ikke 100% klar for det så er sjangsen for å lykkes mindre. Det vet jeg alt om! Jeg har sjeldent klart å gjennomføre noe helt alene som jeg er stolt av så dette skal bli min ting! Helt alene blir det jo ikke, men er kun jeg som velger hva jeg spiser og hva jeg yter for å lykkes! :)

 

Sjokolade,min beste venn trodde jeg men egentligt min verste fiende... Prøver å tenke at sjokolade og snop i store mengder har aldri gjort kroppen min noe bra, bare verre! Er viktig å finne en balanse så en kan kose seg litt! Det jeg gjorde sist jeg prøvde å slanke meg var å kutte ut sjokolade helt, hardt i starten men så smakte ikke sjokolade godt etter 2 mnd uten! du lurer sikker på hvorfor jeg enda spiser sjokolade da? Jo fordi jeg tenkte at viss jeg bare spiser 2-3 rader med melkesjokolade så blir den god til slutt. Å det ble den og nå er det et nytt problem!

Eeeeehhh, herregud jente tenker jeg nå mens jeg skriver dette!! Jeg har ikke alltid tatt di smarteste valga nei, hehe :P

 

Is er veldig godt men ikke sååå godt at jeg ikke klarer å stoppe så derfor spiser jeg enten is eller popcorn med 70% mindre fett i. (eller gjorde sist gang og skal gjøre nå når jeg starter igjen)

 

Har også oppdaga mye sunn og god mat som frisk salat med diverse i. Før kunne jeg ikke spise salat uten dressing, men nå er det ingen problem lengre.

 

Som en motivasjon hjelp så kan du henge opp et bilde av deg selv på kle skapet evt kjøleskapet f.eks som viser deg hvorfor du vil ned i vekt! Det hjelper meg! :)

(du kan jo ta ned bilde når du får besøk) Og f.eks et bilde av hvordan du kunne tenke deg å se ut :) Jeg har begge deler hengene oppe :P

 

Vet ikke om dette var noe hjelp på motivasjonen men håper hvertfall at det var noe fornuftigt her :) hehe

 

Lykke til hvertfall :)

 

god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...