Gå til innhold

Fullammer med maaange kilo for mye.. Nå skal ting skje!! :)


Gjest Mammaifarten
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Mammaifarten

Hei! Jente på 29 år fra det kalde nord her :) Har ei lita tulle på 2 måneder som er mamma sin lille skatt, men svangerskapet har satt sine spor. Har vært overvektig siden tidlig i tenårene og to svangerskap i løpet av tjueårene har ikke hjulpet så stort på :( Nå viser vektnåla 103 kg og NÅ er det på tide å ta grep før den fyker enda mer til værs! Jeg savner energi og ønsker rett og slett å bli glad i min egen kropp for første gang på maaange år! Noen som har lyst til å henge seg på? :) Hadde vært veldig ålreit og kunne dele erfaringer og tips med andre i samme situasjon. Denne gangen SKAL jeg LYKKES! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei! Jente på 29 år fra det kalde nord her :) Har ei lita tulle på 2 måneder som er mamma sin lille skatt, men svangerskapet har satt sine spor. Har vært overvektig siden tidlig i tenårene og to svangerskap i løpet av tjueårene har ikke hjulpet så stort på :( Nå viser vektnåla 103 kg og NÅ er det på tide å ta grep før den fyker enda mer til værs! Jeg savner energi og ønsker rett og slett å bli glad i min egen kropp for første gang på maaange år! Noen som har lyst til å henge seg på? :) Hadde vært veldig ålreit og kunne dele erfaringer og tips med andre i samme situasjon. Denne gangen SKAL jeg LYKKES! :)

 

Jeg kan henge meg på.. har ca 17 kg igjen som skal bort.. har en sønn på snart 8 mnd.. Har gått 4 uker på greteroede kurs nå..

Hvilke meny skal du følge? og hvor mange kiloe vil du ned ?

Jeg kan fotelle litt om meg, heter Linn, er 21 år og kommer fra Bergen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Hei! Jente på 29 år fra det kalde nord her :)/> Har ei lita tulle på 2 måneder som er mamma sin lille skatt, men svangerskapet har satt sine spor. Har vært overvektig siden tidlig i tenårene og to svangerskap i løpet av tjueårene har ikke hjulpet så stort på :(/> Nå viser vektnåla 103 kg og NÅ er det på tide å ta grep før den fyker enda mer til værs! Jeg savner energi og ønsker rett og slett å bli glad i min egen kropp for første gang på maaange år! Noen som har lyst til å henge seg på? :)/> Hadde vært veldig ålreit og kunne dele erfaringer og tips med andre i samme situasjon. Denne gangen SKAL jeg LYKKES! :)/>

 

 

 

 

Jeg henger meg gjerne på!:)

 

Er 22 fra Bergen. Har en liten prins på 7 uker og har en laaaang vei å gå før jeg har nådd målet mitt som er 60 kilo! Vekten viste på mandag 92,2 kilo og viste i dag 88,8, så en god start hvertfall :)

Ammer du? Jeg fulltidsammer og ligger på 17-1800 kcal pr dag. Litt usikker på om dette kam være litt lite, men har tenkt at jeg bare må prøve meg frem og se hva som skal til for å holde melkeproduksjonen i gang.

Hvilken trening driver dere med?

  • Dårlig innlegg 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...