Gå til innhold

NÅ skal det skje!! :)


Gjest Mammaifarten
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, hei.

 

Meldte meg inn her når det fremdeles het vektklubben.no. Og fulgte da telling til punkt og prikke. Fikk meg samboer og 5 år senere sitter jeg her 8 kilo tyngre. Skal sies at noen av kiloene er muskler, men prøver å bli kvitt 7 kilo for å komme ned på trivselsvekta. Det som er problemet er at jeg ikke får forandra på menyvalget mitt. Jeg står på meny 2, og iforhold til den utregninga som er brukt for å finne meny skal jeg ligge på meny 3-4. Får heller ikke forandra dette. Trener ganske mye på fritiden, men vekta forandrer seg ikke. Oppdaget idag at jeg spiser nesten 700 kalorier for lite. Så da skjønner jeg litt av problemet.

 

Nå starter jeg på ny frisk, der jeg VIL spise sunnere og mer regelmessige måltider og forhåpentligvis gå ned 3 kilo til jul. Håper jeg når dette målet da jeg fort gir opp når jeg blir skuffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei.

 

Meldte meg inn her når det fremdeles het vektklubben.no. Og fulgte da telling til punkt og prikke. Fikk meg samboer og 5 år senere sitter jeg her 8 kilo tyngre. Skal sies at noen av kiloene er muskler, men prøver å bli kvitt 7 kilo for å komme ned på trivselsvekta. Det som er problemet er at jeg ikke får forandra på menyvalget mitt. Jeg står på meny 2, og iforhold til den utregninga som er brukt for å finne meny skal jeg ligge på meny 3-4. Får heller ikke forandra dette. Trener ganske mye på fritiden, men vekta forandrer seg ikke. Oppdaget idag at jeg spiser nesten 700 kalorier for lite. Så da skjønner jeg litt av problemet.

 

Nå starter jeg på ny frisk, der jeg VIL spise sunnere og mer regelmessige måltider og forhåpentligvis gå ned 3 kilo til jul. Håper jeg når dette målet da jeg fort gir opp når jeg blir skuffa.

 

 

Hei hei Madraca!! Jo flere jo bedre,så velkommen skal du være :)

Jeg gir opp veldig fort hvis jeg får litt motgang så det er noe jeg må jobbe med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammaifarten

JIPPI!!!! Så flink du har vært!!

 

Hei:)) Jeg er jo helt elendig til å følge opp tråder her...:( Aiaiai.. har hundre baller i lufta om dagen..men nåååå kommer jeg med en liten oppdatering :)

 

Vekt 1 oktober: 103 kg.

Vekt i skrivende stund: 96,5 kg! :))) Og jeg er veeeeeldig fornøyd med det!! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)) Jeg er jo helt elendig til å følge opp tråder her...:( Aiaiai.. har hundre baller i lufta om dagen..men nåååå kommer jeg med en liten oppdatering :)

 

Vekt 1 oktober: 103 kg.

Vekt i skrivende stund: 96,5 kg! :))) Og jeg er veeeeeldig fornøyd med det!! :))

 

Da er vi to,kommer ikke alltid på å gå innpå å sjekke... det er dårligt det.. :/

Ellers så har jo du vært kjempeflink!! står respekt av vektnedgangen din :) jeg har vært opp og ned i deg siste,men det virker som om jeg har funnet roen på alt av trening og mat så nå rusler jeg sakte men sikkert nedover jeg og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært lite inne her i det siste jeg også. Godt vi er fler. :P

Lite trening og dårlig valg av mat har det også vært. Har gått ned hele 100 g. Det går utrolig tregt, men etter snart to uker med dårlige valg er jeg tilbake.

 

Kjempe bra jobba å ha gått ned så mange kilo på en måned Mammaifarten. Bra jobba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned hele 100 g. Det går utrolig tregt, men etter snart to uker med dårlige valg er jeg tilbake.

 

 

Jeg hadde gått opp 100gr :/ hater når det skjer for da klarer jeg ikke å "snu" det... sklir ut hele tiden og sliter veldig med å hente meg inn igjen.. det skjer hver gang,meeeen jeg gir fremdeles ikke opp!! ser veldig frem til å begynne å jobbe igjen,har vært hjemme siden mai'10 nå.. og håper det går litt bedre når de to minste begynner i barnehagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Mammaifarten

Mandagsoppdatering: Vekt: 94,5 kg. Dvs ned 8,4 kg siden 1 oktober :))

 

 

Jeg hadde gått opp 100gr :/ hater når det skjer for da klarer jeg ikke å "snu" det... sklir ut hele tiden og sliter veldig med å hente meg inn igjen.. det skjer hver gang,meeeen jeg gir fremdeles ikke opp!! ser veldig frem til å begynne å jobbe igjen,har vært hjemme siden mai'10 nå.. og håper det går litt bedre når de to minste begynner i barnehagen :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruEikeland

Hei.

 

Åh, kjenner jeg blir motivert her nå:)))

 

Har meldt meg inn i dag! Veier 87 kilo og er 168cm. :( Kiloene har snikt seg på etter jeg fikk jentungen. hun er 1 i desember.

 

Har begynt og trene bokseearobic, og prøver 1-2 ganger i uken til å gå i 20 minutter og trene litt styrke. Det er kostholdet jeg har problemer med. Jo mer jeg leser jo mat og kalorier og bla bla bla, jo mer blir jeg forvirret.:S

 

Så prøver og spise max 1 brødmåltid til dagen, litt mindre porsjoner og holder meg til godteri i helgene. ( er en skikkelig godteri elsker, så til å begynne med kan jeg spise litt godt fre-søndag) Etter hvert skal jeg slutte med fredag og søndag også!!!! :D

 

MEN når jeg gikk på vekta nå, har jeg lagt på meg 2 kilo:/ Off....

 

Håper dette blir bra:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...