Gjest Matglede Skrevet Oktober 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Hei! Jeg har nettopp meldt meg inn i Grete Roede. Ut i fra tall jeg har lagt inn på min side, får jeg opp at jeg skal følge meny 3. Jeg synest det er mye mat i denne menyen. Går det virkelig an å spise så mye og likevel gå ned i vekt? :S Eller er det slik at man da vil forbrenne mykje.. Kan noen hjelpe meg med å svare på dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest LinnH91 Skrevet Oktober 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Hei! Jeg har nettopp meldt meg inn i Grete Roede. Ut i fra tall jeg har lagt inn på min side, får jeg opp at jeg skal følge meny 3. Jeg synest det er mye mat i denne menyen. Går det virkelig an å spise så mye og likevel gå ned i vekt? :S Eller er det slik at man da vil forbrenne mykje.. Kan noen hjelpe meg med å svare på dette! Det er noen som trenger det ja, for å gå ned i vekt.. mange har problemet at man spiser for lite og da går kroppen i spare bluss.. Høyde? vekt? Alder? Hverdag aktivitet(jobb)? Trening pr uke? Så kan jeg regne ut om det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå