Gå til innhold

Motivasjonsperson søkes!!!


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Nystartet jojoslanker med minst 20 kg for mye her.

Har endelig tatt meg selv i nakken og funnet ut at nok er nok!!!

Nå holder det..dårlig helse og lite energi tar snart knekken på meg..og det faktum at vektnåla tippa 100, var dråpen som fikk begeret til å renne over!!

Etter at jeg ble mamma i 2009(!!!!!) har kiloene sitti limt....og nå etter uttallige forsøk, er nok nok..nå skal jeg ned..og jeg skal ned 25 kilo....

Jeg er ikke helt kurstypen, så prøver meg her..investerte i et gullmedlemsskap her i går kveld, så det forplikter jo litt...

Så om noen der ute har lyst til å backe opp ogbli oppbacket, så er jeg rett person for jobben...

Hyl ut...

 

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente2000

Hei.

 

Nystartet jojoslanker med minst 20 kg for mye her.

Har endelig tatt meg selv i nakken og funnet ut at nok er nok!!!

Nå holder det..dårlig helse og lite energi tar snart knekken på meg..og det faktum at vektnåla tippa 100, var dråpen som fikk begeret til å renne over!!

Etter at jeg ble mamma i 2009(!!!!!) har kiloene sitti limt....og nå etter uttallige forsøk, er nok nok..nå skal jeg ned..og jeg skal ned 25 kilo....

Jeg er ikke helt kurstypen, så prøver meg her..investerte i et gullmedlemsskap her i går kveld, så det forplikter jo litt...

Så om noen der ute har lyst til å backe opp ogbli oppbacket, så er jeg rett person for jobben...

Hyl ut...

 

På forhånd takk:)

Hei, jeg er klar :) har som mål minus 20 kg. Veier nå 88, og har som må 68. Helst 65, men mulig jeg blir godt fornøyd med 68 :) Gikk på GR kurs våren 2010 før jeg giftet meg, og gikk greit ned i vekt. Veid 72 under bryllupet og hadde tentk å gå ned de siste kiloene etter bryllupet. Men bestemte oss for å få barn og etter graviditeten sliter jeg fælt med kiloene og motivasjonen... Kommer liksom aldri i gang igjen. MEn nå er det nok!! Føler meg ikke vel og selvbilde er på bunn. Så jeg er klar for å bli backet opp og gi oppbacking!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er klar :) har som mål minus 20 kg. Veier nå 88, og har som må 68. Helst 65, men mulig jeg blir godt fornøyd med 68 :) Gikk på GR kurs våren 2010 før jeg giftet meg, og gikk greit ned i vekt. Veid 72 under bryllupet og hadde tentk å gå ned de siste kiloene etter bryllupet. Men bestemte oss for å få barn og etter graviditeten sliter jeg fælt med kiloene og motivasjonen... Kommer liksom aldri i gang igjen. MEn nå er det nok!! Føler meg ikke vel og selvbilde er på bunn. Så jeg er klar for å bli backet opp og gi oppbacking!! :)

Åhhh så bra:)

Det hjelper når man har noen å snakke med av og til..

Og føler liksom ikke at samboer og familie er d rette..

Jeg gikk på libra en gang, men følte at det blei litt feil..

Jeg var medlem her inne i fjor våres og gikk ned ti kg, men har nå lagt på meg de, pluss 7 til..

Klarer liksom ikke å skjerpe meg.. Og etter at datterenvår ble født vil kiloene ikke av..

Nå føler jeg også at helsa mi er dårlig, så nå et det slutt..

Det er veldig bra at man kan legge inn all data her inne, for da får man jo full kontroll og oversikt..

Hvor lenge har du holdt på nå?

Får du tid til noe trening? Det er vanskelig syns jeg, og et ork..:/

 

Tenkte nå at målet var minus tjue ved utgangen av 2012, men usikker på om d er overkommelig..

Hva tenker du? Har du satt noe dato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente2000

Hei. Jeg har stort sett begynt hver mandag, men gått på en sprekk tirsdag eller onsdag...:) treningen er det så som så med. Men har en joggevenninne i naboen, så en kveld i uka er vi i lysløypa:) vi har om mål å holde på med dette gjennom hele vinteren, enten jogging eller ski! Er også glad i spinning, så skal prøve å få det til 1-2 ganger i uka. Vi får begynne skikkelig på mandag?! 20 kg innen nyttår hadde vært herlig, men tror det er litt i overkant.... Men aldri si aldri:) skalmpå weekend tur førte helga i desember, og har som mål å gå ned minimum 8 kg innen da! Hvor mange kcal spiser du om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjenner til den.. Mandagslanker jeg og.. Og sprekker alltid tirsdag eller onsdag..

Nå starta jeg fredag som var til en forandring, så kanskje det hjelper..;)

Jogging er pyton... Ooff.. All ære til deg for det.. Prøver å iallfall bevege meg litt tre dager i uka, men blir mest lavintenditet..

Etter å ha jobba på treningssenter i 5 år heltid før jeg blei gravid, har all treningsglede og lyst forsvunnet som dugg for sola gitt:(

Ja 20 er kanskje i overkant, men harsatt det som mål åkke som.

Da har jeg iallfall noe å strekke meg etter.. Så jeg ikke ryker på en smell for fjørtende gang...

 

Jeg syns egentlig jeg ikke gjør annet enn å spise, ca hver tredje time, og er supernøye med å måle å veie og telle, men jeg kommer opp i ca rundt 1300 kcal... Skal vel ligge på rundt 1600, men er fornøyd allikevel..

Og tenker sånn at så lenge det er ofte og lite, og jeg er mett, så går det kanskje radigere ned med 1300...?!?!

 

Weekendturer er jo døden på diett da... Da ryker jeg slltid på gedigne smeller.. Vi har gudskjelov ingen planer før jul..

Men kommer det opp noe må man jo bare planlegge..

Det er vel det viktigste.. Da funker det iallfall for meg..

 

Har bakt gr sine havrekjeks, og de tar verste søtsuget mitt har jeg funnet ut..

Du da? Hva hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente2000

Hei, beklager sent svar. Har ikke gått bra i dag. Skulle liksom begynne ordentlig i dag, men... Får begynne i morgen:) når jeg er fysen syntes jeg det ofte hjelper med litt frukt evt en liten yoghurt. Akkurat nå spiser jeg gulrøtter og dipp. Jeg skal egentlig følge meny 2, men har bestemt meg for å prøve meny 1 for å få litt fortgang på sakene:) sist gang fulgte jeg meny 2 og gikk ned ca 500-700 gram i uka. Begynte du skikkelig forrige fredag? Er veiedagen din da fredager? Lykke til og stå på videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Ser dere vurderer å spise mindre enn det dere får anbefalt. Har full forståelse for at dere vil at ting skal gå fort, men bare vær litt forsiktig slik at kroppen ikke går på sparebluss - da går det ikke ned i det hele tatt... Been there, done that for å si det sånn. :) Bare et lite vennlig tips en tirsdags morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

Ja jeg også syns 1600 kcal er mye.. 1400 er liksom nok spør du meg.,

Og det er jo ganske mye mat.. Skal man ned så må iallfall jeg ligge under 1500 om dagen..

Har vært litt fysen i et par dager, så nå kjøpte jeg meg en atkins melkesjokolade til nødstilfelle..

Lavkalori og lavkarbo.. Pluss lite fett, så d må jo være bra..:)

Men enig i at yoghurt hjelper..og nutrilettbarer til nød..

Har tatt et par riskaker m ostesmak og jeg da.. Må jo være bedre enn potetgull selv om det er nei mat.. :P

 

Ja har veiedag på fredag.. Blir spennende å se..

Du da?? Mandag?

Lykke til så lenge:))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente2000

Hei :)

Har ingen bestemt veiedag enda. Er liksom ikke helt i gang. Er totalt sjokoladeavhenig, så jeg sliter en del med det :) Selve maten jeg spiser er grei, ligger på ca 1200-1200 kalorier om dagen, MEN så kommer sjokoladen i tillegg... Men siden det er din veiedag i morgen håper jeg du får et hyggelig tall :)Stå på, så komer jeg også snart i gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei😊

Beklager noe sent svar, men tida flyyyr fra meg..

Veiedagen blei bra...-2.8 kg første uka ække gærent...

Går jeg med 2.2 denne uka er d 5 kg på to uker.. Måtte det bare vedvare...ðŸ™

Det går foreløpig overraskende greit...

Harøahd både havrekjeks og bollene av grete roede oppskrift, så tar enkjeks om kvelden..

Skinkesnurreme hjelper også..

Du må kjøpe deg atkins sjokoladen som heter crispy milk chocolate.. Den tar verste søtsuget...

Hvordan har uka vært for deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med å motivere og jeg trenger også motivasjon - så da er det vinn vinn??!:)

 

Jeg bikka også 100tallet. Har vært der en gang før, og trodde aaaaaldri jeg skulle tilbake, men n å er jeg altså 104 kg! Det er omtrent det tyngste jeg har vært. Så nå skal 31 kg av...73 kilo når en er 1.72 høy, synes jeg er ok mål. Men jeg gleder meg mest over å komme inn i diverse klær igjen, å orke mer, å kanskje gå i bikini neste sommer(?) og bare det å føle meg litt mer vel....

 

Neste tirsdag starter jeg på maxikurs gjennom GR, og har stor tro nå! Jeg gikk ned 8 kg over to kurs forrige gang, men så ble jeg dessverre litt langtidssyk etter det, og siden det var trening som utgjorde det meste da, så gikk det som det gikk:(..

 

Men nå er det ingen kjære mor lengre!

 

Så jeg er med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med å motivere og jeg trenger også motivasjon - så da er det vinn vinn??!:)

 

Jeg bikka også 100tallet. Har vært der en gang før, og trodde aaaaaldri jeg skulle tilbake, men n å er jeg altså 104 kg! Det er omtrent det tyngste jeg har vært. Så nå skal 31 kg av...73 kilo når en er 1.72 høy, synes jeg er ok mål. Men jeg gleder meg mest over å komme inn i diverse klær igjen, å orke mer, å kanskje gå i bikini neste sommer(?) og bare det å føle meg litt mer vel....

 

Neste tirsdag starter jeg på maxikurs gjennom GR, og har stor tro nå! Jeg gikk ned 8 kg over to kurs forrige gang, men så ble jeg dessverre litt langtidssyk etter det, og siden det var trening som utgjorde det meste da, så gikk det som det gikk:(..

 

Men nå er det ingen kjære mor lengre!

 

Så jeg er med! :)

 

Hei😊

 

Det hørtes ytterst kjent ut... Samme som meg det jo..

Jeg veide nå det meste jeg noengang har gjort...

Var dog 3 kilo unna for 13 år siden og trodde aldri jeg noengang skulle komme hit igjen..

Jeg skal ned til 75 jeg da..Og er 1.70... Men har funnet ut at d er matchvekta ni..

Så nå er det jaggu meg slutt... Kiloene sitter limt etter å ha vært gravid.. Så d r kjempestas..not!!!😣

Verste er at jeg har sett hundretallet i et par mnd uten at jeg liksom har gått rette guven.. Før nå..

Har satt meg delmål på 85, og håper å klare d før jul... Så får vi se..

Prøver å ungå frimerker og være knallhard på registrering av mat og tidspunkter for å spise, så tror det skulle være greit overkommelig m ti kilo på over to måneder... Ingen kjære mor!!!!

 

Er det maxi via nett?

Får helt hetta av kurs, men hadde vel kanskje ikke vært så dumt...😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei😊

 

Det hørtes ytterst kjent ut... Samme som meg det jo..

Jeg veide nå det meste jeg noengang har gjort...

Var dog 3 kilo unna for 13 år siden og trodde aldri jeg noengang skulle komme hit igjen..

Jeg skal ned til 75 jeg da..Og er 1.70... Men har funnet ut at d er matchvekta ni..

Så nå er det jaggu meg slutt... Kiloene sitter limt etter å ha vært gravid.. Så d r kjempestas..not!!!😣

Verste er at jeg har sett hundretallet i et par mnd uten at jeg liksom har gått rette guven.. Før nå..

Har satt meg delmål på 85, og håper å klare d før jul... Så får vi se..

Prøver å ungå frimerker og være knallhard på registrering av mat og tidspunkter for å spise, så tror det skulle være greit overkommelig m ti kilo på over to måneder... Ingen kjære mor!!!!

 

Er det maxi via nett?

Får helt hetta av kurs, men hadde vel kanskje ikke vært så dumt...😳

 

 

Hei igjen..

 

Snakker om kjent, ja...jeg bikka også hundre nå i sommer, og selv om jeg gremtes over det, så var jeg plutselig 104..og det går så fort oppover:(

Du er beintøff, jeg skal følge deg videre. En pittelitt pluss med å ha så mye, er jo at vekta kanskje reduseres litt kjapt i begynnelsen. Er jo fint for motivasjonen.

Mine mål er litt mer langsiktig. Jeg skal ned til 73 innen et år. Så målet til jul er å komme under hundre igjen. Og da skal jeg kjøpe meg kjole:) (Jeg heier på belønninger!)

 

Jeg begynner på "live"-kurs. Har vært med før, og da funka det...bare innså ikke at jeg burde vært med litt lengre, for å få en varig endring. (og så ble jeg syk, men det er en annen historie.)

Men kurs var virkelig ikke ille. Det var for dama(og mannen, men dog få av dem) i gata, så det var fylt med galgenhumor og gode råd. Anbefales virkelig!:)

 

Gleder meg til å se hvordan det går med deg...og meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen..

 

Snakker om kjent, ja...jeg bikka også hundre nå i sommer, og selv om jeg gremtes over det, så var jeg plutselig 104..og det går så fort oppover:(

Du er beintøff, jeg skal følge deg videre. En pittelitt pluss med å ha så mye, er jo at vekta kanskje reduseres litt kjapt i begynnelsen. Er jo fint for motivasjonen.

Mine mål er litt mer langsiktig. Jeg skal ned til 73 innen et år. Så målet til jul er å komme under hundre igjen. Og da skal jeg kjøpe meg kjole:) (Jeg heier på belønninger!)

 

Jeg begynner på "live"-kurs. Har vært med før, og da funka det...bare innså ikke at jeg burde vært med litt lengre, for å få en varig endring. (og så ble jeg syk, men det er en annen historie.)

Men kurs var virkelig ikke ille. Det var for dama(og mannen, men dog få av dem) i gata, så det var fylt med galgenhumor og gode råd. Anbefales virkelig!:)

 

Gleder meg til å se hvordan det går med deg...og meg:)

 

Hei igjen.

Ble en stusselig veiedag.. Kun 0.7 kg...

Fader asså.. D er syyykt demotiverende, men hva skal man gjøre...??!

Må bare stå på videre...😫

Livet er en evig slankekur!! Og d er pyton..

Enda så nøye jeg har vært.

Tenkte også at det ville gå radigere m fler kilo.. Men men..

Power through er vel rette ordtak!!!😊

 

Ja d er nok sant at kiloene fort går på når man først har kommet dit! Sist jeg veide meg viste nåla 94, og nå er d plutselig 4 kilo dit også... Blæh..

 

Vi skal til syden til våren vi, så målet er å ha klart det innen utgang av februar..

Pluss versjonen på nettet er grei nok.

All ære til deg som går på kurs...😃

 

Fy fader det er fælt at man skal behøve å stri m den jævla vekta alltid altså!

 

Er superfrista til å snike inn en veiedag i dag, men d er jo bare dumt...

 

Hvordan har helga vært for deg?

Og ellers??

 

Lykke til så lenge snuppa😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Trener dere? Ka spiser dere i løpet av en dag da?? Følger med på denne tråden og eg ;)

 

Hei du😊

Her er det aaaaltfor dårlig m trening iallfall...

Syns d r et ork og supertiltal... Du da?

 

Jeg er supernøye m å spise ofte og lite...

Frokost, lunsj, middag og kvelds.. Og så kanskje et mellommåltid..og ligger vel på rundt en 200-250 kcal på f-l-k og rundt 500 på middag..pluss melk og frukt av og til..

Du da?

  • Dårlig innlegg 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei Jallis.

 

Hvordan har det gått med deg? :)

 

Her har det mest gått i bevisstgjøring, litt trening, litt prøving, litt feiling. Har til nå tatt av ca 1,7 kg, så det går ikke så veldig fort dessverre. Men håper på at det løsner litt snart.

Registrerer det meste av det jeg spiser, og det gjør at jeg ser hvor fort det kan gå feil.

 

Har også begynt å trene litt, og det merker jeg hjelper veldig på humør OG motivasjon:)

 

Håper alt står bra til med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jallis.

 

Hvordan har det gått med deg? :)

 

Her har det mest gått i bevisstgjøring, litt trening, litt prøving, litt feiling. Har til nå tatt av ca 1,7 kg, så det går ikke så veldig fort dessverre. Men håper på at det løsner litt snart.

Registrerer det meste av det jeg spiser, og det gjør at jeg ser hvor fort det kan gå feil.

 

Har også begynt å trene litt, og det merker jeg hjelper veldig på humør OG motivasjon:)

 

Håper alt står bra til med deg!

 

Hei hei😊

Så hyggelig å høre fra deg igjen.. Joda, her går det i og for seg bra..

Ny veiedag i morgen.. Gått ned 6.6 forrige vd, så blir spennende å se..

Verste sult og sug er borte, og har nå vært syk i to uker, så dagene bare går..

 

Har du begynt å trene? Så flink du er.. Motivasjon for det er null her i gården..😳

Men har beveget meg mer enn før da om ikke annet...

 

Ja jeg er slavisk på å føre matdagboka.. Ellers føler jeg at jeg mister helt kontroll..

 

Første utskeielse på seks uker nå til lørdag.. Kino og godis.. Får dårlig samvittighet bare ved tanken.. Men man skal jo kose seg tidvis og da allikevel...😳😱ðŸ‘

 

Håper alt r bra m deg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...