Gjest Mammaifarten Skrevet Oktober 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Nå har jeg akkurat hatt min faste morgentrilletur og med den regsistrert er jeg oppe i 21 trimpoeng denne uken!! Er så glad og stolt av meg selv at jeg bare mååååååå dele det med alle andre:) hihi.. Har maaaange kilo som skal av og i morgen er det veiedag, så dette skal bli spennende Begynte mitt nye liv med mosjon og kostholdsendring 01 oktober... da viste vektnåla 103 kg på en 170 cm lang kropp. Spent på morgendagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nyaco Skrevet Oktober 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Det er kjempebra på ei veke, Mammaifarten!!! :) Grattis med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mammaifarten Skrevet Oktober 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Tusen takk:) Tydelig at forrige ukes "trimming" har gitt resultater også. Vekta viste 99,9 kg i dag!! Dvs 3,1 kg ned første uka.. og jeg ser 90`tallet!!!!! )) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nyaco Skrevet Oktober 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Wow, det er jo briljant!! 3,1 kg på ei veke!! Det må vere herlig! Å se nye titall er fantastisk, gratulerer så masse med under tresifra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå