Gå til innhold

Nå er det nok, en gang for alle!! 25 kilo skal av


Gjest anja88
 Share

Anbefalte innlegg

HEI ALLE SAMMEN DER UTE!! :)

 

jente på 24 år her :)

 

Nå har jeg igjen lagt på meg di kiloa som jeg tok av, nesten 10 kilo var av, nå er di på igjen :( Nåå må jeg kvitte meg med alle 25 kiloa en gang for alle!!

 

Er 168 høy og veier 85!! Mål: 60 kilo!

 

Vil prøve å klare 10 kilo til jul, dvs 1 kilo i uka!

Starter på aktiv kurs 22 oktober og har tatt kontakt med personlig trener for å få kunnskaper i forhold til trening! Dyrt ja men absolutt verdt det!! :)

 

Mine svakheter er sjoookolade,mmm :S haha, det skal bli min fiende :)

 

Delmål 1: under 80 igjen (vil aaaaldri mer se 80 på vekta!!)

delmål 2: 75

delmål 3: 70

delmål 4: 65

mål: 60 :D

 

noen som er med på minus 10 kiilo til jul evt nyttår ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

10 kg til jul er masse det, men det kan du klare :D Blir kjekt å følge deg på veien :) Eg og er der at eg vil aldri mer se 80 på vekta! Ligger på 80,3 - 80,6 no denne veka, så er meget spent på vegedag på mandag!

 

Eg også ELSKER sjokolade, men eg elsker enda mer smågodtposer!! Mmmmm... og chips med dip!! Er jo så fantastisk godt!! Men det er så absolutt ikkje bra for oss! Dumt at det skal vere så godt.. Men vi kan klare dette. Det skal vi.

 

Masse lykke til med vektnedgang, eg er med! :) Hadde ikkje tenkt å gå ned 10 kg til jul/nyttår, men kan prøve! Eg har som mål å gå ned 7 kg fra august til jul, men no har eg bare 2 kg igjen av dei 7 så...:P Så eg er med eg :D

 

Trener du??

Kor mye spiser du?

 

B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja 10 kilo er litt men skal prøve :D Men haha, blir ikke helt frem til jul, vi reiser til MEXICO 10 desember og kommer hjem 25 des. men skal prøve på 8 før reise da!! :)bestilte turen igår :)

 

ooh, kult med andre og som har noe av di samme måla!! :D lykke til med veiedag :D

 

hehe snop er godt ja :( noe det ikke burde vært! vi skal klare det ja!!!!

 

hmm, men det er jo kjempe bra. du er kjempe flink, hva er motivasjonen og målene dine?

kjekt at du er med!!

 

Trener ikke for øyeblikket men skal møte en personlig trener på tirsdag for å avtale trening med han så jeg skal begynne :) + gå tur hver dag :) har gode tur muligheter.

 

spiser nok litt feil enda ja, men skal ta frem boka og sette meg 100% inn i det igjen, starter på kurs 22 oktober.. aktiv stram opp, er veldig spent.

Rekner med jeg skal ligge på 1600 kcal til dagen

 

duda? mat og trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Ooooh, Mexico!!! Hvor da? Var i Playa del Carmen på Yucatan for noen år siden - helt fantastisk. Deilig sval, hvit sand, god mat, gode drinker og myyyye å se. Skal du dit kan jeg spesielt anbefale en tur til de forskjellige pyramidene (ta på gode sko - Coba bør bestiges hvis det fortsatt er lov!) og en tur til Isla Mujeres. Og dykking hvis du driver med sånt. Forresten - til tross for god mat og drikke gikk både jeg og venninnen min NED i vekt de to ukene vi var der, kunsten var vel å være veldig aktiv... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mexico!! Vi var på cruise i Middelhavet jul/nyttår for snart 3 år sida, og var innom Mexico en dag. Det vil si Cozumel. Nydelig fint! Misunner deg stort for at du skal på tur, har skikkelig lyst på en juletur til varmere strøk igjen!

 

Som motivasjon har eg at eg har så lyst på litt muskler ;) Istedet for fett! Etter at eg begynte å trene styrke har eg også som mål å klare en sånn chins, det vil si pull up, det skal eg klare en dag. Og når eg endelig har klart en, vil eg nok klare flere etterpå. Ellers har eg gått grunnkurs fitness, og vil fortsette på det studiet for å bli personlig trener. Men da må eg først se ut som en PT! Ikkje sant? Eg gleder meg også vilt til å kunne kle meg i klær som eg faktisk syns er lekre, ikkje bare fordi de skjuler eller kamuflerer valker ol.l. Eg har rett og slett et ønske om å føle meg sexy, istedet for som en tjukkas med enormt lav selvtillit. Viss du vil lese litt om meg og mine delmål og slikt, så har eg en tråd som heter "Destroy what destroys you"! Eg blir kjempeglad om du vil følge med meg der litt også ;)

 

PT er kjempelurt!! Det gjorde eg også, bare 1 mnd etter fødsel. Og eg angrer ikkje et sekund! No står eg på egne ben, men det går så fint, fordi eg er blitt hekta. Og det hadde eg nok ikkje blitt hadde eg ikkje hatt mine 15 timer hos PT :)

 

Eg trener veldig mye for tida, sida eg har mammapermisjon. Bebisen er med i barneparken på treningsenteret ;) Så eg trener fast styrke 3-4 ganger i veka, og gjerne spinning, stram opp og bodypump. Også liker eg å gå tur, både med og uten vogna. Korleis skal du trene i helga du da? :)

 

Eg ligger på 1600 kcal om dagen, men er ikkje slavisk. Burde kanskje spise mer, sida eg trener såpass mye....

 

God helg!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh, Mexico!!! Hvor da? Var i Playa del Carmen på Yucatan for noen år siden - helt fantastisk. Deilig sval, hvit sand, god mat, gode drinker og myyyye å se. Skal du dit kan jeg spesielt anbefale en tur til de forskjellige pyramidene (ta på gode sko - Coba bør bestiges hvis det fortsatt er lov!) og en tur til Isla Mujeres. Og dykking hvis du driver med sånt. Forresten - til tross for god mat og drikke gikk både jeg og venninnen min NED i vekt de to ukene vi var der, kunsten var vel å være veldig aktiv... ;)

 

jaaa mexico!!! :D playa del carmen ja, det ble vi anbefalt av star tour! :)

nå ble jeg bare enda mer gira på å reise, wooho! skal huske på det, må nok ta med sko og slikt ja.. er ikke noe glad i å være langt under vann desverre :(

håper jeg og går ned i vekt der nede, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mexico!! Vi var på cruise i Middelhavet jul/nyttår for snart 3 år sida, og var innom Mexico en dag. Det vil si Cozumel. Nydelig fint! Misunner deg stort for at du skal på tur, har skikkelig lyst på en juletur til varmere strøk igjen!

 

Som motivasjon har eg at eg har så lyst på litt muskler ;) Istedet for fett! Etter at eg begynte å trene styrke har eg også som mål å klare en sånn chins, det vil si pull up, det skal eg klare en dag. Og når eg endelig har klart en, vil eg nok klare flere etterpå. Ellers har eg gått grunnkurs fitness, og vil fortsette på det studiet for å bli personlig trener. Men da må eg først se ut som en PT! Ikkje sant? Eg gleder meg også vilt til å kunne kle meg i klær som eg faktisk syns er lekre, ikkje bare fordi de skjuler eller kamuflerer valker ol.l. Eg har rett og slett et ønske om å føle meg sexy, istedet for som en tjukkas med enormt lav selvtillit. Viss du vil lese litt om meg og mine delmål og slikt, så har eg en tråd som heter "Destroy what destroys you"! Eg blir kjempeglad om du vil følge med meg der litt også ;)

 

PT er kjempelurt!! Det gjorde eg også, bare 1 mnd etter fødsel. Og eg angrer ikkje et sekund! No står eg på egne ben, men det går så fint, fordi eg er blitt hekta. Og det hadde eg nok ikkje blitt hadde eg ikkje hatt mine 15 timer hos PT :)

 

Eg trener veldig mye for tida, sida eg har mammapermisjon. Bebisen er med i barneparken på treningsenteret ;) Så eg trener fast styrke 3-4 ganger i veka, og gjerne spinning, stram opp og bodypump. Også liker eg å gå tur, både med og uten vogna. Korleis skal du trene i helga du da? :)

 

Eg ligger på 1600 kcal om dagen, men er ikkje slavisk. Burde kanskje spise mer, sida eg trener såpass mye....

 

God helg!! B)

 

 

Det trenger vi nok , både meg og min kjære! vi driver med total renovering av hus som er et eeeenormt prosjekt. hehe. greit å ha noe å se frem til :)

 

Har selv tenkt på å kansje bli personlig trener, men tenker det samme som deg, bør jo se ut som en også! hehe!! Skal sjekke ut tråden din ja!! :D spennende..

 

gikk du ned mye med personlig trener eller dreide det seg mer om teknikk osv? :)

hmm, hvordan skal jeg trene i helgen ja, sliter med tannverk å har tannlege time på mandag men om det blir noe trening så blir det å gå / små jogge i ca 1 time :)

 

God helg til deg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

jaaa mexico!!! :D playa del carmen ja, det ble vi anbefalt av star tour! :)

nå ble jeg bare enda mer gira på å reise, wooho! skal huske på det, må nok ta med sko og slikt ja.. er ikke noe glad i å være langt under vann desverre :(

håper jeg og går ned i vekt der nede, hehe :)

Liker meg ikke særlig langt under vann jeg heller, så venninnen min dykket og jeg latet meg på stranden... :) Men snorkling er fint det og dersom det er noe du liker. Ta et bad i en cenote og når du først er i gang - det og må absolutt oppleves. Forutsatt at du er ute etter litt opplevelser når du er der borte, det er jo nok av de som bare ligger på stranden i Mexico, jeg synes selv at det er litt langt å reise for ikke å se noe hvis du skjønner. Men det er jo hver sin lyst. :) Et par joggesko eller andre sko som er gode å gå i holder i massevis. Ikke det - så da både amerikanere og asiater som klatret i pyramider i pumps, men det er vel kanskje ikke helt å anbefale .*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Total renovering av hus høres travelt ut! Vi har nett kjøpt og flytta inn i hus, men er fullt levelig her, sida huset bare er 10 år. Men har lyst å pusse opp hele huset og gjøre det vårt, men har goooood tid :) Skal begynne på det minste rommet, lillegutt sitt, snart. Blir godt for dere med en tur når dere driver på med sånt ja!

 

Eg gikk ned 6-7 kg da eg hadde personlig trener. Men da var eg ikkje like flink med kostholdet, det tok litt tid før eg virkelig fikk satt i gang med det. Men dess mer eg trente, dess mer ville eg jo bli bedre på andre områder også for å få bedre og raskere resultat :) Gikk litt på teknikk og, er glad eg lærte mange apparater og øvelser, som eg sikkert ikkje hadde hatt peiling på hadde det ikkje vert for PT´en min ;)

 

I morgen (blir vel egentlig i dag det) skal eg og flere venner med kidsa gå til et vatn og ha piknik der. Tar 40-50 minutt å gå til vannet og så heim igjen, så er jo litt trim. Og eg må ha med barnevogna opp og ned de bakkene ;) Eller bære han på magen. Også skal eg på zumba kl.16 :)

 

Natta :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Total renovering av hus høres travelt ut! Vi har nett kjøpt og flytta inn i hus, men er fullt levelig her, sida huset bare er 10 år. Men har lyst å pusse opp hele huset og gjøre det vårt, men har goooood tid :) Skal begynne på det minste rommet, lillegutt sitt, snart. Blir godt for dere med en tur når dere driver på med sånt ja!

 

Eg gikk ned 6-7 kg da eg hadde personlig trener. Men da var eg ikkje like flink med kostholdet, det tok litt tid før eg virkelig fikk satt i gang med det. Men dess mer eg trente, dess mer ville eg jo bli bedre på andre områder også for å få bedre og raskere resultat :) Gikk litt på teknikk og, er glad eg lærte mange apparater og øvelser, som eg sikkert ikkje hadde hatt peiling på hadde det ikkje vert for PT´en min ;)

 

I morgen (blir vel egentlig i dag det) skal eg og flere venner med kidsa gå til et vatn og ha piknik der. Tar 40-50 minutt å gå til vannet og så heim igjen, så er jo litt trim. Og eg må ha med barnevogna opp og ned de bakkene ;) Eller bære han på magen. Også skal eg på zumba kl.16 :)

 

Natta :lol:

 

Dere har litt bedre utgangspunkt da ja, hehe! Aldri gleda meg så mye til å få et kjøkken..

Vi trenger nok det ja, har en veldig sliten samboer om dagen.. blir mye jobb på han.

 

6-7 kilo er jo bra det da!! håper jeg også lykkes... Litt redd for å feile igjen.

Blir nok viktig for meg å få inn rektig teknikk for å kunne gjøre det alene og ja :)

 

wow, var jo mye aktivitet det da!! :) Du er knall flink..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker meg ikke særlig langt under vann jeg heller, så venninnen min dykket og jeg latet meg på stranden... :) Men snorkling er fint det og dersom det er noe du liker. Ta et bad i en cenote og når du først er i gang - det og må absolutt oppleves. Forutsatt at du er ute etter litt opplevelser når du er der borte, det er jo nok av de som bare ligger på stranden i Mexico, jeg synes selv at det er litt langt å reise for ikke å se noe hvis du skjønner. Men det er jo hver sin lyst. :) Et par joggesko eller andre sko som er gode å gå i holder i massevis. Ikke det - så da både amerikanere og asiater som klatret i pyramider i pumps, men det er vel kanskje ikke helt å anbefale .*ler*

 

Aha, greit å late seg på stranden og :D hehe! Snorkling bør vel kansje prøves ja.

va er en cenote? Jeg er ute å reiser for å oppleve ting, hvertfall med nye land. men det blir jo klart soling og litt festing også ;)

hahaha, i pumps? tror nok joggeskona er bedre da ja!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Her er beskrivelsen av en cenote: http://no.wikipedia.org/wiki/Cenote Hvis du googler kan du se masse bilder. Det nederste på dette innlegget i bloggen min er en cenote vi besøkte. Denne er åpen, men det er også en del lukkede (som i bare en liten inngang og dekket av fjell, med stalakitter og hva det heter). Utrolig fascinerende naturfenomen. http://tovestingogtang.blogspot.no/2007/11/hjemme-igjen-hulk.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir deffinitivt et besøk i en cenote ja!! Tøft!!

 

 

Jeg er heeer!! :P Travelt med husbygging.. Eller har vært en travel uke med husbygging og tannverk med mer..

 

 

Nå har jeg hatt møte med personlig trener! Fortalt han om mine ønsker og mål!

Dvs gå ned til 60 kg innen sommeren 2013. Dvs 25 kilo (om jeg enda veier 85).

 

Har fått et treningsprogram for denne uka som inneholder flere styrkeøkter med minst 1 gå tur hver dag. Som han sa så har jeg fått et hardt program siden jeg ønsker 8 kilo før jeg reiser til mexico. Skal kutte ut mye karbohydrater i kosten og spise mye protein og grønt. Så nå er jeg kjempe spent på hva som vil skje! Har lovet han daglig/uklig oppdatering pga han er på ferie nå i 2 uker men alikevel tilgjengelig på mail :D

 

Noen som har prøvd sånne staver som en går tur med? Vurderer og kjøpe det siden vi får brukt armene mer da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende det blir framover dei neste vekene nå da!! Kutte ut karbs og spise mye protein er lurt ja :) Det gjør eg og. Hardt program er kjekt det! Da får du virkelig testa om du er en tøffing! Og det er du ;) Utenlandsturen er jo en super ting å se frem til, det vil nok hjelpe deg masse.

 

Staver har eg såvidt prøvd et par ganger, men eg syns dei bare var i veien. Men da gikk eg fjellturer i ulendt terreng da. Staver skal jo hjelpe til å forbrenne mer på tur siden man bruker mer av kroppen, men det går an uten også. Eg beveger armene mine mye når eg går tur ;) Men no har eg barnevogn da, så enten bruker eg annakver arm til å trille med, eller så jogger eg og bare dytter vogna foran meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende det blir framover dei neste vekene nå da!! Kutte ut karbs og spise mye protein er lurt ja :) Det gjør eg og. Hardt program er kjekt det! Da får du virkelig testa om du er en tøffing! Og det er du ;) Utenlandsturen er jo en super ting å se frem til, det vil nok hjelpe deg masse.

 

Staver har eg såvidt prøvd et par ganger, men eg syns dei bare var i veien. Men da gikk eg fjellturer i ulendt terreng da. Staver skal jo hjelpe til å forbrenne mer på tur siden man bruker mer av kroppen, men det går an uten også. Eg beveger armene mine mye når eg går tur ;) Men no har eg barnevogn da, så enten bruker eg annakver arm til å trille med, eller så jogger eg og bare dytter vogna foran meg :P

 

Jaaa jeg gleder meg til å ta fatt på uka, håper at opplegge mitt vil være verdt streve. jeg har vært en svekkling nå i 2-3 år, så nå en gang for alle, skal jeg være en tøffing! hehe!

 

Rart og tenke på men jeg er egentligt en "tynn" jente fanga i en stor kropp, om du skjønner hva jeg mener. Den kule meg blir litt bort gjemt bak skam og fett. Lei av å ikke få vist hvem jeg egentligt er pga jeg føler ikke jeg kan når jeg ser slik ut! Rart hva kiloa gjør med folk. Håper noe av selvtilliten kommer mens kiloa går :P

 

Aha.. Her er det grus vei men alikevel slett nok til å kunne gå med staver så lurer på å kjøpe det :P Må være god trening med en barne vogn ja! Glemmer aldri da vi var på skoletur og vennina mi hadde med seg bebisen. vi var 2 for å få vogna opp den bratteste bakken ever. Skulle ikke tro det var sååå tung men :P

 

Huff så travelt med husbygging!JEG holder på å legge laminat på soverommet vi skal ha.(sååå stolt av meg selv, hehe) Spiste nettopp pizza, hadde helt glemt å spise.. gikk i 10 timer uten å spise, ble plutseligt bare svimmel. Må kanskje begynne å stille klokka så jeg husker på å få i meg mat. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har samme mål. Er 42 år, 1,68 og 85 kg. Veldig lei av å veie over 80!

Begynte nettkurs 15.10 og er veldig spent. Jeg har veldig dårlig tid med jobb og barn men skal prøve å bevege meg mest mulig og spise sunnest mulig. Jeg er glad i å danse.

Lykke til og vi holder kontakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har samme mål. Er 42 år, 1,68 og 85 kg. Veldig lei av å veie over 80!

Begynte nettkurs 15.10 og er veldig spent. Jeg har veldig dårlig tid med jobb og barn men skal prøve å bevege meg mest mulig og spise sunnest mulig. Jeg er glad i å danse.

Lykke til og vi holder kontakten.

 

Heisann der!

Da er vi like høye og med samme vekt nesten! Veldig spennende!! :D

Ønsker deg lykke til med nettkurset! Synes du det funker greit til nå?

Tidsklemma er vel alltid et problem! Jeg er vel den eneste som ikke har et travelt liv nesten :P Jobber men har mye fri, + jeg har ingen barn!

Danse er kjempe kjekt! Prøvdt zumba? Det er veldig moro :D

ja kjekt om du vil oppdatere meg om hvordan det går med deg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OPPDATERING PÅ HVORDAN MIN FØRSTE UKE HAR HVERT!

 

MANDAG 22 oktober gikk start skudde av på skikkeligt :P

 

Vekten viste 86

 

Måla av kroppen:

Hals: 35 cm

Bryst: 102 cm

mage: 91 cm

arm: 35 cm

rumpe: 106 cm

Lår: 65 cm

 

mandag, ble det ingen trening. Travelt i huset (dårlig unnskylning)

 

Tirsdag, trente jeg styrke og kondisjon på treningsenteret.

 

Onsdag, skulle trene fra morgen av men rørlegger skulle ta vannet (siden vi skifter om til rør i rør) og jeg skulle vekk, derfor rakk jeg desverre ikke det.

 

Torsdag-fredag-lørdag. På torsdag var jeg hos tannlegen som trakk 1 stk veldig betent tann. Veeeldig mye vondt etter dette! :( Trakk en 12 års jegsel! Hatt feber lignene tildenser. Derfor kun spist grøt og mykt brød og stekt ris med grønnsaker på kinaen, og ingen trening!

 

Og i går så måtte ambulansen hente min kjære som hadde brystsmerter :( Det var en veldig skremmende opplevelse! Men heldigvis var det "bare" stress som utløste det!

 

Søndag: Enda vondt :/ men gikk på vekta bare for å se litt hvordan det lå ann, 84.7 Dvs ned 1,3 kilo :D Weee, veldig happy!! :D (men skal veie meg igjen i morgen for at det skal bli helt rett!

 

Så denne uka som kommer satser jeg på at jeg får trent hver dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann der!

Da er vi like høye og med samme vekt nesten! Veldig spennende!! :D

Ønsker deg lykke til med nettkurset! Synes du det funker greit til nå?

Tidsklemma er vel alltid et problem! Jeg er vel den eneste som ikke har et travelt liv nesten :P Jobber men har mye fri, + jeg har ingen barn!

Danse er kjempe kjekt! Prøvdt zumba? Det er veldig moro :D

ja kjekt om du vil oppdatere meg om hvordan det går med deg! :D

 

Hei!

Du er veldig heldig som du ikke har barn og har mye fri. Det er veldig vanskelig for meg å finne tid til å trene eller planlegge måltider, og barna frister meg hele tiden med kaloririk mat.

På torsdager trener jeg yoga eller pilates i arbeidstiden (veldig bra tiltak) og så kommer venniner hjem om kvelden og vi danser magedans. Jeg er veldig glad i å danse salsa og liker zumba veldig godt men min mann pendler og jeg må passe barna. Jeg har også prøvd Masala Bhangra (indisk inspierert trenning) og det var veldig morsomt.

Jeg trener med rockering med vekter 10 minuter hver dag.

Ukedager er det lettere for meg å kontrollere måltidene men helgene ermer kaotiske.

Jeg er fortsatt 85 kg.

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OPPDATERING PÅ HVORDAN MIN FØRSTE UKE HAR HVERT!

 

MANDAG 22 oktober gikk start skudde av på skikkeligt :P

 

Vekten viste 86

 

Måla av kroppen:

Hals: 35 cm

Bryst: 102 cm

mage: 91 cm

arm: 35 cm

rumpe: 106 cm

Lår: 65 cm

 

mandag, ble det ingen trening. Travelt i huset (dårlig unnskylning)

 

Tirsdag, trente jeg styrke og kondisjon på treningsenteret.

 

Onsdag, skulle trene fra morgen av men rørlegger skulle ta vannet (siden vi skifter om til rør i rør) og jeg skulle vekk, derfor rakk jeg desverre ikke det.

 

Torsdag-fredag-lørdag. På torsdag var jeg hos tannlegen som trakk 1 stk veldig betent tann. Veeeldig mye vondt etter dette! :( Trakk en 12 års jegsel! Hatt feber lignene tildenser. Derfor kun spist grøt og mykt brød og stekt ris med grønnsaker på kinaen, og ingen trening!

 

Og i går så måtte ambulansen hente min kjære som hadde brystsmerter :( Det var en veldig skremmende opplevelse! Men heldigvis var det "bare" stress som utløste det!

 

Søndag: Enda vondt :/ men gikk på vekta bare for å se litt hvordan det lå ann, 84.7 Dvs ned 1,3 kilo :D Weee, veldig happy!! :D (men skal veie meg igjen i morgen for at det skal bli helt rett!

 

Så denne uka som kommer satser jeg på at jeg får trent hver dag!! :)

 

Hei!

Hvordan går det med deg?

Her går det sakte ned. Jeg klarte å måle i dag:

vekt 84,6

hals 37

overarn 31

bryst 110

midje 98

hofte 111

Ende 109

lår 59

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvordan går det med deg?

Her går det sakte ned. Jeg klarte å måle i dag:

vekt 84,6

hals 37

overarn 31

bryst 110

midje 98

hofte 111

Ende 109

lår 59

Lykke til!

 

Hei!

 

Beklager at jeg er dårlig på å svare! Skal skrive et lengre innlegg i morgen, med skikkelig oppdatering! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...