Gå til innhold

Klør i fingrene!!


Gjest Neram
 Share

Anbefalte innlegg

Enkelte dager er helt grusomme!! Ca en time etter lunsj så er jeg sulten igjen.. Tar meg en frukt men stopper det der?! NEI!! Resten av dagen går i tannpuss,småkjefting på meg selv og en evig trang til å åpne skapene på jakt etter noe mer. Det er grusomt! Klarer å holde meg,"tvinger" meg selv til å vente med frimerkene til etter ungene har lagt seg for kvelden. Det er værst de dagene jeg ikke klarer det,da står jeg og småspiser av middagen mens jeg lager den... Årh!! Som jeg hater slike dager..

 

Flere enn meg som har det slik?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Enkelte dager er helt grusomme!! Ca en time etter lunsj så er jeg sulten igjen.. Tar meg en frukt men stopper det der?! NEI!! Resten av dagen går i tannpuss,småkjefting på meg selv og en evig trang til å åpne skapene på jakt etter noe mer. Det er grusomt! Klarer å holde meg,"tvinger" meg selv til å vente med frimerkene til etter ungene har lagt seg for kvelden. Det er værst de dagene jeg ikke klarer det,da står jeg og småspiser av middagen mens jeg lager den... Årh!! Som jeg hater slike dager..

 

Flere enn meg som har det slik?!

 

 

hei :)

 

jepp, det er flere enn deg. sukkerfri tyggis hjelper for meg, roer det værste suget. jillian michals fra slankekrigen annbefaler dette trikset. tenker at det er bedre enn å gå å tikke som en bombe for så å hive seg hemmningsløst over kjøleskapet til slutt. kanskje du burde se på sammensettningen av frokosten din? det er noe med å få i seg noen karber da, for å fylle lagrene for dagen... sikkert mange tråder her inne om fordeling fett/protein/karb osv

 

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...