Gå til innhold

Gifter meg 1juni 2013 :D


Gjest lillmerete
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest lillmerete

Da var jeg her... Litt skummelt å innrømme at man har gått opp i vekt igjen :( Men nå må det bort for jeg skal inn i drømmekjolen som henger hos svigermor :D

 

Har ca 10 kg minst som må bort så håper jeg får det til. Mitt største problem er at jeg har problemer med overspising og følelsesmessig overspising. Å siden livet har vært veldig vanskelig det siste året så har vekta økt og kroppen blitt slapp igjen :(

 

Jeg trenger alle tips og ideer dere har :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kommende bryllup!! :lol:

 

Det er mange som har det problemet med følelser og overspising. Jeg kjenner meg godt igjen på hvordan jeg pleide å være.

 

Etterhvert innså jeg at det fantes jo ingen logikk bak det å spise når man hadde det vondt.. Det gjorde jo egentlig bare alt verre. Sakte, men sikkert, fant jeg nye måter å løse problemene mine på. Og jeg startet med aktiviteter og hobbyer som fylte på det tomrommet jeg ofte tidligere hadde fylt med usunn mat.

 

Prøv å lag deg selv en oversikt over hvilke følelser som fører til at du får en trang til å overspise. Så ser du heller på alternativer til hvordan å takle disse følelsene. Mat er jo bare mat - selv om man skal kose seg med maten, så spiser man den i hovedsak for næringens skyld.

 

Jeg ønsker deg masse lykke til med vektnedgangen! Du har god tid på deg til å gå ned 10 kilo. Så det skal du jaggu klare ;)

 

Selv skal jeg også gifte meg neste sommer! Så vi får holde motivasjonen oppe mot det å se fantastisk ut i brudekjolen. Det er en god gulrot!! Så må man bare fortsette med en sunn og god livsstil etter bryllupet også. Fantastisk motivasjon i seg selv bare det å føle seg vel i sin egen kropp.

 

 

Stå på!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Gjest lillmerete

Sånn etter en lengre nedturs periode er eg klar!! Begynte 1 januar å da var start vekten på 102,2 kg :o jeg gråt og gråt etter å ha sett det tallet. Men nå må det bare å nedover, går ikke akkurat fort nedover men nå har eg heller ikke trent no særlig.

 

Pokker den kjolen må jo passe om litt over 5 mnd..

 

Takk for gode tips, jeg må rett og slett bryte ut av gamle vaner og synder..

 

Gratulerer med bryllup til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...