Gjest Solgull Skrevet Oktober 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Eg går på Aktiv kurs, veldig bra kurs og super trenging. Men eg får nesten ikkje ned i vekt. Har fått beskjed om at eg skal ha meny 2 (1600 kcal) Har gått ned 1,9 kilo på seks veker. Gjekk på kurs i 2004, var eit anna opplegg då, max 1300 kcal. Då gjekk eg ned 10 kg på eit kurs. Har lege på 1400 kcal no, og fått tips av kursleiar om å auke opp slik at kroppen slepp kiloane, men eg er redd for at eg skal gå opp då. Har heldigvis gått ned i cm; 5,5 cm om magen og 3 cm om kvart lår så det skjer noko, men det går så seint. Nokon som har tips til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Storemeg Skrevet Oktober 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Eg går på Aktiv kurs, veldig bra kurs og super trenging. Men eg får nesten ikkje ned i vekt. Har fått beskjed om at eg skal ha meny 2 (1600 kcal) Har gått ned 1,9 kilo på seks veker. Gjekk på kurs i 2004, var eit anna opplegg då, max 1300 kcal. Då gjekk eg ned 10 kg på eit kurs. Har lege på 1400 kcal no, og fått tips av kursleiar om å auke opp slik at kroppen slepp kiloane, men eg er redd for at eg skal gå opp då. Har heldigvis gått ned i cm; 5,5 cm om magen og 3 cm om kvart lår så det skjer noko, men det går så seint. Nokon som har tips til meg? Jeg har abselutt tru på at man må spise nok for å gå ned i vekt, sleit selv i starten og gikk ned kun 0,6 i uka... de siste ukene har jeg gått ned 1,5-2 kilo og det er jo helt sykt gøy!! Ligger på 1800 kcal, og veide 94,5 når jeg startet for 8 uker siden, og veier jeg 87,3,(vekta viste 86,9 i dag en dag etter veie dag-yohoooooo!) Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå