Gå til innhold

Det går så treigt.


Gjest Solgull
 Share

Anbefalte innlegg

Eg går på Aktiv kurs, veldig bra kurs og super trenging. Men eg får nesten ikkje ned i vekt.

Har fått beskjed om at eg skal ha meny 2 (1600 kcal) Har gått ned 1,9 kilo på seks veker. Gjekk på kurs i 2004, var eit anna opplegg då, max 1300 kcal. Då gjekk eg ned 10 kg på eit kurs. Har lege på 1400 kcal no, og fått tips av kursleiar om å auke opp slik at kroppen slepp kiloane, men eg er redd for at eg skal gå opp då.

Har heldigvis gått ned i cm; 5,5 cm om magen og 3 cm om kvart lår så det skjer noko, men det går så seint.

Nokon som har tips til meg? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg går på Aktiv kurs, veldig bra kurs og super trenging. Men eg får nesten ikkje ned i vekt.

Har fått beskjed om at eg skal ha meny 2 (1600 kcal) Har gått ned 1,9 kilo på seks veker. Gjekk på kurs i 2004, var eit anna opplegg då, max 1300 kcal. Då gjekk eg ned 10 kg på eit kurs. Har lege på 1400 kcal no, og fått tips av kursleiar om å auke opp slik at kroppen slepp kiloane, men eg er redd for at eg skal gå opp då.

Har heldigvis gått ned i cm; 5,5 cm om magen og 3 cm om kvart lår så det skjer noko, men det går så seint.

Nokon som har tips til meg? :(

 

 

Jeg har abselutt tru på at man må spise nok for å gå ned i vekt, sleit selv i starten og gikk ned kun 0,6 i uka... de siste ukene har jeg gått ned 1,5-2 kilo og det er jo helt sykt gøy!! Ligger på 1800 kcal, og veide 94,5 når jeg startet for 8 uker siden, og veier jeg 87,3,(vekta viste 86,9 i dag en dag etter veie dag-yohoooooo!) Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...