Gå til innhold

Ned 10 kg til Jul!


Gjest aukis
 Share

Anbefalte innlegg

Hei hei :) Jente på 29 år fra østlandet :) Nå er jeg sååå lei vekta mi, at jeg starter med slankingen i dag :) har ikke veid så mye siden jeg fikk Yngste mann for 2 år siden.. Jeg trener 2- 3 dager i uken, men spiser alt for mye :) er jo så mye gooood mat jo ;)

 

Noen som vil joine?

 

Maybritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 29 år, dritt lei av å ha litt for mye.

Kiloene kom snikende etter jeg fikk meg kjæreste, vi har nok kost oss litt for mye..

MEn nå vil jeg at vi skal kose oss med mer sunn mat enn alt det usunne.

Så jeg er med!!

Skal du bruke nettkurs eller skal du dra på møter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siiljee68

Jeg blir gjerne med :)

Jente fra østlandet på 22 år. Bor nå i Trondheim som student. Har prøvd å slanke meg om igjen og om igjen, men har for mange unnskyldninger opp i ermet! Men nå vil jeg ned. Og 10 kg til jul er jo ikke umulig? :)

La oss gjør dette sammen.

Jeg går ikke på kurs e.l. men jeg fører kcal her inne på gratis profil. Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siiljee68

Jeg blir gjerne med :)

Jente fra østlandet på 22 år. Bor nå i Trondheim som student. Har prøvd å slanke meg om igjen og om igjen, men har for mange unnskyldninger opp i ermet! Men nå vil jeg ned. Og 10 kg til jul er jo ikke umulig? :)

La oss gjør dette sammen.

Jeg går ikke på kurs e.l. men jeg fører kcal her inne på gratis profil. Hva gjør dere?

 

Også har jeg meny 2 på 1600 kcal. Har klart å gått ned 12 kg på det tidligere, så jeg mener det er riktig. Ellers veier jeg 84 kg nå, og ønsker å nå 68. Men før jul gjerne 75? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lindaaaa26

jeg blir gjerne med jeg å :)

jente 26år fra østlandet,begynte i mai i år å gikk ned 10kg så datt jeg ut i sommer,sleitt litt med å komme tilbake så har brukt noen uker av å på men sånn er det vell? men nå er jeg tilbake igjen med masse motivasjon :rolleyes:

 

Jeg skal ha som mål å gå 1t tur vær dag også spise sunn mat,dem har noen gode oppskrifter her inne som jeg har prøvd :rolleyes:

 

ligger på meny 2 jeg også,men slitter litt med å spise så mye kommer bare oppi 1300-1400kcal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siiljee68

Så bra at du kommer med ny giv og masse motivasjon! :) Samme her, har vært litt uker frem og tilbake, men føler at det nå går bedre. Har begynt med godtstopp frem til 1.desember for å avruse kroppen for godteri - reglene er at jeg ikke kan spise noe godteri, men kake og is på arrangementer som bursdag o.l. også er popcorn lov, men i små mengder. :)

Syns ihvertfall det høres oppnåelig ut, så får vi se :)

 

hvordan har du fått den artige animasjonen med vektnedgangen din helt nederst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lindaaaa26

Ja ikke dumt å gjøre det sånn så du veit du klarer måla dine :rolleyes:

selv må jeg ha det ganske strengt for ellers så detter jeg så fort ut av det men alle er forkjellige å trenger forkjellige metoder.

 

Du kan bare trykke på den jeg har så kan du lage en selv,når den er ferdig trykker du på linken i forum signaturs PseudoHTML, UBBCode and BB Code (mener det er den i værtfall) også kopierer du den teksten på din profil om meg endre signatur ;)

 

ikke så flink til å forklare men håper du forsto sånn litt av det i værtfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lettsommer

Heisann:) Jeg blir også gjerne med! Flaks at jeg fant denne tråden akkurat i dag. Brukte forum på Grete Roede for snart tre år siden, da gikk jeg ned 8 kilo ca, og det merket jeg veldig godt på kroppen. Men husker det hjalp veldig mye å gå inn her og skrive med folk for å holde seg gående.

Nå har vekta mi lurt seg opp på 87 kilo, og jeg har i første omgang mål om å gå ned 5 kilo. Tar det i etapper:) Så mitt første delmål er -2 kg!

Hva gjør dere for å gå ned?

Jeg har begynt igjen på SATS, har hatt time med personlig trener og fått beskjed om å trene mest mulig kondisjonstrening siden jeg vil ned i vekt, i tillegg til litt styrke hver uke for å holde forbrenninga oppe. Enkelt og greit. Ellers registrerte jeg mat her idag, og får selvfølgelig sjokk med en gang den kryper over mine 1600 kalorier som jeg har lov til... Så kan jeg jo angre da, på at jeg helte i meg 0,5 l sjokolademelk midt på dagen;) Det er lite som skal til for å bikke over på feil side av den streken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siiljee68

Heisann:) Jeg blir også gjerne med! Flaks at jeg fant denne tråden akkurat i dag. Brukte forum på Grete Roede for snart tre år siden, da gikk jeg ned 8 kilo ca, og det merket jeg veldig godt på kroppen. Men husker det hjalp veldig mye å gå inn her og skrive med folk for å holde seg gående.

Nå har vekta mi lurt seg opp på 87 kilo, og jeg har i første omgang mål om å gå ned 5 kilo. Tar det i etapper:) Så mitt første delmål er -2 kg!

Hva gjør dere for å gå ned?

Jeg har begynt igjen på SATS, har hatt time med personlig trener og fått beskjed om å trene mest mulig kondisjonstrening siden jeg vil ned i vekt, i tillegg til litt styrke hver uke for å holde forbrenninga oppe. Enkelt og greit. Ellers registrerte jeg mat her idag, og får selvfølgelig sjokk med en gang den kryper over mine 1600 kalorier som jeg har lov til... Så kan jeg jo angre da, på at jeg helte i meg 0,5 l sjokolademelk midt på dagen;) Det er lite som skal til for å bikke over på feil side av den streken..

 

Så bra at vi blir flere :) jo flere jo bedre! Har litt samme historie som deg da jeg en gang var nede på 78 kg og vekten min også snek seg opp til 86, nå er den heldigvis nede på 84, men fremdeles kjedelig å gå opp det man har gått ned.

Det jeg så i første omgang gjør for å gå ned i vekt er å redusere godterinntaket mitt, altså en godteri rehab:P Jeg er alt for glad i smågodt, og kroppen min trenger total avrusning fra det, slik at jeg kan få kontroll over de moderate mengdene som faktisk er greit. For det andre skriver jeg alt inn i den matregistreringen, for som du sier så er det sjokkerende å se hvor mye kcal det er i ting man tenker er greit å putte i kroppen :) Trikset jeg bruker er at jeg fører inn nesten alt jeg skal spise den dagen med en gang, slik at jeg ser litt hvordan jeg ligger an kcal messig, for hvis jeg ser at jeg nærmer meg 1600kcal grensa, så vet jeg at jeg ikke kan proppe i meg noe usunt :) Det funker hvertfall for meg da! hehe. Ellers så prøver jeg også å få til trening, jeg spiller volleyball til vanlig, men vil satse på litt mer kondisjon og styrketrening fremover. Har gjort dette før, men føler at jeg enda ikke har kontroll på meg selv så er det jeg prøver å få nå :)

Kjempe lurt av deg å gå til personlig trener! har hatt så lyst til å gjøre det lenge, men har ikke tatt meg råa til det.

Men denne gangen skal vi klare å gå ned i vekt å holde vekta, ikke sant? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siiljee68

Ja ikke dumt å gjøre det sånn så du veit du klarer måla dine :rolleyes:

selv må jeg ha det ganske strengt for ellers så detter jeg så fort ut av det men alle er forkjellige å trenger forkjellige metoder.

 

Du kan bare trykke på den jeg har så kan du lage en selv,når den er ferdig trykker du på linken i forum signaturs PseudoHTML, UBBCode and BB Code (mener det er den i værtfall) også kopierer du den teksten på din profil om meg endre signatur ;)

 

ikke så flink til å forklare men håper du forsto sånn litt av det i værtfall :D

 

Takk for forklaring :) Skal se om jeg får det til imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lettsommer

Så bra at vi blir flere :) jo flere jo bedre! Har litt samme historie som deg da jeg en gang var nede på 78 kg og vekten min også snek seg opp til 86, nå er den heldigvis nede på 84, men fremdeles kjedelig å gå opp det man har gått ned.

Det jeg så i første omgang gjør for å gå ned i vekt er å redusere godterinntaket mitt, altså en godteri rehab:P Jeg er alt for glad i smågodt, og kroppen min trenger total avrusning fra det, slik at jeg kan få kontroll over de moderate mengdene som faktisk er greit. For det andre skriver jeg alt inn i den matregistreringen, for som du sier så er det sjokkerende å se hvor mye kcal det er i ting man tenker er greit å putte i kroppen :) Trikset jeg bruker er at jeg fører inn nesten alt jeg skal spise den dagen med en gang, slik at jeg ser litt hvordan jeg ligger an kcal messig, for hvis jeg ser at jeg nærmer meg 1600kcal grensa, så vet jeg at jeg ikke kan proppe i meg noe usunt :) Det funker hvertfall for meg da! hehe. Ellers så prøver jeg også å få til trening, jeg spiller volleyball til vanlig, men vil satse på litt mer kondisjon og styrketrening fremover. Har gjort dette før, men føler at jeg enda ikke har kontroll på meg selv så er det jeg prøver å få nå :)

Kjempe lurt av deg å gå til personlig trener! har hatt så lyst til å gjøre det lenge, men har ikke tatt meg råa til det.

Men denne gangen skal vi klare å gå ned i vekt å holde vekta, ikke sant? :D

 

Absolutt, nå skal vi klare det:)

Jeg har egentlig ikke råd til personlig trener, men meldte meg inn i SATS da de hadde den Sats You-kampanjen, som vil si at man får tilsammen tre timer med personlig trener. Veldig bra! Opplegget jeg fikk fra ham var forresten:

- 1 økt i uka med full kondisjonstrening som løping eller spinning. Finne et tempo på mølla som gjør at jeg klarer å jogge lengst mulig, gjerne minst en halvtime, sa han.

- 1 økt i uka med styrkeprogram (styrke hele kroppen), huske å ta minst 10 min oppvarming (jogge på mølla f.eks) først, gjerne mer om jeg har tid.

- 1 time i uka med kombinert styrke og kondisjonstrening, f.eks en saltime.. mange varianter

 

og hvis jeg får til ei ekstra økt burde jeg visst kjøre kondis (for fettforbrenningens skyld), da foreslo han at jeg f.eks tar meg en løpetur ute for variasjonens skyld. Og jeg kommer sikkert til å svømme av og til, for det liker jeg godt:)

 

Så jeg ble veldig glad for det opplegget, dere må gjerne "kopiere" det hvis dere tror det kan være noe for dere!

 

Jeg har faktisk begynt å skrive inn hva jeg skal spise i dag, bra triks ;) ;)

Skal jo typisk på vinkveld akkurat i dag.. Det er jo SÅ mye kalorier i vin. Men har gleda meg til denne kvelden, så jeg tror jeg prioriterer det, men er nødt til å komme meg på trening først. Får holde igjen litt på oste-inntaket og gi bort et glass eller to til noen andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lettsommer

Absolutt, nå skal vi klare det:)

Jeg har egentlig ikke råd til personlig trener, men meldte meg inn i SATS da de hadde den Sats You-kampanjen, som vil si at man får tilsammen tre timer med personlig trener. Veldig bra! Opplegget jeg fikk fra ham var forresten:

- 1 økt i uka med full kondisjonstrening som løping eller spinning. Finne et tempo på mølla som gjør at jeg klarer å jogge lengst mulig, gjerne minst en halvtime, sa han.

- 1 økt i uka med styrkeprogram (styrke hele kroppen), huske å ta minst 10 min oppvarming (jogge på mølla f.eks) først, gjerne mer om jeg har tid.

- 1 time i uka med kombinert styrke og kondisjonstrening, f.eks en saltime.. mange varianter

 

og hvis jeg får til ei ekstra økt burde jeg visst kjøre kondis (for fettforbrenningens skyld), da foreslo han at jeg f.eks tar meg en løpetur ute for variasjonens skyld. Og jeg kommer sikkert til å svømme av og til, for det liker jeg godt:)

 

Så jeg ble veldig glad for det opplegget, dere må gjerne "kopiere" det hvis dere tror det kan være noe for dere!

 

Jeg har faktisk begynt å skrive inn hva jeg skal spise i dag, bra triks ;) ;)

Skal jo typisk på vinkveld akkurat i dag.. Det er jo SÅ mye kalorier i vin. Men har gleda meg til denne kvelden, så jeg tror jeg prioriterer det, men er nødt til å komme meg på trening først. Får holde igjen litt på oste-inntaket og gi bort et glass eller to til noen andre:)

 

 

Og forresten! :)

Jeg har sagt til han personlig treneren at jeg vil ned i vekt, så han har tenkt på det når han lagde opplegget! :)

Han sa forresten også "maten er også veldig viktig".. hehe..

Men dette går bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siiljee68

Og forresten! :)

Jeg har sagt til han personlig treneren at jeg vil ned i vekt, så han har tenkt på det når han lagde opplegget! :)

Han sa forresten også "maten er også veldig viktig".. hehe..

Men dette går bra! :)

 

Tusen takk for treningsopplegget! Noe jeg absolutt skal prøve :) Skal trene i morgen og tenkte meg en kondisjonsøkt. Sa han noe om intervalltrening? Tenkte å kjøre intervalltrening først slik at jeg kommer meg i bedre form.

Så bra at du har registrert mat i dag, jeg også syns det er et bra triks, for da vet man hvor mye man har å gå på :)

 

Meny 2 betyr 1600 kcal daglig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siiljee68

Tusen takk for treningsopplegget! Noe jeg absolutt skal prøve :) Skal trene i morgen og tenkte meg en kondisjonsøkt. Sa han noe om intervalltrening? Tenkte å kjøre intervalltrening først slik at jeg kommer meg i bedre form.

Så bra at du har registrert mat i dag, jeg også syns det er et bra triks, for da vet man hvor mye man har å gå på :)

 

Meny 2 betyr 1600 kcal daglig :)

 

Hvordan går dagene for dere? :)

Jeg har funnet ut noe kjempe godt, tenker dere andre sikkert har prøvd det tidligere, men jeg har begynt å bruke avokado under kalkunpålegget mitt. DET ER SÅ GODT! Hvis dere ikke har prøvd det, så bør dere. Det er veldig mettende også er det veldig godt for hjertet :) Ville bare dele det før jeg drar en tur på jobb. Skal jobbe i fem timer i dag, skal ta med meg to gulrøtter og en banan for å holde blodsukkeret oppe hvis ikke så går det galt for å si det sånn.

Skulle jo egentlig trene i dag også, men så måtte jeg plutselig på skolen kl 10, og når jeg har planlagt å trene en tid så er det så vanskelig å forandre det,, hvis dere skjønner? Da finner jeg på unnskyldninger til å ikke gjøre det, og det er så dumt.

Men på den andre siden så fikk jeg gjort mye annet nyttig da iforhold til jobbsøking som juridisk trainee, så det var ikke bare dårlig.

Hva gjør dere for å motivere dere til trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lindaaaa26

Her går dagene veldig tregt om dagen,men jeg kommer vell over det snart får jeg håpe.Går jo bare å venter på att uka skal bli ferdig.

 

Det må jeg prøve,selv lager jeg sunne oppskrifter jeg finner her inne da,idag lagde jeg seibiff med coleslaw mhm det var fantastisk godt :D

 

Kjønner veldig godt hva du mener med det,er sånn jeg også,men sliter litt med å komme inni treninga men går turer å prøver å bevege meg masse.Sette på litt musikk når en vasker eller gjør husarbeid så danser jeg litt for meg selv når ingen andre ser på,det må vell være bra det også?

 

Du kan jo tenke att mer du trener jo mer vill du gå ned i vekt rett å slett også etter vært får du jo bedre kondis og energi å det føles jo veldig deilig rett å slett.Den beste tiden å trene kondisjon er på morgenen da er jeg nesten helt sikker på att du vill merke forandringer på vekta. Og beste tiden for styrke trening er etter en proterin rik middag som for eks egg eller kylling.

 

Får noen år siden slanka jeg meg etter et svangerskap å da var jeg veldig flink til å trene å da gikk jeg ned 2kg i snitt pr uke :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siiljee68

Her går dagene veldig tregt om dagen,men jeg kommer vell over det snart får jeg håpe.Går jo bare å venter på att uka skal bli ferdig.

 

Det må jeg prøve,selv lager jeg sunne oppskrifter jeg finner her inne da,idag lagde jeg seibiff med coleslaw mhm det var fantastisk godt :D

 

Kjønner veldig godt hva du mener med det,er sånn jeg også,men sliter litt med å komme inni treninga men går turer å prøver å bevege meg masse.Sette på litt musikk når en vasker eller gjør husarbeid så danser jeg litt for meg selv når ingen andre ser på,det må vell være bra det også?

 

Du kan jo tenke att mer du trener jo mer vill du gå ned i vekt rett å slett også etter vært får du jo bedre kondis og energi å det føles jo veldig deilig rett å slett.Den beste tiden å trene kondisjon er på morgenen da er jeg nesten helt sikker på att du vill merke forandringer på vekta. Og beste tiden for styrke trening er etter en proterin rik middag som for eks egg eller kylling.

 

Får noen år siden slanka jeg meg etter et svangerskap å da var jeg veldig flink til å trene å da gikk jeg ned 2kg i snitt pr uke :rolleyes:

 

Ser hva du mener, men jeg syns faktisk dagene går ganske fort.. syns det så veldig plutselig blir helg og man mister litt sans og mening i forhold til mat :P

Tusen takk for godt treningstips, og det er jo så sant det du sier! Skal prøve kondisjon på morgenen. Kanskje fredag eller lørdag?

 

2kg i snitt? Det er jo helt sinnsykt bra, hvis ikke det er motivasjon til å begynne å trene mer, så vet ikke jeg ;)

Hvordan gikk veiingen da jenter? For min del var det litt sjokk.. For jeg tok utgangspunkt i en vekt jeg hadde når jeg veide meg på vekten til mamma hjemme. Den er litt gammel og litt vell snill :P Det fant jeg ut nå, og pluss så hadde jeg hatt en skikkelig crappy uke før det og i helgen drakk jeg alkohol. Vekta stoppa hvertall på 85,2 kg. Forhåpentligvis er det mye vann, men vet ikke jeg.. Tenkte jeg skulle veie meg imorgen å se om jeg har klart å gå ned litt.

 

Hva med dere? Er vekta som dere trudde? Gått ned? Opp?

 

OBS! Det er viktig at vi holder dette forumet oppe å går, at alle poster noen innlegg. Er veldig godt med personer å støtte seg på når man skal ned i vekt. :) Ha det som en vane å sjekke forumet før du legger deg, eller når du har litt fritid, også skriver dere litt om hvordan dagen har vært, om dere har noen tips? eller om det kanskje har gått litt dårlig som dere vil ha hjelp til :) vi klarer dette best sammen! Forresten så har jeg satt på sånn epost varsling hver gang noen skriver i forumet, da er det lettere å se om det har vært noen aktivitet her inne :)

 

Lykke til denne uken hvertfall! Vi skal klare dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lindaaaa26

får meg gikk veinga helt supert ned 1.8kg å det er jeg strålende fornøyd med :D

man pleier jo å si att ann må holde seg på samme vekt til samme tid å like mye klær som du hadde forje gang så kanskje du rett å slett må låne vekta til mammaen din igjen ;)

ellers lykke til med veinga di :rolleyes:

 

Ja det er helt sant,trenger noen i samme båt :rolleyes:

er her stortsett på morgenen også engang før jeg legger meg så da får jeg svart innen dagen i værtfall..

Ja detta skal vi klare,kunne bare ønske uke hadde gått litt fortere :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lettsommer

Hei!

 

Beklager at jeg ikke har skrevet noe de siste dagene. Har visst ikke kommet helt inn i det, men nå er jeg veldig motivert til å følge med og drive på!! Jeg tror egentlig det er lurt å være innom her hver eneste dag for å bli minnet på det man driver med. De siste dagene har ikke vært bra slankedager for meg, jeg har vært hos foreldrene mine og her er det MASSE mer mat enn det jeg har hjemme i mitt eget kjøleskap. Så jeg har omtrent satt det litt på vent.. Prøver å begrense meg, men vet det blir litt mer mat enn vanlig dessverre.

 

Gikk en lang tur i går, ellers har det ikke blitt noe trening denne uka. Kanskje jeg får til en lang tur i dag og, man forbrenner jo mye kalorier på det. Fint ute i høsten nå også :-)

Kommer jeg til å prøve å få trent mest mulig nå til helga da jeg er tilbake der jeg bor. Jeg bor i Oslo, hvor bor dere? Lyst til å si det?

 

Om intervalltrneing så sa han personlige treneren min at det jo er bra, men at poenget med intervalltrening må være å komme seg opp i (makspuls?? ) mest mulig puls før man tar en liten pause. Så det burde visst være litt hardkjør, hvis jeg forstod ham riktig. Men det funker egentlig fett å løpe det man kan på tredemølla og så hoppe av i 30 sekunder eller noe. Men jeg gjør ikke det akkurat nå, nå prøver jeg heller å holde ut lengst mulig med en grei fart, og pusher meg selv på den måten.

 

Hva synes dere er lettest/vanskeligst, maten eller trening?

Jeg synes faktisk at maten er vanskeligst å få til ! Synes det er så DRITKJEDELIG å registrere hva man spiser, hehe..

MEN det hjelper.

 

Når har dere veiedag? Jeg tror jeg vil ha mandager, men er ikke helt sikker faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lettsommer

Hallo :) Motiverer meg nå til to gode turer på SATS i helga, i morgen blir det lang joggetur, på lørdag blir det zumba tror jeg! Er ikke så veldig glad i dansetimer, men har vært på zumba noen ganger og funnet ut at jeg ikke dør av flauhet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:) Er det plass til en til? Jeg skal også ned 10 kg til jul, og jeg er jammen spent på om jeg klarer det, det er jo så mye god mat rundt omkring ;) Jeg gikk et GR-kurs for 12 år siden , etter å ha fått førstemann, da gikk jeg ned 9 kg uten problemer. Denne gangen skal jeg ned litt til, og er fryktelig spent, men SKAL klare det :angry: Jeg sluttet å røyke for 2 mnd siden og da gikk vekta opp 6 kilo, hadde litt for mye før den tid og, men nå er det slutt, her skal det jobbes :angry: Jeg meldte meg inn på klubben for en uke siden, og da veide jeg 79 kg, skal ned til 68. I første omgang er delmålet 75 kg....Hjelp :( Jeg tror det er lettere når vi er flere som drar hverandre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lindaaaa26

Jeg syns måde mat og trening er vanskelig jeg da men begynner å komme inn i mat nå i værtfall :rolleyes:

Med trening er det bare gå turer enda på 1t eller gjerne mer.

Idag tenkte jeg å ta en tur på 2t,siden jeg bor oppi så mange fine gå steder :rolleyes:

 

Jeg bor i lardal i værtfall er vell 1,5t til oslo det.

 

også har jeg veie dager på mandag,gleder meg til å gå på vekta for kjenner forandringer å det gjør meg motivert i værtfall :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Håper jeg også kan hive meg med på denne tråden :rolleyes: Jeg har ca 8 kg igjen før jul, så da håper jeg det er ok at jeg kommer inn i gruppen litt seint. Jeg veier meg på onsdager, og går på kurs for å sjekke fremgang hver uke. Synes likevel det er fint å kunne lese hvordan dere andre har det fra dag til dag. Føler meg jo litt alene og uerfaren i denne prosessen :huh: Hvordan går dagen for dere? Jeg har klart å sprekke litt med at jeg syntes synd på meg selv. Jeg brygger på en influensa, og klarte ikke å motstå å kjøpe potetgull på butikken. Har klart å begrense inntaket, men skal jo egentlig ikke ha det i det hele tatt. Men ja, jeg er 173 cm høy, veide 76,3 kg ved forrige veiing, og følger meny 2. Målet er 68 kg til jul. Jeg trener 3-4 ganger i uka, dans, spinning og styrke fordelt sånn:

 

Mandag: styrke 1 t

tirsdag: fri

onsdag: dans 45 min

torsdag: fri

fredag: spinning 1 t eller styrke 1 t

lørdag: fri

søndag: spinning 1 t

 

Skal klare å øke dette litt, men det er vanskelig å få tid og ork.

 

Men dette skal vi klare folkens! ;)

 

Kremt...ps: Noen som har et godt tips til når man får kjempe cravings på potetgull på butikken forresten? Utrolig irriterende at jeg ikke klarte å stå imot :( men man kan ikke gi opp for det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lindaaaa26

ganke stille å rolig i denna gruppa men på meg blir det værtfall ned 10kg til jul,holdt på i 3uker allerede og har alt gått ned 5kg siden jeg begynte,så får nok godt ned mer en 10kg til jul trur nå jeg :rolleyes: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...