Gjest vakrere Skrevet Oktober 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Hei Jeg har vært medlem i gratisklubben, men har nå kjøpt et abbonement i gullklubben. Er det jeg som ikke finner frem, eller er det nesten ikke flere funksjoner her enn i gratisklubben? Det eneste jeg ser er forskjellig er poengscore over matinntak. Fins det flere funksjoner? Hvor ligger de i tilfelle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest vakrere Skrevet Oktober 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ninjastar Skrevet Oktober 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Under "min profil" --> "min meny" kan du regne ut ditt daglige energibehov og dermed finne ut hvor mye du skal spise hver dag. I tillegg til kostholdscore, får du også opp fordeling av proteiner, fett, karbohydrater. Dette er ikke inkludert i gratismedlemskap. I tillegg kan du registrere alle mål på kroppen, ikke bare vekt og midje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest vakrere Skrevet Oktober 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Under "min profil" --> "min meny" kan du regne ut ditt daglige energibehov og dermed finne ut hvor mye du skal spise hver dag. I tillegg til kostholdscore, får du også opp fordeling av proteiner, fett, karbohydrater. Dette er ikke inkludert i gratismedlemskap. I tillegg kan du registrere alle mål på kroppen, ikke bare vekt og midje. Takk ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå