Gjest lindaaaa26 Skrevet Oktober 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Hei jeg er en jente på 26år som lurer på om det er noen der ute,som vill være med på å lage slankegruppe på facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest SuperMuffin Skrevet Oktober 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Hei Jeg er med på face, kanskje det blir lettere å holde meg skjerpet og motivert da Jente på 25 her forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MarianneG Skrevet Oktober 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Facebook hørtes lurt ut Der er jeg jo ganske aktiv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Minnii Skrevet Oktober 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Ja, jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lindaaaa26 Skrevet Oktober 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2012 så bra ossen skal vi gjøre det noen må jo bli venn med alle som vill være med? Jeg har værtfall en gruppe der var det jeg å ei annen tidligere men hu er ikke aktiv nå så vi kan kanskje bare bruke den. Ellers så kan dere se etter slankegruppe 2012 kun 2medlemer fra før så kan jeg godta dere,vis dere finner den. Ellers kan dere sende meg navnet deres også kan jeg legge dere til på face Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lindaaaa26 Skrevet Oktober 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2012 nå har jeg gjort så dere ikke trenger å bli venner med meg,bare fin slankegruppe 2012 jeg fant bare et søk på den så legger jeg dere til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Minnii Skrevet Oktober 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2012 nå har jeg gjort så dere ikke trenger å bli venner med meg,bare fin slankegruppe 2012 jeg fant bare et søk på den så legger jeg dere til Fant ikke noen gruppe jeg :S Kan du sende meg en link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lindaaaa26 Skrevet Oktober 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2012 http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/groups/500380566662135/ se om det funker da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MarianneG Skrevet Oktober 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2012 Da har jeg sendt forespørsel om medlemskap i slankegruppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå