Gå til innhold

Skal vere flinke framover :-)........


Gjest STA68
 Share

Anbefalte innlegg

Starta på GR-kurs idag, så no blir det vel "flinkepie" :rolleyes: nokre veker framover. Er eg skikkelig flink klarer eg vel 10kg til jul, og då blir det Glade jul!!! :)

 

Skal ha 1600kaloriar pr dag, og dei skal inn i ei "måltidklokke".....denne type struktur er eg ikkje best på MEN alt kan gå om ein vil det nok

 

Ynskjer meg sjølv lukke til, og ser meg sjølv som slank til jula 2012 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag men framleis same måla om at no skal eg vere flink :) både frukost og lunsj var god og mettande :o , men det er kveldane som er vanskeligast :( for då kjem søtsuget....får handle inn noko sunt som kan gnagast på :P

Ha ein framleis god GR dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starta på GR-kurs idag, så no blir det vel "flinkepie" :rolleyes: nokre veker framover. Er eg skikkelig flink klarer eg vel 10kg til jul, og då blir det Glade jul!!! :)

 

Skal ha 1600kaloriar pr dag, og dei skal inn i ei "måltidklokke".....denne type struktur er eg ikkje best på MEN alt kan gå om ein vil det nok

 

Ynskjer meg sjølv lukke til, og ser meg sjølv som slank til jula 2012 ;)

 

Hei :-) Jeg starta på kurs den 25 oktober for første gang så da er vi jo ca like langt i prosessen :-) Jeg synes også det er vanskeligs på kvelden. Har lyst på alt mulig godt da !!! Jeg har kjøpt vaniljeskyr som jeg spiser med bringebær. Det hjelper godt mot søtsuget :-) Masse lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Konstantinopel

Bra du er i gang.

 

Jeg kan også være flink hele dagen, men etter middag og utover kvelden kommer søtsuget.

Spiser skyr og cottage cheese med syltetøy, blir mett, men det ligger et sug etter noe mer likevel. Det sitter i hodet og det er mental endring som skal til tror jeg. Blir vanskelig for min del ihvertfall, men vi må prøve å være så flinke som vi kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nyttår og kampen mot kiloa går vidare :)/> :)/> uansett kor flink eg var før jul gjekk det ikkje heilt min veg :(/> eg gjekk ned 5kg og ikkje 10 slik eg hadde håp om.....kroppen ville ikkje sleppe men eg stampa imot og gav ikkje opp ;)/> har ikkje gått opp i romjula og det er eg veldig glad for B)/>

No jobbar eg vidare med friskt mot og er klar for nytt kurs no rett over nyåret :D/> Eg får ta kampen mot kiloa sakte men sikkert :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...