Gå til innhold

- 5 kg før julaften!


Gjest Anna123
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skal ned over 40 kg, men må innrømme at jeg blir litt umottivert når folk allerede har begynt å snakke om at julen snart er her. Tok meg selv i å tenke at jeg kan jo vente med livsstilsendringen til over jul, er jo da "alle" starter. Men ærlig talt, det var en ganske dum tanke. Da vil jeg være enda tyngre en jeg er idag, så hvorfor ikke starte nå?

 

Har satt meg ett mål om å gå ned 5 kg før 24.desember. Håper på 0,5 kg i uken, men av tidligere erfaringer går jeg ned litt mer de 2 første ukene, så er jeg flink og holder meg til menyen så klarer jeg nok dette!

Kanskje det blir mindre fristende å spise seg stappmett i juletiden om jeg har gått ned i vekt før julen?

 

Nå har alt av usunne matvarer kastet i søpla og jeg har funnet frem dvd'en med 30 days shred som jeg skal starte på imorgen!

 

Skal skrive litt om min vei ned i denne dagboken, kanskje jeg blir litt mer motivert av det også. ;)

Imorgen skal jeg finne ut av startvekten, gruer meg veldig, men det må til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 days shred!

 

Skal prøve meg på Jillian fra slankekrigen sin dvd. Skal ikke på død og liv trene hver eneste dag, men skal fullføre alle 30 dagene selv om det nødvendigvis ikke blir etter hverandre.

Jeg har dårlig kondis, så får se hvordan kroppen min takler dette.

 

Nivå 1.

Dag 1 - FULLFØRT.

Dag 2

Dag 3

Dag 4

Dag 5

Dag 6

Dag 7

Dag 8

Dag 9

Dag 10

 

Nivå 2.

Dag 1

Dag 2

Dag 3

Dag 4

Dag 5

Dag 6

Dag 7

Dag 8

Dag 9

Dag 10

 

Nivå 3.

Dag 1

Dag 2

Dag 3

Dag 4

Dag 5

Dag 6

Dag 7

Dag 8

Dag 9

Dag 10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...