Gå til innhold

vil ned , prøver å prøver


Gjest eltevelte
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest eltevelte

nå tør jeg ikke tenke på hvor mange år vært her inne. og forsøkt å forsøkt uten klare nedgang i vekt.

 

men , når har lest såpass som jeg har, så vet da endel nå om kosthold. regner gjennom enkelte ganger å lander på nesten 1600kcal. som jeg er regnet til.

 

trent siden slutten på august. har variert program fra fysio- basseng styrke, intervall, styrke i apparatsal og langkjøring- styrke i sal.

 

er 8 uken, men d syner jo ikke på verken vekt eller med målbånd. river snart hue av meg...hihi.

 

så enda flere tips? jeg kommer til omlag 300kcal per måltid med brød pålegg frukt å melk. da er oppe i ca 1200 på 4 måltid. så resten på middagen. får ikje te ete så mye som en middag består av i oppskriftene. noen menyer til 1,5 porsjoner på omlag 600kcal. kommer ikke opp i. så lander på 1, å omlag 400. men d å avheng av hvilken rett

 

tar gjerne mot flere tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan. Skjønner godt at du blir frustrert over at du ikke går ned i vekt. Jeg ble ikke så veldig klok av forklaringen din, bare antall kalorier forteller meg ikke så mye, dessverre. Men forsøker meg på litt brainstorming likevel. Det jeg lurer mest på er sammensetningen av måltidene dine. Man bør ha litt protein, litt fett og litt karbohydrat til hvert måltid.

Eks. 1 skive grovt brød, 2 ss cottage cheese, 2 skiver kokt skinke, paprika, agurk og et glass melk til frokost, kyllingwok og 1 appelsin til lunsj, 2 fiberknekkebrød, grillet kylling 1 tomat som mellommåltid,greske kjøttboller med tzatziki og gresk bondesalat til middag, 10-15 usaltede nøtter, litt cottage cheese og 1 eple til kveldsmat. Det er lov med et lte glass vin til maten, men aller helst vann. Svak te, urtete eller ren arabicakaffe kan man også drikke endel av. Noen reagerer på kunstige søtstoffer med at kroppen holder på vannet og kiloene.

Så, drikker du nok? Har du regelmessig avføring? Hvis det hoper seg opp, kan det være vanskelig å gå ned i vekt. Fiber og vann er viktig her. Er du stresset for tiden? Kroppen kan holde på kiloene da, også dersom det er vekten du stesser med. Sover du nok? Viktig å variere trening, både kondisjon og styrke er ting man trenger, men i begynnelsen av en vektreduksjon kan det være lurt å konsentrere seg om kondisjonstrening, det forbrenner fettet raskest. Styrketreningen øker frbrenningen over tid.

Håper du ble litt klokere:)) og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eltevelte

takker for svar :)

 

har vært endel stress ja. så d må jeg roe ned. nyttige å gode tips, så de skal jeg ta med. blir fort bare brødmat til alle måltid ,med unntak middag da.

 

siden jeg ikke jobber, så kan jeg jo gjør mer forsøk på litt varm lunsj.

 

trur jeg varier nok med protein å med karbohydrater å sånn, men godt du nevnt det. så blir mer obs på dette og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...