Gå til innhold

Ned 5-10 kilo


Gjest minimini
 Share

Anbefalte innlegg

Er ei jente på 23 år, er bare 156 over bakken og da synes jo de overflødige kiloene så mye lettere :( '

Jeg trener 3-4 ganger i uka og ellers prøver jeg å gå tur hver dag.

Jeg har nok ikke hatt det problemet at jeg spiser for mye, jeg er heller for dårlig til å spise nok og ofte nok. Det har nok gjort at forbrenningen min er på vent for øyeblikket.

Så nå når jeg går på kurs og skal spise mer håper jeg at det kickstarter forbrenningen min og at det vil gjøre susen! :)

 

Om det er noen her som vil være med og hjelpe hverandre med motivasjon, tanker og problemer er det bare å bli med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg skal ned mellom 10-15 da, men er jo nesten.. + jeg er bare 150 cm over bakken, så du er jo suuper høy i forhold til meg ..

Jeg er 21 år, fra Bergen

 

Ikke flink å trene :/ har en baby gutt på 8 mnd, så går en del trilletur. men ikke nok.

Går på kurs, snart ferdig med 1 kurs :) -5,2 kg så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei, jeg er en jente på 25 år, 157 cm, og kjenner til den der med at kiloene synes så mye bedre da..håper på å gå ned 7,5 kg ca tilsammen. Begynt på GR aktiv kurs nå, men det går veeldig sakte. Har også det problemet at jeg har spist altfor lite, en brødskive til frokost og noen munnfuller til middag bare. Men nå prøver jeg å få spist litt mer, og så vidt begynt med litt trening. Får ikke tid til så mye trening, men går mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Gjest frøken frokostblanding

Kanskje jeg kan henge meg på dere? :)/>

 

Gått på GR kurs før, i flere runder. Kom aldri helt i mål, vil nå ned 7 kg til sommeren før jeg kaster inn "slanke"-håndkledet og begynner med vedlikehold. Er egentlig lei av kaloritelling og stort fokus på mat, men har innsett at dette er noe man alltid må ha, hvis man skal fortsette å være sunn og slank. Kommer jeg i mål kan jeg likevel slappe litt mere av :)/>

 

7 kg på 7 mnd burde absolutt være mulig, og det skal jeg klare!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken frokostblanding

Kanskje jeg kan henge meg på dere? :)

 

Gått på GR kurs før, i flere runder. Kom aldri helt i mål, vil nå ned 7 kg til sommeren før jeg kaster inn "slanke"-håndkledet og begynner med vedlikehold. Er egentlig lei av kaloritelling og stort fokus på mat, men har innsett at dette er noe man alltid må ha, hvis man skal fortsette å være sunn og slank. Kommer jeg i mål kan jeg likevel slappe litt mere av :)

 

7 kg på 7 mnd burde absolutt være mulig, og det skal jeg klare!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

×
×
  • Opprett ny...