Gå til innhold

Da var jeg også igang! Bedre sent enn aldri.


Gjest Minnii
 Share

Anbefalte innlegg

Begynte med å telle kalorier, spise sunt (max 1600 pr dag) og å trene i 30-60 minutter 4 dager i uken. Har gjort dette i en uke idag og har allerede gått ned SYV kilo :o Regner med at det bare er vann, men er veldig motiverende! Nå er det bare 40 kg igjen :P Så nå veier jeg "bare" 105,9 kg :D Gleder meg til at vekten viser at jeg er under 100!

 

Andre her som skal ned 40 kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en skikkelig pangstart du. Så morro. :)

Har akkurat begynt jeg også. Får ikke trimmet noe særlig så her satser jeg på omlegging av matvaner.

Spiser 1300 kalorier men siden jeg ikke trimmer så kan det nok lønne seg å ligge under det tror jeg. Har meldt meg på kurs så får se hva kurslederen sier.

 

Du må ha masse lykke til fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en skikkelig pangstart du. Så morro. :)

Har akkurat begynt jeg også. Får ikke trimmet noe særlig så her satser jeg på omlegging av matvaner.

Spiser 1300 kalorier men siden jeg ikke trimmer så kan det nok lønne seg å ligge under det tror jeg. Har meldt meg på kurs så får se hva kurslederen sier.

 

Du må ha masse lykke til fremover.

 

Takk for det! :)

 

Det er vel maten som har mest å si, ikke treningen :) Så du går nok ned!

1300 høres veldig lite ut? Har du prøvd å regne ut hvor mye kalorier du trenger for å ikke gå opp i vekt? Gjør det, og trekk ifra 500 kalorier, da går det nok fort nedover uten at du trenger å trene. Så kan du heller øke på kaloriene når du begynner med treningen!

 

Du må uansett ha masse lykke til! We can do it! hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset ditt. Det skal jeg prøve dersom det stopper opp :)

 

Det ser ut som det er lite kalorier men jeg tror det skal holde. Har meldt meg på nettkurs som begynne i morgen så jeg håper å få noen tipe der.

 

Håper det fortsatt går bra for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...