Gå til innhold

Kinosnop


Gjest FrkSol
 Share

Anbefalte innlegg

I dag er det jo den store kinodagen. Jeg skal, som sikkert mange andre, på kino i kveld. Frimerkene forsvant til kosekveld i går :unsure: Men det er jo litt kjedelig å sitte på kino uten noe å putte i munnen :lol:

 

Hva spiser dere på kino? Noen forslag til noe godt å spise på kino? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Gjest Mitch Bucannon

Har akkurat vært på kino selv og det ble et fruktbeger som de selger der + en flaske vann med god smak. Fungerte supert :)

 

Gamelt innlegg, men svarer :)/>

 

Jeg liker gulerot i avlange tynne biter, epler (dippet i sitron) druer, pærer osv. alt oppskåret i en pose til blanding :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Mange visninger på denne, så jeg svarer sjøl om spørsmålet er gammelt:

 

Kjærlighet på pinne! Jeg regner en kjærlighet som to drops, og du kan fint få den til å vare gjennom hele filmen hvis du legger den tilbake i papiret sitt litt innimellom :P

 

Ellers er det godt med bær, og de bråker heller ikke slik som frukt og grønt kan gjøre. Spørs om du er på actionfilm eller sippefilm om akkurat DET spiller noen rolle antagelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Gjest IdaJackson

Jeg spiser en kokosbolle eller kjøper tre løsvektgodis-biter (de er omtrent ett gram hver, med mindre du kjøper en lang slange eller noe i den stilen), fordi jeg egentlig bare vil ha litt godteri. Og hvis du har brukt opp frimerkene, er det bare å inkludere kokosbollen eller godteriet i middagen. Kalorier er kalorier.

 

 

I dag er det jo den store kinodagen. Jeg skal, som sikkert mange andre, på kino i kveld. Frimerkene forsvant til kosekveld i går :unsure:/> Men det er jo litt kjedelig å sitte på kino uten noe å putte i munnen :lol:/>

 

Hva spiser dere på kino? Noen forslag til noe godt å spise på kino? :rolleyes:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...