Gjest mette77 Skrevet November 5, 2012 Rapporter Share Skrevet November 5, 2012 De som skal registrere vekt denne uka er: Annaha88 Bessa Marty - wo Mette77 -0,2 Mia 123 Nemi82 (de som har røket ut kan registrere de også, den beste av dem er med i finalen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bessa Skrevet November 5, 2012 Rapporter Share Skrevet November 5, 2012 nedgang 0,4kg Lykke til dere andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anneha88 Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 - 0,4 kg på meg og denne uken også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nemi82 Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 - 0,6 kg på meg. sikkert mest grunnet forkjølelse og omgangssyken... Så spent hvordan neste ukes resultat blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PolarErMinVenn Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 Annaha88 -0,4 Bessa - 0,4 Marty - wo Mette77 Mia 123 + 0,6 Nemi82 - 0,6 Det ble opp denne uka også.. Vet at det nå er endel veske i kroppen etter helgen, men ikke så mye som 0,6 så dette er altfor mye. Veldig glad jeg snart kan begynne å trene for fult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Marty Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 Hei jenter, fikk veid meg allikevel, ned 0,1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PolarErMinVenn Skrevet November 7, 2012 Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 Jeg er ute, men med likevel veldig glad for at jeg i dag var nede igjen de 0,6 jeg var oppe i går Dere er så flinke alle sammen! Ned er ned, og stå på videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mette77 Skrevet November 8, 2012 Rapporter Share Skrevet November 8, 2012 Jeg er ute, men med likevel veldig glad for at jeg i dag var nede igjen de 0,6 jeg var oppe i går Dere er så flinke alle sammen! Ned er ned, og stå på videre Husk at du har lov å registrere vekta selv om du er ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå