Gå til innhold

Skal ned MINST 40 kg :)


Gjest loevetann
 Share

Anbefalte innlegg

Hei kjære medslankere! Jeg er en jente i slutten av tyveårene som har så altfor mange kg å bære på! Jeg har faktisk tatt av 30 kg til nå,noe som jeg er veldig stolt over :rolleyes: Men veien har såvidt begynt,jeg har fremdeles mange kg å gå ned,men veien blir til mens en går!

 

Jeg håper at det å skrive her,og bli litt ansvarliggjort fra uke til uke kan være med på å motivere meg på denne "tunge" veien ;) . Jeg vet at det at jeg har tatt av tredve kg til nå er et bevis på at jeg har viljestyrke,men innimellom er det slitsomt å kjempe alene,så det å treffe andre som jobber mot samme mål kan være med på å gi den inspirasjonen som trengs. Felles skjebne,felles trøst! :P Ha en flott dag folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære medslankere! Jeg er en jente i slutten av tyveårene som har så altfor mange kg å bære på! Jeg har faktisk tatt av 30 kg til nå,noe som jeg er veldig stolt over :rolleyes: Men veien har såvidt begynt,jeg har fremdeles mange kg å gå ned,men veien blir til mens en går!

 

Jeg håper at det å skrive her,og bli litt ansvarliggjort fra uke til uke kan være med på å motivere meg på denne "tunge" veien ;) . Jeg vet at det at jeg har tatt av tredve kg til nå er et bevis på at jeg har viljestyrke,men innimellom er det slitsomt å kjempe alene,så det å treffe andre som jobber mot samme mål kan være med på å gi den inspirasjonen som trengs. Felles skjebne,felles trøst! :P Ha en flott dag folkens!

 

Gratulerer så mye med å ha klart å gått ned 30kg! :) Det er jo en sinnsyk viljestyrke du har, noe jeg må beundre sterkt. Selv er jeg 26år og har jeg klart å gå ned 10kg :) Og har planer om å gå ned iallefall 20kg til om ikke 30kg - må se litt ann når jeg blir fornøyd :) Kjekt å bli bedre kjent med andre gjevnaldrende, så må bare hyle ut om det skulle være noe du vil prate om ;)

 

Lykke til videre på ferden - gleder meg til å følge deg videre på kampen mot kiloene :)

 

-Yvonne-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære medslankere! Jeg er en jente i slutten av tyveårene som har så altfor mange kg å bære på! Jeg har faktisk tatt av 30 kg til nå,noe som jeg er veldig stolt over :rolleyes: Men veien har såvidt begynt,jeg har fremdeles mange kg å gå ned,men veien blir til mens en går!

 

Jeg håper at det å skrive her,og bli litt ansvarliggjort fra uke til uke kan være med på å motivere meg på denne "tunge" veien ;) . Jeg vet at det at jeg har tatt av tredve kg til nå er et bevis på at jeg har viljestyrke,men innimellom er det slitsomt å kjempe alene,så det å treffe andre som jobber mot samme mål kan være med på å gi den inspirasjonen som trengs. Felles skjebne,felles trøst! :P Ha en flott dag folkens!

 

Så flink du har vært :D det er vitner om viljestyrke ja :) :)

 

Jeg er også i slutten av 20 årene og ønsker å ned 30-40 kg. Synes det er vanskelig. Har du kanskje noen tips for å komme igang? Siden du allerede har kommet så godt i gang :)

 

Håper det skal hjelpe å skrive ned hva jeg spiser, for å kunne se det svart på hvitt liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...
Gjest loevetann

Så flink du har vært :D/> det er vitner om viljestyrke ja :)/> :)/>

 

Jeg er også i slutten av 20 årene og ønsker å ned 30-40 kg. Synes det er vanskelig. Har du kanskje noen tips for å komme igang? Siden du allerede har kommet så godt i gang :)/>

 

Håper det skal hjelpe å skrive ned hva jeg spiser, for å kunne se det svart på hvitt liksom :)/>

 

Nå er det lenge siden jeg har skrevet her inne, jeg har vært syk, noe som har ført til at jeg har lagt på meg rundt 20 kg :( :( Utrolig kjipt, men sånn er livet. Nå er jeg frisk, og da kan jeg endelig trene igjen og ha fokus på maten, jeg vet jo hva som skal til, det er bare det å gjøre det. Jeg skal ha klart å ta av fem kg frem til jul, så nå blir det hard trening fremover. Jeg må smi mens motivasjonen er på topp ;) Planen er å gå tur minst 1 time rask gange pr dag, og styrketrening 3-4 ganger i uken. Kanskje litt mer,får se hvordan dette kadaveret reagerer :P Så skal jeg sånn generelt være mer aktiv, gå til butikken istedenfor å kjøre og slike ting. Sånn matmessig så har jeg planlagt å spise 4 små hovedmåltider (frokost.lunsj,middag og kvelds), pluss tre små mellommåltider. En frukt eller noe sånt. Jeg Skal prøve å kun spise LITT godteri på fredagskvelden, til tv-kosen, og litt bedre lørdagskvelds, samtidig som jeg skal fokusere på å ha det sunneste alternativet!! Dette skal jeg klare:) Jeg kjemper ikke lengre bare for meg selv lengre,men også for kjæresten min, og et eventuelt bryllup om et års tid. Jeg gir meg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...