Gjest mette77 Skrevet November 12, 2012 Rapporter Share Skrevet November 12, 2012 Ny uke nye muligheter!!!! De som må registrere vekt denne uka er: Marty Nemi82 Mette77 Annaha88 Bessa Det nærmer seg finale, så nå er det bare å legge inn et gir til for alle!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bessa Skrevet November 12, 2012 Rapporter Share Skrevet November 12, 2012 ned 0,3,det var ikke mye.men riktig vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mette77 Skrevet November 13, 2012 Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 Opp 1 kg Så da er det bare å si takk for seg.... Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Marty Skrevet November 13, 2012 Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 På stedet hvil for meg denne uka, skjerpings!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PolarErMinVenn Skrevet November 13, 2012 Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 Jeg er jo ute, men registrerer alikevel, vekt i dag 76,8 Mette, vi får bare fortsette kampen uansett om du er ute eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samba Skrevet November 13, 2012 Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 Opp 0,7 på meg denne uken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nemi82 Skrevet November 13, 2012 Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 opp 1 kg på meg også Mette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anneha88 Skrevet November 13, 2012 Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 Bare ned 0,1 kg denne uken, ser ut som en dårlig uke for de fleste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bah63 Skrevet November 14, 2012 Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Hei, Kan jeg slenge meg på? Trenger å vite at noen holder øye med målene. Skal ned noen få kilo og inn i noen kjoler som er litt trange, men må ha beinhard fokus. På stedet hvil siste uke. Hvor registrere jeg evnt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mette77 Skrevet November 19, 2012 Rapporter Share Skrevet November 19, 2012 Hei, Kan jeg slenge meg på? Trenger å vite at noen holder øye med målene. Skal ned noen få kilo og inn i noen kjoler som er litt trange, men må ha beinhard fokus. På stedet hvil siste uke. Hvor registrere jeg evnt ? Hei Bah63 Vi nærmer oss finale her, bare 2-3 uker igjen. Men tror nok det er stemning for å starte opp over nyttår igjen! Sleng deg heller meg da :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bah63 Skrevet November 20, 2012 Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Hei Bah63 Vi nærmer oss finale her, bare 2-3 uker igjen. Men tror nok det er stemning for å starte opp over nyttår igjen! Sleng deg heller meg da :)/>/> :)/>/> :)/>/> Den er grei, motivasjon bare å følge med. Hepp hepp, det ble -0,8 siste uke. Jeg følger med fra sidelinja og lykke til med de siste ukene. Klarer jeg 0,5 kilo/uke de 3 ukene dere har igjen har jeg delmål 1 inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mette77 Skrevet November 22, 2012 Rapporter Share Skrevet November 22, 2012 Den er grei, motivasjon bare å følge med. Hepp hepp, det ble -0,8 siste uke. Jeg følger med fra sidelinja og lykke til med de siste ukene. Klarer jeg 0,5 kilo/uke de 3 ukene dere har igjen har jeg delmål 1 inne. Det er bra Bah!!! Så satser vi på ny slankekrig over nyttår!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå