Gå til innhold

Slankekrigen registreringstråd uke 10


Gjest mette77
 Share

Anbefalte innlegg

Ny uke nye muligheter!!!!

 

De som må registrere vekt denne uka er:

 

Marty

Nemi82

Mette77

Annaha88

Bessa

 

 

Det nærmer seg finale, så nå er det bare å legge inn et gir til for alle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Kan jeg slenge meg på? Trenger å vite at noen holder øye med målene. Skal ned noen få kilo og inn i noen kjoler som er litt trange, men må ha beinhard fokus. På stedet hvil siste uke.

 

Hvor registrere jeg evnt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Kan jeg slenge meg på? Trenger å vite at noen holder øye med målene. Skal ned noen få kilo og inn i noen kjoler som er litt trange, men må ha beinhard fokus. På stedet hvil siste uke.

 

Hvor registrere jeg evnt ?

 

 

Hei Bah63

Vi nærmer oss finale her, bare 2-3 uker igjen.

Men tror nok det er stemning for å starte opp over nyttår igjen! Sleng deg heller meg da :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bah63

Vi nærmer oss finale her, bare 2-3 uker igjen.

Men tror nok det er stemning for å starte opp over nyttår igjen! Sleng deg heller meg da :)/>/> :)/>/> :)/>/>

Den er grei, motivasjon bare å følge med. Hepp hepp, det ble -0,8 siste uke. Jeg følger med fra sidelinja og lykke til med de siste ukene. Klarer jeg 0,5 kilo/uke de 3 ukene dere har igjen har jeg delmål 1 inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei, motivasjon bare å følge med. Hepp hepp, det ble -0,8 siste uke. Jeg følger med fra sidelinja og lykke til med de siste ukene. Klarer jeg 0,5 kilo/uke de 3 ukene dere har igjen har jeg delmål 1 inne.

 

Det er bra Bah!!!

Så satser vi på ny slankekrig over nyttår!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...