Gå til innhold

Nettkurs


Hyena
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har vurdert om jeg skal starte på nettkurs, men er usikker på hva det egentlig er. Jeg har lest det som står om nettkurs, og forstår at kurslærer kan se vekt og mål man skriver inn og antakelig også hva man spiser - eller er det bare kostpoeng vedkommende ser? Får en veiledning på hvordan man skal endre kostholdet i detalj - eller bare generelle prinsipper? Er kursbrevene det samme som står i grunnboken? Du vet antakelig ikke alt dette ennå, men kanskje noen andre vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruEikeland

Jeg har vurdert om jeg skal starte på nettkurs, men er usikker på hva det egentlig er. Jeg har lest det som står om nettkurs, og forstår at kurslærer kan se vekt og mål man skriver inn og antakelig også hva man spiser - eller er det bare kostpoeng vedkommende ser? Får en veiledning på hvordan man skal endre kostholdet i detalj - eller bare generelle prinsipper? Er kursbrevene det samme som står i grunnboken? Du vet antakelig ikke alt dette ennå, men kanskje noen andre vet?

 

 

 

Er også litt usikker på hva det er, men er det bra vil jeg vurdere det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vurdert om jeg skal starte på nettkurs, men er usikker på hva det egentlig er. Jeg har lest det som står om nettkurs, og forstår at kurslærer kan se vekt og mål man skriver inn og antakelig også hva man spiser - eller er det bare kostpoeng vedkommende ser? Får en veiledning på hvordan man skal endre kostholdet i detalj - eller bare generelle prinsipper? Er kursbrevene det samme som står i grunnboken? Du vet antakelig ikke alt dette ennå, men kanskje noen andre vet?

Hei. Har så smått begynt å sette meg inn i nettkurset. Vi skal levere en rapport hver uke som fylles ut automatisk med sluttresultatet for ukens registreringer. Nøyaktig hva vi har spist har nok ikke kursleder oversikt over, men kostholdskår gir vel en pekepinn. I tillegg er det en del spørsmål som skal besvares. Regner med at vi får kontakt med kursleder via nettet for nærmere veiledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...