Gå til innhold

Hjelp, ned 6 kg på 8 uker!


Gjest heidfred
 Share

Anbefalte innlegg

Er ny her i forumet, og har veldig lyst til å være med på en tråd, men ser at de fleste akutelle er godt i gang. Forsøker derfor å lage en selv. Jeg er mor til 3 skjønne gutter, og i "tidsklemma" med jobb, familie og hus. Guttene har gitt meg mye lykke men også mange ekstra kilo. Blir bare tykkere for hvert barn jeg føder, mens mannen min ser ut som han er 18 år fremdeles. Ikke gøy. Her må noe gjøres! Jeg er ikke flink til å trene, og er veldig glad i sjokolade, egentlig i alt som er søtt. Kjedespiser ofte, eller trøstespiser dersom noe er kjipt. Det må det bli slutt på. Jeg har bestemt meg for å prioritere meg selv litt oftere, og har begynt med å melde meg på treningsenter og på Grethe roede nettkurs som startet i dag. Håper det kan motivere meg til å gå ned 6 kilo , men kunne også tenkt meg å ha kontakt med andre i samme båt. Her i huset er ingen andre innteressert i slanking, så jeg har ikke så mange å dele med. Trenger virkelig motvasjonshjelp for å få til trening og kostholdsendring.

 

Håper noen blir med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Heidfred!

 

Velkommen på disse sidene!

Jeg har hatt en lang pause fra juni- og opp 3 kilo. Så nå er på pån igjen.

65 kilo og 7 kilo fra ønskevekt og snart er det jul.

Jeg har prøvet med med lowcarb i høst, opp 2 kilo på 4 uker, nei det er ikke noe for meg! Klarer ikke å holde meg unna karber, så nå er det å holde styr på kaloriregnskapet igjen.

MEN trening er på plass, bra noe funker!

Ønsker deg lykke til på kurs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Sommerklar2013

Hei :)

 

Hvordan har det gått med deg? Klarer du å holde målet ditt? Jeg skal også ned 6 kg, men begynte denne uken. HAr også tre små barn, men prøver å trene her hjemme. Det er ikke så lett å komme seg ut av huset med barn på 4, 2 og 7 mnd.

 

Håper kurset har vært vellykket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...