Gå til innhold

Flere som er med:)?


Gjest FruEikeland
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest FruEikeland

Hei hei..!!

 

Jaa... Er det flere som vil være med og prøve og motivere litt?

 

Har komme til et punkt der jeg MÅ gjøre noe. Veier 87 kilo og er 168 høy. Er en stor L størrelse.

 

Prøver og få trent litt, 2-3 ganger i uken. Men det er kostholdet jeg sliter med.

 

Flere der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjerne med!

 

Jeg er 30, har en sønn på 1,5, og er veldig glad i godteri og junk food... :-)

Vekt nå er 76, jeg er 1,64 høy. Tenker at jeg helst skulle vært rundt 65, men alt under 70 er veldig bra foreløpig! Må innrømme at jeg har prøvd meg her i flere tråder tidligere, og ene gangen gikk det ganske greit en stund...men så kom sommerferien...

 

Men selv om jeg ikke har gått ned noe i løppet av høsten, har jeg i hvertfall kommet i gang med trening. Har meldt meg inn på et treningsstudio for første gang i mitt liv, og fant ut at jeg faktisk trives veldig godt med det. Går på de saltimene som passer i hverdagen, og ellers går jeg i studio på egenhånd. Har blitt mest studio i det siste. Prøver i hvertfall å få 25-30 min kondisjon før jeg trener styrke. Og så må jeg tøffe meg opp til å teste intervalltrening og, for det synes jeg er skikkelig pyton.

 

For 9 dager siden sluttet jeg å spise godteri, i hvertfall for noen uker, før jeg kanskje kan tillate meg det på lørdager. Og på søndag startet jeg mitt nye liv uten pepsi max. Det går fint, overraskende bra. På slutten drakk jeg pepsimax/colazero nesten hver dag.

 

MEN det gjenstår fortsatt å slutte med boller, kaker, is og potetgull :-D En ting av gangen :-)

 

Har et optimistisk mål om å¨være nede i 73 inne julaften.

 

 

 

 

 

Hei hei..!!

 

Jaa... Er det flere som vil være med og prøve og motivere litt?

 

Har komme til et punkt der jeg MÅ gjøre noe. Veier 87 kilo og er 168 høy. Er en stor L størrelse.

 

Prøver og få trent litt, 2-3 ganger i uken. Men det er kostholdet jeg sliter med.

 

Flere der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nystart��

Hei og hopp!!

 

Jeg kaster meg gjerne med dere. Va her inne i fjor, gikk ned 11 kg, men så glapp det i sommer :( Så nå er det andre uka mi her på GR...Veier nå 80 kg, og målet er å få se 60 tallet, så tar jeg det derifra...Jeg er 32 år, gift og har 2 barn. Liker veldig godt å være i aktivitet, men har fortiden en avrevet akilles. Så blir ikkje noen aktiviteter og sprell på meg. Går etter meny 2, skal ligge på 1600 kcal til dagen, men sliter veldig med å få det i meg. Stor jobb, pleier å ende på rundt 1000.. Så da e det nøtter og forksjellig jeg må presse i meg.... Tar tid, men finner vel utav det, hva middag/mat som passer for meg og gir meg det eg trenger :) Har veiedag på tirsdagen, dere da?

Hadde veldig god nytte av forum sist jeg var med på GR, Greit å ha noen du må "melde" fra til. Oppbakkinge, ris og ros er vel noe me alle trenger når vi skal til med livstilsendring :)

 

Ha en fortryllende dag videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag på fredager her :-)

 

På fredag sa vekta 75,3, så det var jo noe ned. Føles bra, synes jeg har stått stille så lenge. Kanskje godterikutt var det som skulle til?

 

Ellers har jeg vært pepsimax-fri i over en uke, og det er ikke noe problem. Var ikke avhengig av det, men det var blitt et mønster å bestandig velge det når jeg skulle kose meg (=hver dag...) Nå er det like greit med vann eller farris.

 

Total godtestopp er kanske litt urealistisk fant jeg ut, så nå er litt lov, men kun en dag i uka. Hvis jeg må. :-)

 

Går det bra med dere da?

 

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vil veldig gjerne være med :)/>

 

Jeg er 24 år, 168 cm og 77 kg. Det var jeg iallefall sist jeg veide meg. Opererte mandlene sist uke, og har ikke akkurat spist så mye de siste dagene, så det kan være at vekten har gått ned noen kilo. Uansett - jeg har et mål om å komme ned på 60 kilo! Har ikke satt meg noe

 

Jeg har alltid vært glad i å trene, men samtidig er jeg altfor glad i å spise sjokolade. Hadde jeg blitt utfordret hadde jeg nok klart å spist en kilo med melkesjokolade - uten problem! I tillegg går det en del i pepsi max.

 

Det med treningen går i bølgedaler, og jeg har bestemt meg for at når jeg endelig blir bra igjen etter mandeloperasjonen skal jeg trappe opp treningen, og trappe ned på sukkerinntaket.

DERFOR vil jeg ha noen å snakke med, noen som kan motivere meg, gi meg et "klapp på skuldra" og som jeg selv kan være med på å motivere.

Det å ha flere delmål å strekke seg etter, og det å faktisk se svart på hvitt at det skjer noe tror jeg kan være med på å hjelpe meg på vei :)/>

 

Ha en fin uke! :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nystart��

Kjekt å se at det ikkje bare er meg som e sjokolade elsker og Pepsi Max drikker... Nå har jeg ikke spist snop på 2 uker, gått kjempe fint:) men det skal selvfølgelig være lov 1 gang i uka å Skeie litt ut.. :) så flinke du er som har kutta ut Pepsi maxen, har planer om det jeg o, men må finne motivasjon, så er ikke helt der enda ;) veiedag i dag, ned 1,2 kg juhuuu. Og 10 cm( det va på 2 uker) fornøyd :) ha en fin dag videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle. :)

 

 

Jeg vil gjerne være med! Har vært on-and-off-medlem en stund og klarte å gå ned til 63 kg fra 70 kg. Nå er imidlertid vekta 82 kg!! Skylder på at jeg brakk beinet for et år siden, men den unnskyldningen begynner jo bli noget utdatert.... :P

 

om meg: er 28 år fra Vestlandet, bor i Finnmark for øyeblikket hvor jeg jobber i helsevesenet. Det er nærmere 30 minus her, så turgåing er dessverre litt for barskt for meg. Har kjøpt en zumba DVD og en fitness DVD med hun Jillian fra 'biggest looser', blir spennende å se hvor fit jeg blir haha!

 

Jeg har det det best med veiedag på mandager, skjønt hver en mandag blir blåmandag he he. Spiser godter hele helga hvis jeg har veiedag på fredagen, så sklir det ut i uka,,.

 

Skrives mer imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest strikkemamma

Hei

Jeg er gjerne med her hos dere :)

 

Jeg tar oppgjør med meg selv for tiden,

vekta har krøpet seg oppover og nå er det nok!

 

Jeg bor utenfor Bergen, så her er det ikke så kaldt heldigvis. Ingen unnskyldning for meg med været, så da er det bare å komme seg ut.

 

Den Gillian DVDèn er veldig bra og veldig tung, er veldig bra å få gjort så mye på en halv time, men mine knær er ikke så glad i all den hoppingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Gjest Smil1402

Jeg blir gjerne med. Jeg begynte for en uke siden og gikk ned 1,7 kg den først uka. Jeg meldte meg inn her i dag

 

Jeg er 36 år og dette er første gang i mitt liv hvor jeg har måtte slite med å gå ned til ønsket vekt. Jeg har alltid vært tynn eller veldig tynn. Jeg har MS og har vært svært plaget av ekstrem utmattelse så trening har gått tungt i det siste. Kostholdet har også godt nedover da jeg har tydd til lettvindte løsninger og mye søtt. Jeg begynte også på en medisin som gjorde at jeg la på meg 12 kg på 4 mnd! Jeg har gått ned noen av de kg, men jeg har 5-8 kg jeg gjerne vil bli kvitt. Jeg har gått og tenkt på det lenge, men nå er jeg lei og det er på tide med en endring:-)

Jeg har begynt med litt shaker og måltider fra noka for at jeg skulle ha en fast og lettvindt ramme rundt det. Nå er det på tide å gå over til skikkelig kosthold så nå er vekta kjøpt.

Det hadde vært fint å ha noen å gjøre dette sammen for da er det jo mer morsomt og man må "svare for seg" til noen. Da tenker man kanskje 2 ganger før man putter noe i munnen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...