Gå til innhold

Lykkejakten


Gjest Lykkejenta85
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkejenta85

Da har min jakt begynt. Jakten på en sunnere og lykkeligere livsstil. For sånn som det har vært nå så legger livsstilen min en stor og "tjukk" demper på livsgleden og humøret mitt. Har 50 kg som jeg vil se om jeg kan klare meg uten. Innser at å gå ned disse kiloene vil bli et omfattende prosjekt som involverer endring av mange inngrodde vaner, tankesett og handlinger. Det er ikke "bare" å trimme mer og spise mindre. Jeg må bli bevisst mine tanker og vaner på en helt annen måte enn før og fokusere også på det mentale samtidig som jeg trimmer mer og spiser mer riktig. :)

 

Er det noen andre som vil bli med på denne jakten? Det er bare å slenge seg med så kan vi motivere og inspirere hverandre. Har brukt en del tid på å lese de andre trådene her inne og jammen er det mye inspirasjon å hente, kjempeflinke folk som har oppnådd mye og nekter å gi seg selv om stien skulle ta en sving eller to.

 

Har akkurat fylt 27 år og det er på tide å ta tak i overvektsproblemet på en mer voksen og langsiktig måte enn tidligere. Nå skal det etableres en sunnere livsstil så jeg kan bli et "helere" menneske der det ytre er i balanse med det indre.

 

Ha en god lørdag!

 

nå skal det lages taco i heimen, med mye salat og grønnsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...