Gjest mette77 Skrevet November 26, 2012 Rapporter Share Skrevet November 26, 2012 De som skal registrere denne uka er Marty Annaha88 Bessa I tillegg er det bra om alle som har vært med i høst registrerer vekta. Den beste av de som har røket ut er med igjen i finalen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bessa Skrevet November 26, 2012 Rapporter Share Skrevet November 26, 2012 i denne førjulstid så er jeg nok en uke uten nedgang,opp en liten 0,1kg.Det må ha vært julebordet God uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Marty Skrevet November 27, 2012 Rapporter Share Skrevet November 27, 2012 Jippi, ned 0,7 til tross for langweekend i Køben! Det hjalp visst å være litt obs på hvor mye kos en tillater seg, og å ta en treningsøkt på hotellet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anneha88 Skrevet November 27, 2012 Rapporter Share Skrevet November 27, 2012 Og da var jeg ute av slankekrigen med opp 0,7! Har vært syk den siste uken, så er ikke så rart, altfor lett å unne seg noe godt når en er syk og synes synd på seg selv. Men jeg får bare skjerpe meg videre! Lykke til i finalen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samba Skrevet November 28, 2012 Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 Ned 0,3 denne uken på meg, noe jeg er superfornøyd med etter 3 bursdagsbesøk med alt for mye kakespising... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PolarErMinVenn Skrevet November 28, 2012 Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 Jeg står på stedet hvil siden vi begynte.. Men er godt i gang med "nye" rutiner, dvs tilbake til de gamle, og det er en god ting! Lykke til med FINALE jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå