Gjest DianaPatricia Skrevet November 26, 2012 Rapporter Share Skrevet November 26, 2012 Jeg begynner i dag på dag 1 av Grete Roede. Skulle lage meg havregryn til frokost. Men jeg synes porsjonen var så sinnsykt stor. 200 g liksom. Så jeg laget meg 100 g i stede. Ødelegger det mye eller? Jeg kommer ikke til å klare å spise 200 g, så da er det heller bedre å lage en mindre porsjon synes jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aquarius Skrevet November 28, 2012 Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 Jeg begynner i dag på dag 1 av Grete Roede. Skulle lage meg havregryn til frokost. Men jeg synes porsjonen var så sinnsykt stor. 200 g liksom. Så jeg laget meg 100 g i stede. Ødelegger det mye eller? Jeg kommer ikke til å klare å spise 200 g, så da er det heller bedre å lage en mindre porsjon synes jeg.... Hei. Første dagen min på forumet:) Jeg bruker 1 dl havregryn til frokost, enten som grøt eller bare med melk og rosiner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Pippi L Skrevet Desember 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2012 Jeg begynner i dag på dag 1 av Grete Roede. Skulle lage meg havregryn til frokost. Men jeg synes porsjonen var så sinnsykt stor. 200 g liksom. Så jeg laget meg 100 g i stede. Ødelegger det mye eller? Jeg kommer ikke til å klare å spise 200 g, så da er det heller bedre å lage en mindre porsjon synes jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Starbuck Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Jeg og bruker 1dl, det går fint det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå