Gå til innhold

Snart jul...


Gjest are
 Share

Anbefalte innlegg

Etter snart 2 kurs og minus 10 kg...( blir høy kg pris,men litt fornøyd fordet :)/> ,men nu har julefristelsene allerede begynt å friste,men har 15 kg til som skal bort, uannsett jul eller ikke jul...vi får vell ikke gi oss fordet,blir bare å kjope inn litt mindre fristelser,men alt det andre som "di" andre kjøper inn blir det litt værre med, om man ikke begynner å si med et hoyt og klart NEI TAKK .....så får di som blir fornærma bare bli fornærma.

 

Ha en fin førjulstid med ikke for mye og for mange julefristelser :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :)

 

gratulerer med 10 kg mindre :)

om folk blir fornærma så er det vel deres problem, blir egentlig litt provosert av sånt... så jeg har begynt å si "nei takk, jeg slanker meg..." og da får man som regel "hva? du... men det trenger du vel ikke..."eller annet lignende og da blir egentlig jeg litt sur for jeg mener det må jo være opp til meg. og jeg vet jeg trenger det, har fortsatt en del kg igjen til normal bmi. og hva er galt med at ei jente prøver å passe vekta? og fett, kalorier og andre lumske indigrenser gjør mye anna med kroppen enn bare vektøkning som for eksempel tette blodårer, svingstang blodsukker, gass i magen, dårlig hud og sikkert mye mer. jeg skjønner ikke hvorfor det å gjøre et forsøk på å ta vare på seg selv skal være negativit lada i sosial sammenheng.

 

nei nå er jeg streng men jeg mener det! :) så hipp hurra for oss flinke jenter her inne som gjør en innsats for å passe på oss selv og kroppen vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...