Gå til innhold

Hvordan registrer mat fra menyene?


Gjest DianaPatricia
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest DianaPatricia

Jeg har min første dag på Grete Roede og følger meny 2. Jeg har laget meg den første frokosten, altså den med 2 skiver a 30g, 10g makrell i tomat, 10 g cottage cheese med bær, 10 g leverpostei og 10 g magert pålegg.

 

Men når jeg skal registrere dette kommet ikke denne menyen opp.... Feks når jeg søkerpå cottage cheese så kommer det opp knekkebrød med cottage cheese og bær og en del andre forslag, men ikke det jeg skal ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har min første dag på Grete Roede og følger meny 2. Jeg har laget meg den første frokosten, altså den med 2 skiver a 30g, 10g makrell i tomat, 10 g cottage cheese med bær, 10 g leverpostei og 10 g magert pålegg.

 

Men når jeg skal registrere dette kommet ikke denne menyen opp.... Feks når jeg søkerpå cottage cheese så kommer det opp knekkebrød med cottage cheese og bær og en del andre forslag, men ikke det jeg skal ha

 

Hvis du skriver inn "cottage cheese" eller "cottage cheese mayer" så får du opp flere alternativer inkludert det du nevner, du må bare scrolle ned til du finner det produktet eller den retten du er ute etter. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...