Gå til innhold

Finaleuke i Slankekrigen!


Gjest mette77
 Share

Anbefalte innlegg

Da er det klart for finalen i høstens slankekrig!

 

Marty og Bessa er klare, i tillegg har jeg hele tiden sagt at beste taper er med videre! Det er imidlertid to tapere som skiller seg ut, så jeg tar meg den frihet til å ta begge med i slankekrigens finale. Og det er jevnt å det er flere som kan vinne!

 

Finalistene er:

 

Marty - -5,41%

Bessa - -1,2%

Annaha- -5,37%

Samba - -5,66%

 

Så her er det bare å stå på! Premien er heder og ære og ros fra oss andre her inne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: hei :rolleyes:

Det var ikke rare prosentnedgang på meg,men de andre som er med i finalen er jo kjempeflinke på disse ukene.Ser fram til 2013 og håper at du Mette 77 vil ta jobben,du er veldig flink til dette :D takk.

 

Klem fra Bessa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende!! :D Men siste uka er det totalprosenten som avgjør hvem som vinner da, sant? slik at det ikke har noe å si hvem som gikk ned mest den siste uka? :)

 

Ja, slankekrigen må opp igjen like etter jul! Har du sagt du vil gjøre det Mette? Hvis du ikke orker kan jeg gjerne gjøre det, men du har jo vært veldig flink ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er totalt nedgang som avgjør finalen ja!

 

Vi må ha en ny slankekrig over nyttår, ingen tvil om det!

Har vel ikke helt sagt at jeg tar en ny runde, men skal tenke litt på det. Er jo egentlig ikke så mye arbeid, regnearket ligger jo klart...

 

For å gjøre finaleuken litt mer "spennende".

Nedenfor er en oversikt over hvor mye hver deltaker må gå ned for å ha en nedgang på 1%:

 

Marty -0,8

Bessa -0,9

Annaha88 -0,6

Samba -0,7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: her er det 0,2kg nedgang,det er jo ikke opp ihvertfall!

 

Jeg vil takke deg Mette77 for jobben i høst :lol:

Håper vi tastes på nyåret med ny innsats,skal prøve å trene og spise,

det siste med vett :unsure:

Takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det opp denne uken og, 0,2 opp :( Så ble nok ikke seier for meg denne gangen.

Men jeg vet akkurat hvorfor. Er midt i eksamensperioden og skal ha eksamen på torsdag, fredag og lørdag, så all tid blir brukt til lesing for tiden, så det blir lite fokus på trening og sunn mat. Men etter eksamen på lørdag er ferdig har jeg bare en til igjen en uke senere, så etter lørdag får jeg endelig litt mer fri igjen :)

 

Ja enig med Bessa, tusen takk for innsatsen i høst Mette77. Slankekrigen har virkelig hjulpet på motivasjonen! (Før eksamensperioden kom og ødela :P) Håper vi sees igjen på nyåret til en ny omgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MARTY er vinneren av høsten slankekrig! Gratulerer!!!! DU har vært utrolig flink og fortjener hvert eneste gram!!!!!

 

Marty - -6,57%

Samba - -5,93%

Annaha- -5,04%

Bessa - -1,45%

 

Gratulerer med nedgang alle sammen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra! :D Nå har jeg bestilt meg time for piercing som "premie" ;) Og så blir utfordringen å holde på de gode vanene gjennom julen! Så må vi komme i gang igjen med slankekrig så fort som mulig over nyttår ;) Stå på alle sammen og god jul! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...