Gå til innhold

Enitra's dagbok


Gjest enitra91
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Litt om meg:

Jente på 21 år som har kommet halvveis i vektnedgangen, og kjenner motivasjonen må boostes nå som det kommer mange fristelser i julen. Jeg har helt siden jeg startet på GR kurs i mai alltid kunnet unne meg litt ekstra for at det skal bli lettere å fortsette kampen. Det kan gå saktere noen ganger, men det er virkelig verdt det sånn at jeg ikke sprekker. Den tiden jeg begynte på kurs startet jeg med en tankegang om at jeg aldri i livet kom til å lykkes med å gå ned i vekt. Jeg var livredd for at jeg ikke om til å gå ned noe, og hadde faktisk lite tro på meg selv. Så lite tro at den andre uken av kurset sprakk jeg og følte løpet var kjørt. Heldigvis fikk jeg noen gode visdomsord og en god, gedigen spark i rumpa ved å psyke opp meg selv. Staheten min gir seg aldri, og nå skulle den hvertfall ikke gi seg.

 

Da jeg startet kurs i mai 2012 veide jeg hele 105,3 kg. Nå har jeg klart å gå ned 15,6 kg og veier 89,7 kg. Målet er å ha gått ned 30-35 kg innen julen 2013. 75 kg - 14,7 kg igjen. 70 kg - 19,7 igjen. Jeg har allerede gått ned ca halvparten, og det er en seier i seg selv.

 

Ved å skrive en dagbok holder jeg motivasjonen oppe på en bedre måte. Jo flere personer som følger meg med egne øyner på hvordan vektnedgangen går, jo lettere er det å ikke gi opp. Planen er å poste 1 innlegg i uken for å holde oppe motivasjonen. Og jeg blir mer enn glad om du vil følge meg på veien. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei! SÅÅÅ flink du har vært som har gått ned SÅ mange kilo.... Gratulerer!! :)/>/> Samtidig sier du at du har noen kilo til du ønsker å kvitte deg med i løpet av kommende år... Vet du, jeg vil bare tipse om å stikke innom et av de andre forumene, der kan du finne venner som har samme mål som deg / ønsker å gå ned samme antall kilo. Det kan være en veldig fin motivasjon og hjelp på veien :)/>/> På dette forumet er vi nok flest som kjemper med å holde vekten, evt gå ned et par kilo som har sneket seg på i forhold til idealvekta vår... Derfor er det kanskje ikke så mye aktivitet innpå her, kanskje lettere å finne "samarbeidspartnere" viss du stikker innom et annet forum ;)/>/>

Bare et tips! Ønsker deg LYKKE TIL!!! Og God jul :)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! SÅÅÅ flink du har vært som har gått ned SÅ mange kilo.... Gratulerer!! :)/>/>/> Samtidig sier du at du har noen kilo til du ønsker å kvitte deg med i løpet av kommende år... Vet du, jeg vil bare tipse om å stikke innom et av de andre forumene, der kan du finne venner som har samme mål som deg / ønsker å gå ned samme antall kilo. Det kan være en veldig fin motivasjon og hjelp på veien :)/>/>/> På dette forumet er vi nok flest som kjemper med å holde vekten, evt gå ned et par kilo som har sneket seg på i forhold til idealvekta vår... Derfor er det kanskje ikke så mye aktivitet innpå her, kanskje lettere å finne "samarbeidspartnere" viss du stikker innom et annet forum ;)/>/>/>

Bare et tips! Ønsker deg LYKKE TIL!!! Og God jul :)/>/>/>

 

Oisann, så nå at jeg har registrert i feil område! :) Tusen takk for at du sa ifra. :) Satt å prøvde å finne ut av hvordan jeg skulle starte en ny tråd, og kom frem til det her. Men nå som jeg vet hvordan jeg skal gjøre det, er det jo lettere. Tusen takk for motivasjonen. :) Lykke til til deg også!! Og god jul. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...