Gå til innhold

Prosjekt- sunnere juletid


Gjest strikkemamma
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest strikkemamma

Jeg trenger å holde fokus gjennom julen, hadde det ikke vært jul så ville jeg startet en hardere linje.

 

Men med fokus på sunnere mat, mer aktivitet og unngå overspising så skal denne julen bli bra!

 

Flere som er med å holde fokus fremover, støtte hverandre i sunne matvalg og motivere hverandre til mer aktivitet og trening fremover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Jeg er med :D Jeg er så heldig å har ferie fra mandag av, så må da få inn maksimum med trening. Jeg bor langt unna familen så skal hjem dit mandag, blir mye fartig, møte venner osv, møtes på cafe o.l. I tillegg til disse familemiddager og lunsjer jo hører høytiden til.. Men trenger virkelig å holde meg i skinnet, skal på fest både 26 og 31 des, det er type ballkjole-"fester" så kan hvertfall ikke legge på meg og vil jo helst litt ned allerede til da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strikkemamma

Ja det er mange anledninger til kos fremover, kafebesøk trenger ikke bli så ille. Jeg skravler så mye at jeg ikke trenger å spise så mye. God kaffe kan en jo også velge uten melk.

 

Det kjekke med denne tiden er at det er en del fridager så det er bedre tid til å gå turer og være mer ute med familien.

 

Jeg våknet opp i dag med halsbetennelse, hadde det ikke vært for at mannen min reiste på jobb kl 06 i dag så hadde jeg nok holdt sengen. Jeg måtte kavre meg opp av sengen og komme meg ut av huset for å levere jenta våres i barnehagen, tok 15minutter å gå i snø. Måtte skubbe vognen skikkelig hele veien, jeg ble ganske svett så da fikk jeg meg litt trim selv om kroppen ikke var så intr. i det. Er bedre nå, så det er nok en mild halsbetennelse.

 

Dette er min dag 1 på grete roede kostholdet igjen.

Gikk på kurs for 5,5år siden, da gikk jeg ned 8 kilo og kom inn i brudekjolen med glans. Nå er jeg 4 kilo tyngre enn før jeg begynte på kurset or 5,5år siden. Så nå tar jeg endelig grep!

 

I dag har jeg spist en skyr til frokost med litt musli og melk, mellommåltid gullerøtter.

Så planlegger jeg middelhavskylling til middag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Jeg drikker ikke kaffe, av noen slag, hender det blir en iste, er det -10 eller nedover unner jeg meg en kakao innimellom, ellers en iste, men det går som regel i bare vann, sånn fra springen :)

 

Må komme meg i seng, skal få skrevet mer i morgen! Reiser hjem, skal opp 04.00.. ups.. blir ikke mye søvn det nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...