Mamma64 Skrevet Desember 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2012 Hei driftige og dyktige damer :-) Vekten skriker mot meg i dag. Den har i grunnen gjort det lenge. Nå stoppet den på 76 kg, og ennå har ikke julen kommet ordentlig i gang:(( Kan nevne at jeg er 1.68 høy, så dette er ikke bra. Jeg har satt meg som mål å gå ned 10 kg, og bestemt meg for å sette deadline for dette til 30. april. Har slanket meg mye en gang tidligere (17 kg), men ikke klart å holde alle kiloene unna pga stress med jobb, unger osv. Har gått litt opp og ned i vekt de siste par år, og er nå lei av å tenke at jeg hele tiden MÅ gjøre noe for nå ønsker jeg faktisk å ta tak i situasjonen. Etter flere måneder med ambivalens i forhold til om jeg egentlig "gidder" å gå i gang med dette, har hodet heldigvis til slutt begynt å virke. Jeg VIL ned i min trivselsvekt igjen, og jeg SKAL klare det. Alt går så mye lettere når man slipper å irritere seg over bukser som strammer og manglende overskudd i hverdagen. Mye sitter i hodet, og jeg vet av erfaring at det er vanskelig til tider selv hvor motivert man er. Det er her dere kommer inn i bildet. Blir dere med meg på reisen, så kan vi motivere hverandre til uante høyder (og ikke minst en nedadgående vektkurve)?? Kanskje noen av dere bor i Bergensområdet slik at vi kan møtes en gang i blant, ikke minst når vi har nådd målene våre?? Hilsen besluttsom dame på nesten 40 med fornyet giv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå