Gå til innhold

Skal vi hjelpe hverandre?


Mamma64
 Share

Anbefalte innlegg

Hei driftige og dyktige damer :-)

 

Vekten skriker mot meg i dag. Den har i grunnen gjort det lenge. Nå stoppet den på 76 kg, og ennå har ikke julen kommet ordentlig i gang:(( Kan nevne at jeg er 1.68 høy, så dette er ikke bra. Jeg har satt meg som mål å gå ned 10 kg, og bestemt meg for å sette deadline for dette til 30. april.

 

Har slanket meg mye en gang tidligere (17 kg), men ikke klart å holde alle kiloene unna pga stress med jobb, unger osv. Har gått litt opp og ned i vekt de siste par år, og er nå lei av å tenke at jeg hele tiden MÅ gjøre noe for nå ønsker jeg faktisk å ta tak i situasjonen. Etter flere måneder med ambivalens i forhold til om jeg egentlig "gidder" å gå i gang med dette, har hodet heldigvis til slutt begynt å virke. Jeg VIL ned i min trivselsvekt igjen, og jeg SKAL klare det. Alt går så mye lettere når man slipper å irritere seg over bukser som strammer og manglende overskudd i hverdagen. Mye sitter i hodet, og jeg vet av erfaring at det er vanskelig til tider selv hvor motivert man er.

 

Det er her dere kommer inn i bildet. Blir dere med meg på reisen, så kan vi motivere hverandre til uante høyder (og ikke minst en nedadgående vektkurve)?? Kanskje noen av dere bor i Bergensområdet slik at vi kan møtes en gang i blant, ikke minst når vi har nådd målene våre??

 

Hilsen besluttsom dame på nesten 40 med fornyet giv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...