Gå til innhold

50 kilo og snart 50 år


Gjest 1717
 Share

Anbefalte innlegg

Ett år på å gå ned 50 kilo. Det er akkurat en kilo i uka. Så neste nyttårsaften skal jeg inn i en kjole jeg liker og ikke bare klæsje på meg noe fordi jeg må.

 

Inn i meg er jeg 70 kilo, så jeg ser ikke at jeg veier så mye som jeg gjør heller - noen andre som har det problemet?

 

Hvem blir med å gå ned hele neste år?

 

weight.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg er med!! Begynte på Roede 22 oktober og har nå gått ned 9.2 kilo. Skal ned ca. 35 til, så store deler av 2013 går med til det. God investering for meg selv er det ihvertfall!!!! :)/>

Når det gjelder at man ikke ser selv hvor stor man egentlig er, er kjent ja. Men bilder lyver ikke, så der får man seg noen nesestyvere!!

Spennende å følge deg videre, nettkurs eller ordinært kurs du tenker å gå på?

Stå på! Spesielt i disse søte juletider!! :P/> :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg er med!! Begynte på Roede 22 oktober og har nå gått ned 9.2 kilo. Skal ned ca. 35 til, så store deler av 2013 går med til det. God investering for meg selv er det ihvertfall!!!! :)/>/>

Når det gjelder at man ikke ser selv hvor stor man egentlig er, er kjent ja. Men bilder lyver ikke, så der får man seg noen nesestyvere!!

Spennende å følge deg videre, nettkurs eller ordinært kurs du tenker å gå på?

Stå på! Spesielt i disse søte juletider!! :P/>/> :)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom visst ikke svaret mitt med :)

 

Jeg tenkte jeg bare skulle gå de berømte 10 000 skrittene og ikke spise noe form for snop i det hele tatt og holde meg til det i noen mnd. for så å se om jeg har gått ned noe da.

 

Jeg har trent og spist slankemat og dietter i det uendelige nå føler jeg, så om nå kan jeg prøve min metode...og går ikke det, så vet jeg ikke...

 

10 kilo er bra!! :) Da skal vi klare det, eller hva:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...