Gå til innhold

På vei mot en smalere sommer!


Gjest sunny80
 Share

Anbefalte innlegg

Etter en fin jul og nyttårsfeiring føles det godt at det nå er 2013.

 

Jeg er 32år, mamma til en jente, har hund, gift og bor på vestlandet.

 

Jeg lo før av de som begynte å trene i januar, da holdt jeg meg gjerne unna treningssenteret pga det var så folksomt der. Når er jeg der :o og trenger å komme i form og gå ned i vekt.

 

SÅ i morgen går jeg på vekta og det blir nok ikke så kjekt regner jeg med.

 

Jeg har ett skranglete kne og må tilpasse trening etter det.

 

 

Flere som vil følge meg mot sommeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detvar veldig mye mindre enn jeg...

Ønsker deg lykke til på veien, det greier du :)/>/>

 

Hei!

 

Jeg har som mål å gå ned 10kg til 1. mai. Jeg er litt usikker på om det er realistisk, men skal snart ha samtale med personlig trenger og håper hun har noen råd ang det. Uansett, første delmål er minus 2 kg til 1. februar - så jeg følger deg gjerne :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har som mål å gå ned 10kg til 1. mai. Jeg er litt usikker på om det er realistisk, men skal snart ha samtale med personlig trenger og håper hun har noen råd ang det. Uansett, første delmål er minus 2 kg til 1. februar - så jeg følger deg gjerne :)/>/>

 

 

Så kjekt å ha noen å snakke med :)

 

2kg før 1 februar klarer du, jeg er med på den! Tror at jeg vil klare 3kg før 1 febr. pga de første kiloene sitter løsere virker det som.

 

Jeg veide meg i dag og veier 77kg er 1,73 høy (med det meste på midten...)

 

Jeg satser på å veldig fokusere på maten og så drive med pilates hjemme, har ett kne som krangler.

 

Kjenner det blir hardt å holde meg unna sukker og sjokolade, ellers elsker jeg pepsi max.. men det trigger veldig søt sug hos meg så det holder jeg meg unna.

 

Skal du begynne på kurs? Jeg forsøker uten kurs, men denne nettsiden er jo super da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detvar veldig mye mindre enn jeg...

Ønsker deg lykke til på veien, det greier du :)/>

 

 

Ønsker deg også lykke til og litt ekstra viljestyrke, det kommer jo perioder for de fleste der det ikke er så kjekt å slanke seg. Men ved å snakke på forummet så satser jeg på å klare å holde meg på matta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :)/>

 

Jeg har gått på kurs tidligere, og det syntes jeg var veldig motoverende og nyttig. Jeg føler likevel at jeg kan nok om både trening og kosthold til å stå på egne ben, men det vil jo tiden vise...

 

Jeg liker veldig godt å registrere maten, og kommer iallfall til å gjøre det systematisk den første tiden. Målet mitt er en januar måned uten snop o.l - så jeg biter tennene sammen i sukkeravrusningen jeg går gjennom nå :D/>

 

Ellers kommer jeg til å trene en del. Jeg har en del fritid fremover, så det burde gå greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :)/>/>

 

Jeg har gått på kurs tidligere, og det syntes jeg var veldig motoverende og nyttig. Jeg føler likevel at jeg kan nok om både trening og kosthold til å stå på egne ben, men det vil jo tiden vise...

 

Jeg liker veldig godt å registrere maten, og kommer iallfall til å gjøre det systematisk den første tiden. Målet mitt er en januar måned uten snop o.l - så jeg biter tennene sammen i sukkeravrusningen jeg går gjennom nå :D/>/>

 

Ellers kommer jeg til å trene en del. Jeg har en del fritid fremover, så det burde gå greit!

 

 

ja sukkeravrusningen er hard å gå gjennom!

Jeg er en person som rett og slett liker å spise mye mat, i dag har jeg spist 1850 kcal og jeg er sulten likevel, prøver å holde meg til 1600kcal.. men vet av erfaring at jeg trives bedre med å spise rundt 2000kcal... men så ønsker jeg litt raskere resultater. Så jeg må presse meg selv nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sukkeravrusningen er hard å gå gjennom!

Jeg er en person som rett og slett liker å spise mye mat, i dag har jeg spist 1850 kcal og jeg er sulten likevel, prøver å holde meg til 1600kcal.. men vet av erfaring at jeg trives bedre med å spise rundt 2000kcal... men så ønsker jeg litt raskere resultater. Så jeg må presse meg selv nå!

 

 

Hei,

 

Vil jeg gjerne følge! Veier ca det samme som meg; er på 75-76 og skal ned til 65-67, der jeg har vært før, og vet at jeg trives. De ti kiloene det er snakk om har sneket seg på gradvis (klassisk) gjennom en 5-årig studietur med tidvis mye studering og dertil tidvis lite trim. Men er veldig glad i å trene bare jeg kommer i gang, så tror dette skal gå fint. Er relativt offensiv i mitt mål, så kunnne tenke meg å ta av 1 kilo i uka, dvs 10 kilo til påske. Men vi får se hvordan dette bærer i vei underveis i Januar, det viktigste er jo at man kommer inn i en strukturert mat/trenings-hverdag, om det tar noe lenger tid spiller jo ingen rolle. Uansett inspirerende å dele erfaringer og lese om andre i samme situasjon! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er mest aktiv i tråden: Slankestart 1. januar 2013

den ligger under For deg som skal ned 20-30kg

 

jeg skal ikke ned så mye, men jeg synes målene mine og utfordringene mine er de samme og så er det flere aktive på det forummet.

 

Dere som er med i denne tråden kan jo komme over og bli med i den tråden B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...